Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار برنا ازفارس، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری فارس در بازدید از محل پخت غذا برای آسیب دیدگان سیل توسط سازمان های مردم نهاد جوان استان فارس اظهارداشت:این حجم فعالیت جوانان  برای کمک به آسیب دیدگان درخور توجه و اهمیت است.  معصومه دستغیب ضمن تقدیر از معاونت فرهنگی و امور جوانان  اداره کل ورزش و جوانان فارس ادامه داد: درحوزه فعالیت های مرتبط با جوانان دراستان فارس تخصصی ترین و بهترین فعالیت را این معاونت ارائه می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد:  اقدام معاوت فرهنگی و امورجوانان اداره  کل ورزش و جوانان فارس در زمینه ساماندهی سازمان های مردم نهاد جوان شایسته تقدیر است.  معاون فرهنگی و امور جوانان ورزش و جوانان فارس نیز در این دیدار گفت: در شرایط بحرانی سیل ۴آشپزخانه  با حضور سازمان مردم نهاد استان فارس فعال بودند و هستند که در هرمجموع ۵۰ هزار وعده غذایی  توسط آنها در بین آسیب دیدگان توزیع شد. علی رضایی ادامه داد: به همت اعضاء سازمان های مردم نهاد جوان استان فارس و با همکاری معاونت لباس زنانه ،وسایل بهداشتی در حجم وسیع  تهیه و بین سیل زدگان توزیع شده است.  وی تصریح کرد:   هزینه های انجام شده دراین مدت از بودجه معاونت  فرهنگی و امورجوانان اداره کل ورزش و جوانان فارس و همچنین از کمک های اعضاء سازمان های مردم نهاد تامین شده است.  

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اداره کل ورزش و جوانان استان فارس خانواده سیل معاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۳۷۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشن بزرگ دبیران جوان در دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی به مناسبت روز معلم

در این مراسم، میهمان ویژه مادر شهیده معلم فائزه رحیمی حضور داشت که در کرمان به شهادت رسیده بود و با استقبال بالای دانشجو‌ها در هنگام ورود مواجه شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جشن بزرگ دبیران جوان به مناسبت روز معلم توسط کانون دبیران جوان دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی برگزار شد.

در این مراسم میهمان ویژه مادر شهیده معلم فائزه رحیمی حضور داشت که در کرمان به شهادت رسیده بود و با استقبال بالای دانشجو‌ها در هنگام ورود مواجه شد. از مادر شهیده بعد از گفتگوی گرمی که با مجری مراسم و دانشجو‌ها داشتند با نقاشی زنده‌ایی که توسط یکی از دانشجویان در حین مراسم صورت گرفت و یادگاری‌هایی دیگر تقدیر و تشکر شد.

طی این مراسم معاونت فرهنگی که به تازگی به این پست منصوب شدند سخنرانی داشتند و از دغدغه‌های خود و برای دانشجویان گفتند. بخش تقدیر از اساتید محبوب دانشکده‌ها با یادگاری‌هایی که توسط کانون دبیران جوان و معاونت فرهنگی تدارک دیده شده بود یکی دیگر از قسمت‌های جشن بود که مورد علاقه دانشجو‌ها قرار گرفت، چون خودشون در انتخاب آن‌ها نقش مستقیم داشتند.

در پی تقدیر‌ها از فعالین فرهنگی کانون‌ها که طی یکسال گذشته فعالیت آن‌ها باعث زنده نگه داشته شدن کانون‌های دانشگاه با تمام مشکلات توی مسیر بود تقدیر شد تا قدری از زحمات آن‌ها جبران شود؛ و در آخر گفتگوی صمیمانه دبیر دبیران کانون‌ها با دانشجویان و دعوت آن‌ها به فعالیت فرهنگی در کانون‌ها بود که گزارشی از فعالیت کانون‌ها ارائه کرد و از دانشجو‌های شرکت کننده در این جشن هم تشکر کرد.


اختتامیه جشن بزرگ با دیدار نهایی مسابقات جام بزرگ PES به همراه گزارشگری زنده یکی دیگر از دانشجویان جو فوق العاده ایی برای همه رغم زد که تا مدت‌ها در خاطر دانشجویان دانشگاه شهید رجایی خواهد ماند.

دیگر خبرها

  • برگزاری جشن بزرگ دبیران جوان در دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی به مناسبت روز معلم
  • واکنش وزیر ورزش به تغییر نام باشگاه استقلال
  • دستور وزیر ورزش به معاونت قهرمانی در مورد مراسم تدفین مرحوم اسکویی 
  • مربی تیم جوانان: فوتبال پایه برای نتیجه گرفتن نیست
  • انتصاب مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس
  • جوان مازندرانی عضو هیأت رئیسه فدراسیون وزنه‌برداری شد
  • تغییر نام استقلال جنجالی شد | وزارت ورزش واکنش نشان داد
  • واکنش وزارت ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه استقلال
  • واکنش وزارت ورزش به تغییر نام استقلال
  • واکنش منفی وزارت ورزش به تغییر نام استقلال