Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه دیدار نوروزی با هنرمندان پیشکسوت، عصر روز سه شنبه ششم فروردین ماه به منزل داریوش اسدزاده بازیگر پیشکسوت رفت.

وزیر ارشاد در این دیدار ضمن تبریک عید نوروز برای این هنرمند آرزوی سلامتی کرد و گفت: همه ما در ذهن خود خاطراتی از نقش‌هایی که شما ایفا کرده‌اید داریم و امیدواریم به زودی شما را در نقش‌های تازه در آثار سینمایی و تلویزیونی جدید ببینیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داریوش اسدازاده هم با ذکر خاطراتی از چندین دهه حضور در عرصه سینما و تلویزیون به موضوع کتاب تازه‌ای که در دست تالیف دارد، اشاره کرد و اظهار داشت: در این کتاب تاریخ خیابان لاله زار را روایت خواهم کرد؛ لاله زار روزگاری محل تجمع سینما‌ها بود و می‌شود درباره آن‌ها بسیار حرف زد.

وی که چندین دوره رئیس انجمن بازیگران خانه سینما بوده در ادامه خاطراتی از حضور و فعالیت خود در این عرصه بیان کرد و گفت: توجه به هنرمندان پیشکسوت و تلاش برای حل مشکلات آن‌ها کار مهمی است که باید برای آن برنامه ریزی کرد.

در دیدار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با داریوش اسدزاده، علیرضا رضاداد مشاور رئیس سازمان سینمایی هم حضور داشت.

همچنین سید عباس صالحی برای تبریک عید نوروز به منزل استاد حسن ناهید نوازنده پیشکسوت ساز نی رفت.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دیدار با حسن ناهید ضمن تبریک نوروز جویای حال وی شد و برای این استاد موسیقی آرزوی سلامتی کرد.

حسن ناهید هم با بیان خاطراتی از چگونگی گرایش به موسیقی و آغاز علاقه‌مندی‌‍ به ساز نی گفت: برای نخستین بار صدای ساز نی را از رادیوی مغازه‌ها شنیدم، وقتی استاد حسن کسایی می‌نواخت و من شیفته صدای ساز نی شدم.

او در ادامه به راهنمایی‌های زنده یاد حسن کسایی در مسیر آموزش خود اشاره کرد و گفت: روزگاری فقط استاد کسایی در ایران ساز نی می‌نواخت، ولی حالا نزدیک به هزار نوازنده نی در کشور فعالیت می‌کنند و این جای خوشحالی دارد.

وی در ادامه با اشاره به سه دهه همکاری خود با استاد پایور پرداخت و گفت: من از استاد پایور بسیار آموختم و مهمترینِ آن‌ها وقت شناسی و جدیت در کار بود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح روز گذشته هم برای دیدار نوروزی به منزل محمدرضا شفیعی کدکنی رفته بود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ارشاد اخبار هنرمندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۳۴۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار رئیس سازمان فرهنگ با معاون وزیر خارجه ارمنستان

ایمانی پور به منظور توسعه روابط فرهنگی، آموزشی، علمی و هنری بین ایران و ارمنستان، راهی این کشور شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از سفارت کشورمان در ایروان، در سفری رسمی به دعوت ژانا آندریاسیان وزیر آموزش، علوم، فرهنگ و ورزش ارمنستان، محمد مهدی ایمانی پور، رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، به منظور توسعه روابط فرهنگی، آموزشی، علمی و هنری بین دو کشور، راهی ارمنستان شد.

ایمانی پور از یکی از مدارس شهر ایروان که در آن زبان فارسی به دانش آموزان مقاطع مختلف تدریس می‌شد، بازدید کرد.

وی در جریان این بازدید، از روند آموزش زبان فارسی در مدارس ارمنستان ابراز خرسندی و از مقامات دولتی، مسئولان مدرسه و آموزگاران آن تقدیر و تشکر کرد.

ایمانی‌ پور با حضور در وزارت امور خارجه ارمنستان به همراه سفیر کشورمان با معاون وزیر خارجه ارمنستان دیدار و گفتگو کرد.

واکنش سفیر ایران به توافقات ارمنستان و جمهوری آذربایجان

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عبور از نگاه سنتی به رسانه با پدیده‌ دانشجو ـ خبرنگار
  • نشست خبری جشنواره سرود فجر
  • استادان نقش مهمی در پیشبرد اهداف فرهنگی و اقتصادی کشور دارند 
  • صنعت چاپ در آینده نیازمند تغییر ریل است
  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه بازدید از روند آماده‌سازی نمایشگاه کتاب تهران مطرح کرد؛باید فضای تبلیغی و محیطی تهران در قُرُق نمایشگاه بین‌المللی
  • دیدار رئیس سازمان فرهنگ با معاون وزیر خارجه ارمنستان
  • اعلام آمادگی ارمنستان برای برگزاری دومین نشست جهانی زنان تاثیر گذار
  • اعلام آمادگی ارمنستان برای برگزاری دومین نشست جهانی زنان تاثیرگذار
  • حکیم در دیدار معاون وزیر ارشاد: تبادل تجارب فرهنگی، هنری و آرشیوی میان ایران و عراق ضروری است
  • وزیر فرهنگ درگذشت یکی از بزرگان موسیقی کشور را تسلیت گفت