Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور گفت: تا پایان مشکل، تخلیه سیلاب و ترمیم خرابی ها در کنار مردم سیل زده هستیم.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان گلستان تصریح کرد: سپاه، ارتش، بسیج، هلال احمر و همه نیروهای امدادی با فداکاری در خدمت مردم سیل‌زده بودند و از تلاش همه آنها متشکریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در درازمدت نیازمند آب‌راه وسیع و مناسب برای منطقه هستیم، زه کشی اراضی برای هدایت آب به سمت دریا باید تسریع شود، حضور چند روزه وزیر کشور در استان گلستان برای مهار بحران بسیار موثر بود، دکتر رحمانی فضلی از جمله وزرای فداکار کابینه است.

وی افزود: تا پایان مشکل، تخلیه سیلاب و ترمیم خرابی ها در کنار مردم هستیم، خدمت دولت و نیروهای مسلح به مردم موجب افتخار است، اکثر خانه های آق قلا و گمیشان بیمه است، توسعه بیمه، راه حل نهایی برای مقابله با حوادث است و دولت از بنیاد مسکن برای بازسازی منازل حمایت می کند.

رییس جمهور با بیان اینکه سیل برای مردم همراه سختی است، گفت: اما باید آن را به فرصتی برای حل مشکلات اساسی استان تبدیل کنیم، وزارت ارتباطات اقدام خوب سیستم هشدار دهی به مردم را ادامه و توسعه دهد، پیش بینی حوادث اصل است؛ اقدامات خوب سازمان هواشناسی با دقت زمانی و مکانی بیشتر همراه شود.

این خبر تکمیل می شود.

منبع: ایسنا

کلیدواژه: حسن روحاني سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۳۵۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفصال از خدمت شهردار گلستان صحت ندارد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهارستان گفت: خبر انفصال از خدمت شهردار گلستان صحت ندارد و با افرادی که در این خصوص در فضای مجازی نشر اکاذیب می‌کنند، برخورد قانونی می‌شود. - اخبار استانها -

سیدامیر احمدی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در بهارستان با واکنش به انتشار خبر و حکم انفصال از خدمت شهردار گلستان در فضای مجازی گفت: بررسی در این حوزه انجام شد و موضوعی با عنوان انفصال از خدمت شهردار گلستان وجود ندارد.

وی با بیان تاکید بر برخورد با افرادی که به دنبال برهم زدن نظم عمومی و روانی جامعه هستند، افزود: افرادی که در فضای مجازی بر علیه نهادهای حکومتی، دولتی و امنیتی نشر اکاذیب می‌کنند، تحت پیگرد قانونی قرار می‌گیرند.

دادستان شهرستان بهارستان با بیان اینکه در حکم مذکور هیچگونه محکومیت و انفصال از خدمات قید نشده است، تصریح کرد: پیگیری‌ها از نهادهای پاسخگو در رابطه با این حکم انجام گرفت که نهادهای مربوط محکومیت و انفصال از خدمت را تایید نکردند.

احمدی با بیان اینکه مسئله‌ای با عنوان انفصال شهردار گلستان وجود نداشته است گفت: افرادی با سوء نیت به دنبال درگیر کردن مردم در فضای روانی منفی هستند.

اختصاص 25 هزار میلیارد تومان برای پیشرفت گلستان

ادامه عبدالله نوحی؛ فرماندار بهارستان نیز در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در بهارستان در واکنش به خبر انتشار تصویر حکم انفصال از خدمت شهردار گلستان در فضای مجازی تاکید کرد: هیچ‌گونه حکم و احکامی مبنی بر انفصال از خدمت شهردار گلستان از سوی نهادهای قضایی و دولتی به فرمانداری ابلاغ نشده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قدردانی از فراجا در گلستان شهدای اصفهان
  • نواخته شدن زنگ سپاس از معلم در مدارس گلستان
  • برگزاری مراسم گرامیداشت تولد مختومقلی فراغی شاعر ایرانی قوم ترکمن در همه شهرستان‌های گلستان
  • برگزاری مراسم گرامیداشت تولد مختومقلی فراغی شاعر شعر ترکمن در همه شهرستان‌های گلستان
  • شیراز میزبان جشنواره رسانه‌ای اقوام و عشایر کشور شد
  • قدردانی شهروندان آزادشهر و گالیکش از پلیس برای اجرای طرح نور
  • شیراز میزبان برگزاری اولین جشنواره رسانه‌ای اقوام و عشایر کشور می‌شود
  • انفصال از خدمت شهردار گلستان صحت ندارد
  • پایداری جوی همراه با افزایش دما در گلستان تا چهارشنبه
  • استفاده از ظرفیت‌های خدادادی، توسعه لرستان را به همراه دارد