Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-04@13:35:20 GMT

هنیه: اشغالگران پیام مقاومت را درک کردند

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۳۶۹۵۷

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) امروز چهارشنبه از روی ویرانه‌های دفتر خود که در حمله ارتش رژیم صهیونیستی ویران شد، به این رژیم درباره پیامدهای ادامه تجاوزگری به غزه هشدار داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اسماعیل هنیه از ملت فسطین در داخل و خارج سرزمین فلسطین از جمله در کرانه باختری اشغالی خواست مشارکت گسترده در مراسم روز زمین و سالروز راهپیمایی های بازگشت داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  هنیه در واکنش به تجاوزات رژیم صهیونیستی به غزه که تعدادی منزل از جمله ساختمان دفتر وی تخریب شد، تصریح کرد مقاومت فلسطین حرف خود را زد و اشغالگران پیام را دریافت کردند.   رئیس دفتر سیاسی حماس به تمام طرف ها که برای توقف قلدرمآبی و تجاوزگری اسرائیل علیه نوار غزه تلاش کردند، تقدیر کرد و گفت مقر رهبری حماس که ویران شد، بازسازی خواهد شد، این مقر، نماد ایستادگی و به چالش کشیدن است.   مقاومت فلسطین از آتش بس با اشغالگران خبر داده بود که ساعت 22 شامگاه دوشنبه پنجم فروردین اعلام شد، اما اشغالگران پس از این زمان به تجاوزگری خود به نوار غزه ادامه دارد که مقاومت را به پاسخ دادن به این تجاوزگری واداشت.   درخواست وزیر خارجه تشکیلات خودگردان از کشورهای عربی   خبر دیگر اینکه ریاض  المالکی وزیر خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین خواستار موضع واضح کشورهای عربی در قبال طرح خطرناک آمریکا علیه مسئله فلسطین موسوم به معامله قرن شد.   المالکی اظهار داشت فلسطین از کشورهای عربی خواهد خواست تا موضع واضحی را در قبال تصمیمات برخی کشورها برای انتقال سفارتخانه هایشان به قدس یا گشایش نمایندگی های تجاری با حضور دیپلمات ها اعلام کنند.   وی در بیانیه ای گفت فلسطین از نشست سران کشورهای عربی که قرار است اواخر ماه جاری میلادی در تونس برگزار شود، خواهد خواست مواضع صریحی در برابر «معامله قرن» آمریکا اتخاذ کند.   المالکی هشدار داد اعتراف دولت آمریکا به حاکمیت اسرائیل بر بلندی های جولان سوریه، آغاز اجرای مراحل معامله قرن است.   وی افزود از کشورهای عربی خواسته خواهد شد تا در سایه نگرانی ها از اعتراف آمریکا به حاکمیت اسرائیل بر بخش هایی از کرانه باختری، موضع عربی جدی اتخاذ کنند.   بر اساس گزارش پایگاه خبری فلسطین الیوم، المالکی اظهار داشت همچنین از نشست سران عرب خواسته خواهد شد تا اقداماتی عملی در خصوص تعهدات کشورهای عربی در قبال نیازهای مالی فلسطینیان و فعال سازی شبکه مالی عربی که در نشست های سابق تصویب شد، انجام دهند.   منبع: تسنیم

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۳۶۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی مقاومت عراق به یک هدف مهم در جولان اشغالی

به گزارش خبرگزاری مهر، گروه مقاومت اسلامی عراق در ادامه مقابله با اشغالگران از حمله پهپادی به یک هدف حیاتی دشمن صهیونیستی در جولان اشغالی خبر داد.

پایگاه خبری العهد لبنان گزارش داد که مقاومت اسلامی عراق در بیانیه‌ای شامگاه چهارشنبه تاکید کرد: در ادامه رویکرد ما در مقاومت در برابر اشغالگران و یاری به مردم غزه و در پاسخ به تجاوزات مکرر رژیم غاصب در حق غیرنظامیان فلسطینی از کودکان، زنان و سالمندان مبارزان مقاومت اسلامی در عراق امروز برابر با ۱ می ۲۰۲۴ هدفی حیاتی را در جولان اشغالی با پهپاد هدف قرار دادند.

مقاومت اسلامی در عراق همچنین بر ادامه هدف قرار دادن مواضع اشغالگران تاکید کرد.

کد خبر 6094737

دیگر خبرها

  • نقشه نتانیاهو برای غزه پس از جنگ فاش شد/ نیویورک تایمز: طرح نخست وزیر اسرائیل به احتمال زیاد از سوی کشورهای عربی رد خواهد شد
  • حماس: از خواسته‌های اساسی خود کوتاه نخواهیم آمد
  • نیویورک‌تایمز: نتانیاهو در حال بررسی اداره غزه توسط ائتلاف عربی-اسرائیلی است
  • حماس: اشغالگران نتوانستند مانع از پوشش اخبار غزه شوند
  • اشغالگران نتوانستند مانع از پوشش اخبار غزه به جهانیان شوند
  • حمله مقاومت اسلامی عراق به اهدافی در عمق فلسطین اشغالی
  • سرکوب دانشجویان آمریکایی توسط پلیس نقاب دروغین حقوق بشر را از چهره ایالات متحده انداخت
  • خون مسلمان در اسلام حرمت دارد/ حکام کشورهای عربی نسبت به مسلمانان بی گناه بی تفاوت نباشند
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به یک هدف مهم در جولان اشغالی
  • پیام جوانان غزه به دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا: «شما امید ما هستید/ قوی بمانید»