Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ رامین پاشایی معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: طی چند روز اخیر تصاویری در خصوص سیل و حوادث جانبی آن در فضای مجازی در حال انتشار است و در آن‌ها از خسارات مالی و جانی یاد می‌شود که با کمی دقت می‌توان پی برد این تصاویر متعلق به خسارات سیلاب در خارج از کشور یا مربوط به حوادث گذشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کاربران فضای مجازی به شایعات و دروغ پردازی‌های برخی شبکه‌های مجازی درخصوص بارندگی و سیل توجه نکنند و به آن‌ها دامن نزنند و اخبار بارندگی و سیل را تنها از طریق ستاد بحران استان‌ها، رسانه ملی و خبرگزاری‌های معتبر دنبال کنند.

سرهنگ پاشایی تصریح کرد: از شهروندان می‌خواهیم به خبر‌هایی که از قول منابع ناشناس در فضای مجازی منتشر می‌شود، توجه نکنند؛ چراکه بسیاری از این افراد سودجویانی هستند که می‌خواهند با سوءاستفاده از سیل اخیر، مخاطبان و دنبال کننده‌های صفحات و کانال‌های خود را افزایش دهند.

بیشتر بخوانید: هشدار پلیس فتا به شایعه پردازان سیل و منتشر کنندگان تصاویر غیر واقعی

معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا خاطرنشان کرد: به تمام مسئولان استانی کشور اعلام شده تا با رصد فضای مجازی در صورت مشاهده هرگونه شایعه یا محتوایی که باعث تشویش اذهان عمومی و برهم زدن آرامش جامعه شود، اقدامات لازم صورت گیرد و با شناسایی منتشرکنندگان این تصاویر و محتویات برخورد لازم با آن‌ها صورت گیرد.

انتهای پیام/

برخورد جدی پلیس با شایعه سازان در فضای مجازی درخصوص سیل

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی جرایم سایبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۳۳۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | آبگرفتگی‌ خیابان‌های تبریز در پی بارش‌های اخیر

261 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903974

دیگر خبرها

  • کلاهبردار میلیاردی در پارس آباد به دام پلیس افتاد
  • دسترسی آسان دانش آموزان به فضای مجازی عامل آسیب‌های اجتماعی نوظهور
  • سیاهچاله‌ای به نام اینستاگرام
  • مهم‌ترین هدفم در بازی‌سازی بالابردن نام ایران در جهان است
  • ببینید | آبگرفتگی‌ خیابان‌های تبریز در پی بارش‌های اخیر
  • جنین‌هایی که از شکم‌ مادرشان در اینستاگرام کار می‌کنند
  • بازار مکاره سلامت در شبکه‌های اجتماعی/ عدم بازدارندگی قوانین
  • (ویدئو) فیلم جدید کشف آدم کوتوله در ایران فضای مجازی را منفجر کرد
  • آتش سوزی که در صورت عدم حضور پلیس فاجعه بارتر می‌شد
  • پلیس فتا: ۹۱ درصد حجم «آلودگی جرایم غیر اخلاقی» مربوط به اینستاگرام است