Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@23:10:30 GMT

ترافیک درجاده های خوزستان سنگین ولی روان است

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۳۴۶۱۹

ترافیک درجاده های خوزستان سنگین ولی روان است

سرهنگ رضا دولتشاهی چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: امروز تراکم تردد خودروها در جاده های استان نسبت به روزهای قبل بسیار بیشتر شده است، به دلیل بارش باران و جاری شدن سیلاب در چند روز گذشته حجم ترافیک کاهش یافته بود.
وی گفت: مسیرهای اهواز به اندیمشک و هندیجان در حال حاضر بیشترین ترافیک را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ دولتشاهی با اشاره به مسیرهایی که در چند روز گذشته به دلیل بارش باران و برف مسدود شده بودند گفت: در حال حاضر تنها مسیر اندیکا به شهرکرد به دلیل بارش سنگین برف همچنان مسدود است و در مسیر بستان به چذابه نیز به دلیل آبگرفتگی تنها تردد اتوبوس ممنوع است، سایر جاده های استان برای تردد باز هستند.
رییس پلیس راه خوزستان ادامه داد: شامگاه سه شنبه به دلیل بارش باران مسیرهای بهبهان، هندیجان به دیلم و اندیمشک به پل زال مسدود بود که با همکاری راهداری مشکل این مسیرها برطرف و جاده ها باز شدند.
وی بیشترین تخلفات و سوانح جاده ای در استان در ایام نوروز امسال را به دلیل سرعت غیر مجاز دانست و افزود: عامل اصلی بسیاری از تصادفات در خوزستان سرعت غیر مجاز اعلام شده است.
به گفته وی از 25 اسفند ماه پارسال تا پنجم فروردین ماه جاری 15 نفر بر اثر تصادف در جاده های استان جان خود را از دست دادند.
به گفته اداره کل راهداری خوزستان بارشهای اخیر در مناطق شمال ، شرق و غرب استان باعث مسدود شدن مقطعی جاده قدیم پل زال - اندیمشک به دلیل ریزش کوه و محور بستان - چذابه (جاده قدیم) به دلیل طغیان رودخانه شد که جاده پل زال به اندیمشک بازگشایی شد اما تردد اتوبوس در جاده بستان به چذابه همچنان ممنوع است .
/6002/7158
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 اتوبوس ایام نوروز بارش باران ترافیک جاده های استان 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۳۴۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین جاده‌ها و ورودی‌های تهران

 

به گزارش تابناک، سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور اظهار داشت: در حال حاضر ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) حدفاصل ولی‌آباد تا هریجان و ترافیک سنگین در محور هراز مسیر (شمال به جنوب) محدوده‌های وانا، شاهاندشت، گزنک و آب اسک را شاهد هستیم.

وی تردد در دیگر محورهای شمال همچون فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین – رشت (رفت و برگشت) را روان توصیف کرد و گفت: محور آزادراهی قزوین – کرج – تهران محدوده کمالشهر و حدفاصل مهرشهر تا پل کلاک با ترافیک سنگین مواجه است.

به گفته رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا، ترافیک در محور شهریار – تهران در برخی از مقاطع و آزادراه قم – تهران محدوده حکیم‌آباد نیز سنگین است.

 منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش باران در جاده‌های چالوس و فیروزکوه
  • وضعت ترافیکی و جوی جاده‌های کشور اعلام شد
  • هشدار درباره تردد غیر ضروری در محور‌های خوزستان
  • فیلمی از خروش رودخانه در روستای خانیله اندیمشک
  • وضعیت جاده‌ها / ترافیک سنگین در آزادراه‌های البرز
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده هراز
  • ترافیک سنگین جاده‌ها و ورودی‌های تهران
  • ترافیک سنگین جاده‌ها و ورودی‌های تهران | تردد در این مسیرها به سمت تهران روان است
  • فیلم/ ترافیک سنگین شبانگاهی در جاده‌های خروجی گیلان
  • محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد/ ترافیک نیمه سنگین