Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: رئیس پلیس آگاهی استان هرمزگان از شناسایی و دستگیری قاتل دختر 19 ساله توسط کارآگاهان پلیس آگاهی در بندرعباس خبر داد.

به گزارش رکنا، عبدالمجید کرمی در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی مراجعه فردی به پلیس آگاهی جهت صدور جواز دفن برای دختر 19 ساله خود، با توجه به شواهد پرونده و تناقضات موجود در اظهارات نامبرده، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان شعبه قتل اداره مبارزه با جرائم جنائی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به دستور بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب بندرعباس، کلیه اعضای خانواده مقتول به پلیس آگاهی احضار و به صورت مجزا مورد بازجویی و مصاحبه تخصصی قرار گرفتند.

رئیس پلیس آگاهی هرمزگان ابراز داشت : کلیه افراد یاد شده در تحقیقات مقدماتی و در اظهاراتی کاملاً مشابه موضوع را اتفاقی و بر اساس حادثه عنوان کردند.

کرمی خاطر نشان کرد: در ادامه بازجویی‌ها، یکی از خواهران متوفی ضمن بیان حقیقت، ماجرا را این‌ گونه بیان کرد که مرحومه به علت درگیری فیزیکی با برادرش و با اصابت ضربه چوب از ناحیه سر مضروب شده است.

وی ادامه داد: اظهارات خواهر متوفی از یک‌سو و وصول نظریه پزشکی قانونی در خصوص صدمات و جراحات وارده به قسمت‌های مختلف بدن وی از سوی دیگر، ظن کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پیرامون وقوع جنایت را به یقین بدل کرد و دستگیری متهم در دستور کار قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی هرمزگان تصریح کرد: مأموران اداره مبارزه با جرائم جنایی با اقدامات گسترده اطلاعاتی و بهره‌گیری از شیوه‌های پلیسی متهم را در مخفیگاه خود دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

کرمی افزود: متهم یاد شده در تحقیقات ابتدایی منکر بزه انتسابی بود ولی در مواجه با دلایل و مدارک موجود لب به اعتراف گشوده و به قتل خواهر خود اعتراف کرد.

وی در پایان با بیان اینکه کلیه اعترافات متهم در خصوص ضربات وارده به مقتوله با نظریه پزشکی قانونی منطبق بود، خاطر نشان کرد: قاتل دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی و روانه زندان شد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: اخبار حوادث پلیس آگاهی رئیس پلیس خواهر بندرعباس برادر سیل فیلم شیراز عکس آب سیلاب رودخانه کشته تهران هولناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۳۶۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگيري عامل کلاهبرداري 200 ميلياردي در گرگان

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان سردار "سعيد دادگر" اظهار داشت: بدنبال شکايت تعدادي از شهروندان مبني بر کلاهبرداري از آنان توسط فردي در گرگان، رسيدگي به موضوع در دستور کار ماموران پليس آگاهي استان قرار گرفت.
وي افزود: در بررسي هاي اوليه مشخص شد متهم با وعده پرداخت سود بالا و پس از جلب اعتماد مالباختگان، مقادير هنگفتي پول از آنان دريافت کرده اما بجاي پرداخت سود، به مکاني نا معلوم متواري شده است.
فرمانده انتظامي استان گلستان گفت: با توجه به اهميت موضوع، اقدامات تخصصي پليس آغاز و ماموران با اشراف اطلاعاتي موفق به شناسايي محل تردد متهم شدند.
سردار دادگر تصريح کرد: پس از هماهنگي با مرجع قضائي، در عملياتي غافلگيرانه متهم در مخفيگاهش دستگير و به مقر پليس آگاهي منتقل شد.
اين مقام ارشد انتظامي خاطرنشان کرد: متهم در تحقيقات اوليه به کلاهبرداري 200 ميليارد ريالي از شهروندان اقرار و پس از تشکيل پرونده به مراجع قضائي معرفي شد.

دیگر خبرها

  • دستگیری دو متهم به قتل در آمل
  • ۲ متهم به قتل در آمل دستگیر و به زندان معرفی شدند
  • مرگ مشکوک قاضی دادگستری در مازندران | ماجرای کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری
  • خواهرکشی ناموسی در مشهد | قتل زن ۲۳ ساله به دست برادر ۱۷ ساله
  • پسربچه گمشده به آغوش مادرش بازگردانده شد/ عکس
  • بازگرداندن پسر بچه ۳ ساله به آغوش مادر
  • دستگیری عامل کلاهبرداری ۲۰۰ میلیاردی در گرگان
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در یک منزل مسکونی
  • کشف ۷۳ سکه عتیقه در ایستگاه راه آهن اندیمشک
  • دستگيري عامل کلاهبرداري 200 ميلياردي در گرگان