Web Analytics Made Easy - Statcounter

انور بیادار رئیس جمعیت هلال احمر بوکان در گفت  وگو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، گفت: بامداد روز چهارشنبه در پی سانحه تصادف یک دستگاه خودروی پراید با خودرو پژو ۴۰۵ در پیچ ملالر جاده بوکان میاندوآب، یک نفر جان خود را از دست داده و دو نفر دیگر زخمی شدند.

وی افزود: راننده پراید که یکی از مصدومین این سانحه بود، توسط امدادگران مستقر در پایگاه امداد جاده‌ای محمد رسول الله (ص) جمعیت هلال احمر بوکان رها سازی و تحویل نیرو‌های امدادی اورژانس ۱۱۵ بوکان گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



  تنها راه حذف پیچ ملالر، احداث آزادراه است

  حسین بیادار رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بوکان نیز در گفت  وگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، با اشاره به اینکه تنها ۱۲ کیلومتر از جاده‌های این شهرستان بزرگراه هستند که ۱۰ کیلومتر آن در محور بوکان-میاندوآب و دو کیلومتر نیز در ابتدای محور بوکان-سقز قرار دارد، گفت: این مقدار ۷ دهم درصد کل راه‌های این شهرستان را شامل می‌شود.

وی در خصوص نقاط حادثه خیز جاده‌های این شهرستان را، پیچ ملالر در محور بوکان-میاندوآب و پیچ‌های اوطمیش و کانی تومار در محور فرعی بوکان-مهاباد اعلام کرد و تصریح کرد: پیچ ملالر تنها با احداث آزاد راه حذف می‌شود، اما اقدامات آشکار سازی آن همچون ایجاد تابلو‌های اطلاعاتی اخطاری، شیار‌های لرزاننده و خط کشی سه خطه انجام پذیرفته است. همچنین در پیچ‌های اوطمیش و کانی تومار نیز تاکنون فقط اقدامات آشکار سازی انجام شده است.

شهرستان بوکان در جنوب استان آذربایجان غربی و بر سر جاده ترانزیتی غرب قرار گرفته است و با شهرستان‌های مهاباد، میاندوآب، شاهیندژ و سقز همجوار است و یکی از مهاجر پذیر‌ترین شهر‌های ایران به شمار می‌رود.

این شهرستان دارای ۲۵۱ هزار نفر جمعیت است که از این تعداد، ۱۹۴ هزار نفر ساکن نقاط شهری و ۵۶ هزار نفر نیز ساکن روستا‌ها می‌باشند و بعد از ارومیه، خوی و میاندوآب چهارمین شهرستان پر جمعیت آذربایحان غربی است.   انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۳۴۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشته شدن ۴ افسر آمریکایی بر اثر تیراندازی در کارولینای شمالی

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش سی‌بی‌اس نیوز، در پی تیراندازی در ایالت کارولینای شمالی، چهار افسر پلیس آمریکا کشته و تعدادی دیگر زخمی شدند.

پلیس ایالت کارولینای شمالی تاکید کرد که فرد مظنون به تیراندازی نیز با شلیک گلوله تیم دوم افسران کشته شد و ۴ افسر دیگر زخمی شدند.

درگیری سه ساعته پس از خروج فرد مسلح ازخانه و تیراندازی ماموران و کشته شدن او به پایان رسید.

پلیس در ادامه عملیات او را شناسایی کرد و نام وی را با عنوان «تری کلارک هیوز جونیور» (۳۹ ساله) اعلام کرد.

منبع: خبرگزاری ایلنا

دیگر خبرها

  • کشته شدن ۴ افسر آمریکایی بر اثر تیراندازی در کارولینای شمالی
  • تصادف رانندگی در آزادراه کاشان ـ قم با ۵ کشته و مجروح
  • فیلم/ تصادف اتوبوس در پرو با ۳۸ کشته و زخمی
  • ۴ کشته در پی تصادف نیسان و پژو ۴۰۵ در جاده پارس‌آباد
  • ۲ افسر دیگر اسرائیل در غزه کشته شدند
  • ۴ کشته و یک مصدوم در سانحه رانندگی پارس آباد
  • شکسته شدن سد در کنیا با ۴۹ کشته و ۱۰۹ زخمی
  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته در کشور
  • ۱۳ نفر در تصادف یک اتوبوس کشته شدند
  • صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان