Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24 -مرکز تحقیقات صداو سیما با انتشار نتیجه یک نظرسنجی، خبر داد برنامه «خندوانه» با اجرای رامبد جوان پربیننده‌ترین برنامه تلویزیون در فصل زمستان بوده است. در این خبر، «برنده باش» با اجرای محمدرضا گلزار دوم و «نود» با اجرای عادل فردوسی‌پور پنجم شده است.

آخرین نظرسنجی مرکز تحقیقات صدا و سیما که با نمونه آماری ۶۱۹ نفر از افراد بالای ۱۵ سال در تهران و شهرهای دارای مراکز صداوسیما (۳۲ مرکز) و در تاریخ ۸ اسفند ۹۷ انجام شد، نشان می‌دهد برنامه‌های «خندوانه» و «کودک شو» از شبکه نسیم و برنامه‌های «برنده باش»، «حالا خورشید» و «نود» از شبکه سه سیما پربیننده ترین برنامه‌های تلویزیون در زمستان ۹۷ بوده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نظرسنجی نشان داد ۷۶.۶ درصد شرکت‌کنندگان حداقل بیننده یکی از برنامه‌های شاخص تلویزیون  هستند.

براساس این پژوهش که به منظور معرفی برنامه‌های شاخص شبکه‌های تلویزیونی انجام شده است، مخاطبان پیگیر برنامه «خندوانه» ۶۴.۱ درصد، مسابقه «برنده باش» ۴۸ درصد، برنامه‌های «حالا خورشید» و «کودک شو» هرکدام ۴۲ درصد و برنامه «نود» ۳۵ درصد بوده‌اند.

همچنین نتایج نشان می‌دهد در بین برنامه‌های شاخص شبکه‌های تلویزیونی برنامه‌های شاخص شبکه سه سیما بیشترین میزان رضایت مخاطب را به همراه داشته‌اند.

براساس این نظرسنجی، برنامه‌های «فرمول یک» شبکه یک ، «زنده‌باد زندگی» شبکه دو، «شب‌های هنر» شبکه چهار، «به خانه برمی‌گردیم» شبکه پنج، «حیات وحش» شبکه مستند، «مادر، کودک،  تندرستی» شبکه سلامت، «صبحی دیگر» شبکه آموزش، «نیمه پنهان» شبکه افق و «تلاوت‌های درخواستی» شبکه قرآن، از جمله برنامه‌های شاخص سایر شبکه‌های تلویزیونی از نگاه مخاطبان بوده‌اند.

بر اساس این نظر سنجی از نظر جنسیت مخاطبان، زنان ( ۷۷.۶ درصد) بیشتر از مردان (۷۵.۴درصد)بیننده این برنامه‌ها بوده‌اند.همچنین در میان گروه‌های سنی و تحصیلی، افراد ۱۹-۲۹ سال (۸۳.۲ در صد) و افراد با تحصیلات عالی (۷۷.۷درصد) بیشتر از سایر گروه‌ها بیننده برنامه‌های تلویزیون هستند.

منبع: صداو سیما

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۳۵۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویژه برنامه‌های شهادت امام جعفر صادق (ع) از شبکه قرآن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، همزمان با فرارسیدن سالروز شهادت امام جعفرصادق (ع) شبکه قرآن ومعارف سیما برنامه‌های عزاداری و فرهنگی برای بینندگان تدارک دیده است.
روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ویژه برنامه شهادت امام جعفر صادق (ع) ساعت ۱۷:۳۰ و ویژه برنامه «یاد خدا» ساعت ۲۰ به صورت زنده از آستان مبارک امامزده علی بن جعفر شهر قم بر روی آنتن شبکه قرآن ومعارف سیما می‌رود.
تلاوت ادعیه جامعه کبیره نیز ساعت ۲۰:۳۰ روز جمعه به صورت زنده از بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) از شبکه قرآن ومعارف سیما پخش می‌شود.
عزاداری شب شهادت امام جعفر صادق (ع) هم به صورت زنده از هیئت حاج محمدرضا طاهری ساعت ۲۱ روز جمعه برای بینندگان پخش می‌شود.
همچنین ویژه برنامه عزاداری شهادت امام جعفر صادق (ع) ساعت ۱۲:۲۰ و آیین چهارپایه خوانی ساعت ۱۷ روز شنبه ۱۵ اردیبهشت از حرم مطهر حضرت معصومه (س) بر روی آنتن شبکه قرآن ومعارف سیما می‌رود.

دیگر خبرها

  • ماجرای پخش بی‌بی‌سی از شبکه دو؛ اشتباه یا هک؟ +فیلم
  • شبکه خبر 2 هک شد؟! + فیلم و واکنش صداوسیما
  • صدا و سیما ادعای هک شبکه خبر۲ را رد کرد
  • صداوسیما ادعای هک را رد کرد
  • صداوسیما ادعای هک رد کرد
  • اردبیل در شاخص بهره وری نیروی کار پنجم کشور است
  • ویژه برنامه‌های شهادت امام جعفر صادق (ع) از شبکه قرآن
  • (ویدئو) سورپرایز عادل فردوسی‌پور در پشت صحنه برنامه
  • عکس| تغییر چهره بازیگر «بزرگ‌مرد کوچک» در کنار رامبد جوان
  • سورپرایز عوامل فوتبال ۳۶۰ برای عادل فردوسی پور (فیلم)