Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شیائومی در مراسم رونمایی از محصولات جدید خود، Mi Mix 3 5G و Mi 9 دست به کار جالبی زد و یک نمودار برای عملکرد پردازنده‌های گوشی‌های هوشمند را به نمایش گذاشت. این نمودار نحوه عملکرد پردازنده‌های اسنپدراگون را از سال ۲۰۱۳ نشان می‌داد که با از محصول نوامبر سال ۲۰۱۳ با پردازنده اسنپدراگون ۸۰۵ آغاز شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نمودار ۴۵ درصد رشد در عملکرد Kryo 485 نسبت به کار رفته در اسنپدراگون ۸۵۵ نسبت به Kryo 385 به کار رفته در اسنپدراگون ۸۴۵ را نشان می‌داد. اسنپدراگون ۸۵۵ پردازنده‌ای است که روی گوشی‌های تازه معرفی شده شیائومی استفاده شده‌اند.

رولند کوانت، یک متخصص که عکسی از این نمودار را در توئیتر خود منتشر کرده است اعلام کرد که به نظر می‌رسد پردازنده‌های اسنپدراگون ۸۱۰، ۸۲۰ و ۸۲۵ تغییری در عملکرد نداشته‌اند. حتما به یاد دارید که شکایت‌های زیادی برای داغ شدن بیش از حد اسنپدراگون ۸۱۰ شد و کوآلکام ورژن دومی از آن را طراحی و تولید کرد که توسط تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند مورد استفاده قرار گرفت. در هر صورت، بسیاری از این تولیدکنندگان به این دلیل به یک نمونه قبل از ۸۱۰ یعنی به سراغ اسنپدراگون ۸۰۸ رفتند. به عنوان مثال، ال‌جی برای تولید G۴، یکی از پرچمداران خود از اسنپدراگون ۸۰۸ استفاده کرد. این استفاده هم به دلیل این بود که شرکت کوآلکام به ال‌جی اصرار کرد که برای تولید پرچمدار خود از اسنپدراگون ۸۰۸ استفاده کند.

مشکلاتی که برای اسنپدراگون ۸۱۰ پیش آمد، سامسونگ را مجبور کرد که برای پرچمدار آن زمان خود Galaxy S6 حتی در آمریکا هم از پردازنده اکسینوس استفاده کند و کوآلکام هم با این وجود تغییراتی را در اسنپدراگون ۸۲۰ ایجاد کرد. کوآلکام واحد پردازش Kryo خود را برای اولین بار تولید کرد و تعداد هسته‌ها را در آن از هشت به چهار رساند.

با این وجود، این احتمال وجود دارد که نمودار رونمایی شده توسط شیائومی به درستی کشیده نشده باشد و یا شیائومی اطلاعات درستی نداشته باشد چرا که هر اسل عملکرد پردازنده‌های نسبت به نسل قبل خود بهبود یافته است و این نمودار این چنین نشان نمی‌دهد.

بیشتر بخوانید: معرفی کامل گوشی‌های گلکسی A50، A30 و A10 +تصاویر

انتهای پیام/

عملکرد پردازنده‌ها از سال ۲۰۱۳ تا به حال مشخص شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فناوری فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۳۳۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصفیه‌خانه دوم آب شرب اردبیل ۱۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

نماینده مجری طرح جهاد آبرسانی استان اردبیل از پیشرفت فیزیکی ۱۷ درصدی تصفیه ‌خانه دوم آب شرب مرکز استان به عنوان طرح ویژه در مدت زمان کوتاه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، حسن کروبیان در بازدید از تصفیه خانه شماره ۲ آب شرب اردبیل، اظهار کرد: احداث تصفیه خانه دوم آب شرب اردبیل با هدف تصفیه آب چاه‌های داخل شهر اردبیل و به منظور گذر از بحران کم آبی با ظرفیت ۵۰۰ لیتر در ثانیه در حال اجرا است.

وی افزود: این تصفیه‌خانه هم اکنون ۱۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا کنون بیش از ۳۵۰ میلیارد ریال هزینه شده و برای اتمام طرح و تاسیسات وابسته آن بیش از ۵ هزار میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است.

کروبیان با اشاره به اینکه برای ارتقای کیفی آب شرب اردبیل، دو پروژه عظیم در حال اجرا و بهره‌برداری است بیان کرد: پروژه تکمیل آبگیر سد یامچی هم اکنون با ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی در دست اجراست و پروژه سیستم ارتقای کیفی آب که در داخل تصفیه خانه اجرا شده هم اکنون تمام شده و تحویل شرکت آب و فاضلاب استان شده است.

نماینده مجری طرح جهاد آبرسانی استان اردبیل همچنین تصریح کرد: به منظور برداشت آب از تراز بالاتر جهت ارتقای کیفی آب شرب مرکز استان چهار بارج شناور در مدار بهره‌برداری است و دو بارج دیگر با ظرفیت ۵۰۰ لیتر در ثانیه در حال خرید و نصب است.

کد خبر 749127

دیگر خبرها

  • مقابل نساجی برای ارتقای جایگاه ذوب‌آهن تلاش می‌کنیم
  • ارتقای سرانه فضاهای آموزشی هرمزگان در دستور کار قرار دارد
  • گوشی هوشمند به "کنترل تلویزیون" تبدیل می‌شود
  • پرداخت ۳۸ میلیارد تومان پاداش به کم مصرف‌ها
  • بهترین فصل ادن هازارد، گل ها و مهارت های برتر (۲۰۱۵/۱۶) / فیلم
  • آیپد پرو جدید ۲۰۲۴ اپل را ببینید
  • تصفیه‌خانه دوم آب شرب اردبیل ۱۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • فرونشست دومتری منطقه جنوب غرب کشور طی ۹ سال
  • ۸۵ درصد نمایندگان پست با گوشی هوشمند توزیع مرسوله می‌کنند
  • آخرین گل ژاوی با پیراهن بارسلونا (لالیگا - 28 آوریل، 2015) / فیلم