Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@03:30:13 GMT

شهردار درسدن حادثه سیل شیراز را تسلیت گفت

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۳۶۲۸۴

شهردار درسدن حادثه سیل شیراز را تسلیت گفت

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، شهردار شهر درسدن آلمان در پیامی حادثه سیل شیراز را به شهروندان و شهردار شیراز تسلیت گفت.

در متن پیام دیرک هیلبرت آمده است: با کمال تاسف و تاثر از سیل فاجعه بار شیراز مطلع شدم. مخصوصا خبر از دست دادن جان عده زیادی در این فاجعه ناگوار به شدت مرا اندوهگین ساخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اجازه می‌خواهم به شما اطمینان دهم در این لحظات سخت و دشوار به فکر شما و در کنار دوستانمان در شیراز هستیم و برای جنابعالی در وظایف پیش رو آرزوی استقامت و جسارت می‌کنیم.

با عرض تسلیت به نمایندگی از تمامی شهروندان درسدن

براساس این گزارش همچنین رئیس دپارتمان محیط زیست این شهر که مسئول سیستم پیشگیری از سیل درسدن است برای انجام این کار در شیراز اعلام امادگی کرده است.
انتهای پیام/م

پیام تسلیت شهردار درسدن آلمان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۳۶۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت ۳ نفر در پرونده فوت یک پزشک در شیراز

در پی وقوع حادثه مسمومیت تعدادی در مهمانی خانوادگی و فوت یک پزشک، معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و سرپرست دادسرای جنایی و جرائم امنیتی شیراز از تشکیل پرونده قضایی و ورود قاضی ویژه قتل استان به حادثه مذکور خبر داد.   به گزارش ایسنا، افشین محمدی دره شوری امروز، ۱۰ اردیبهشت‌ماه با بیان اینکه در جریان این پرونده تاکنون سه نفر از عومل مرتبط با حادثه مسمویت افراد حاضر در این مهمانی در بازداشت به‌سر می‌برند، گفت: دیگر عوامل، مسببین و معاونین احتمالی جرم نیز تحت تعقیب قرار خواهند گرفت.   وی افزود: در این حادثه در مجموع ۶ نفر دچار مسمومیت شده‌اند و از این تعداد یک نفر فوت شده و سایر افراد پس از اقدامات پزشکی در ساعات اولیه حادثه از بیمارستان مرخص شده‌اند.   محمدی دره شوری با کذب خواندن بخشی از اطلاعات و حاشیه‌های غیر موثق انتشار یافته در فضای مجازی تأکید کرد: برخی مطالب منتشر شده گمانه‌زنی و اطلاعات فاقد اعتبار است و تنها دستگاه‌های متولی و مسئول با در نظر گرفتن حقوق شهروندی افراد و وضعیت تحقیقات پرونده اجازه ارائه اطلاعات را دارند.   طی روز‌های اخیر اخباری در فضای مجازی مبنی بر مسمومیت با الکل ۲۹ پزشک در شیراز منتشر شده است. کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ماجرای مسمومیت پزشکان با مشروبات الکلی تقلبی در شیراز

دیگر خبرها

  • رئیس دانشگاه شیراز : دانشجویان اخراج‌ شده آمریکا و اروپا را بورسیه می‌کنیم
  • رئیس دانشگاه شیراز: دانشجویان اخراج‌شده آمریکا و اروپا را بورسیه می‌کنیم
  • بازداشت ۳ نفر در پرونده فوت یک پزشک در شیراز
  • پیام تسلیت مدیر حوزه های علمیه درپی درگذشت همسر آیت الله سیدمصطفی خمینی
  • همبستگی دانشگاه پیام‌نور شیراز با دانشگاهیان حامی فلسطین در غرب
  • دانشجویان دانشگاه پیام‌نور شیراز هم به جرگه حامیان ضدصهیونیست‌ها پیوستند
  • تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • مرگ ۲ کارگر شهرداری شیراز
  • ‌فوت ۲ کارگر در حادثه عملیات لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی در شیراز
  • شهرداری منطقه ۲ شیراز ظرفیت اقتصادی ویژه‌ای دارد