Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، حمیدرضا‌ قربانی رییس شورای روستای مهرادران گفت : به خاطر بارندگی های شدیدی که از چند روز پیش و به ویژه دیشب و امروز داشتیم، سیلی که از سمت روستای کجان شروع شده بود و به سمت مهرادران در جریان بود، با تدبیر و پیش بینی اهالی روستا، وارد روستا نشد و به داخل رودخانه ی روستا فرستاده شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمیدرضا قربانی افزود: چند سالی بود به این شدت باران نداشتیم و امروز بعد از سالیان سال، این اتفاق مبارک در روستا افتاد .

وی گفت: رودخانه ی مهرادران که سال های دور ، همیشه مملو از آب و از دلایل رونق کشاورزی روستا بود و سال هاست جز در موارد معدود، قطره ای باران به خود ندیده بود حالا با گسترده شدن بارش ها، باز احساس سرزندگی و شادابی را در خود دارد .

وی افزود : این باران رحمت الهی که به علت شدت زیاد، به صورت سیل _ البته سیل بی خطر_ درآمده بود، باعث خوشحالی فراوان مردم و بخشیدن طراوتی وصف ناشدنی به روستا شده است .

قربانی گفت : برای روستای مهرادران که با وجود مسافران نوروزی _ که بسیاری اوقات، این روستا را برای مسافرت های کوتاه مدت و روزانه خود انتخاب می کنند _ رنگ و بوی دیگری نیز به خود گرفته است، حالا با این بارش خوب، نوید بخش یک سال بهتر را خواهیم داشت .

وی افزود: بارش این باران همچنین باعث جمع شدن مردم در کنار همدیگر شد و البته مایه ایجاد حس خوبِ همدلی و دور هم‌جمع شدن برای مهرادرانی ها و مسافران شد .

قربانی با اشاره به این مطلب که این باران همچنان ادامه دارد و احتمال می رود تا فردا نیز به پایان نرسد عنوان‌کرد :

امیدواریم این بارندگی ها ادامه داشته باشد و با تدبیر مسوولان ، این رحمت الهی را بتوان به نحو صحیح استفاده کرد و بارش باران موجب سرسبزی و نه موجب خرابی و آزار شود .
گفتنی است این روستا در چهل کیلومتری نایین قرار دارد.

 

انتهای پیام /س

سیل در روستاهای نائین

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بحران آب مدیریت بحران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۳۵۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری

قطره کارشناس هواشناسی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه از فردا سه شنبه هوای استان بارانی می‌شود، گفت: بیشترین فعالیت سامانه بارشی برای اواخر هفته جاری پیش بینی شده است.

بیشتر بخوانید

شهرکرد خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری

وی افزود: آسمان استان امروز صاف تا کمی ابری است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • سیل در پاکستان ۱۷ قربانی گرفت
  • بارش رگباری باران در شهر ایلام
  • آبگرفتگی معابر شهر ایلام بر اثر شدت بارش باران
  • فیلم/ بارش شدید باران در مسجدالنبی
  • جاری شدن سیل در شهر مدینه + فیلم
  • توسعه خط انتقال آب روستای آبخورده شهرستان پیرانشهر
  • بارش باران در برخی نقاط فارس
  • پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • ۱۵ روستا در فریدن و نائین از آب شرب پایدار بهره‌مند می‌شوند
  • تنها پل چوبی روستای شورکش بر اثر باران سیل آسا تخریب شد + فیلم