Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-06@20:52:22 GMT

اقدام سپاه منجر به پایین آمدن در آق قلا شد

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۳۷۱۲۱

سردار شریف گفت: اقدام واحدهای مهندسی و تخریب سپاه در ایجاد شکاف برای رهاسازی آب شمال شهر آق قلا در خط ریل راه آهن و دیگر خطوط انباشت آب که به درخواست وزیر محترم کشور و استاندار گلستان و با بررسی‌های فنی و کارشناسی صورت پذیرفت بحمدالله منجر به پایین آمدن حجم آب و کاهش مشکلات ناشی از آن در روند امداد و خدمات رسانی به سیل زدگان عزیز گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، در پی اقدام موفق و موثر اخیر سپاه در تخریب و ایجاد شکاف در برخی جاده ها و سازه ها برای گشایش مسیر آب های پرحجم انباشته شده در شمال شهر آق قلا ، سردار پاسدار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه اظهار کرد: همانگونه که قبلا هم در اخبار آمده بود ، اقدام واحدهای مهندسی و تخریب سپاه در ایجاد شکاف برای رهاسازی آب شمال شهر آق قلا در خط ریل راه آهن و دیگر خطوط انباشت آب که به درخواست وزیر محترم کشور و استاندار گلستان و با بررسی‌های فنی و کارشناسی صورت پذیرفت بحمدالله منجر به پایین آمدن حجم آب و کاهش مشکلات ناشی از آن در روند امداد و خدمات رسانی به سیل زدگان عزیز گردید.

وی با تأکید بر اینکه این اقدام در نقاطی انجام شده که در مسیر آب های رها شده هیچ شهر و روستایی وجود نداشته باشد ، افزود: آنچه برای سپاه و ستاد بحران استان در اولویت اقدامات قرار داشته و دارد، تسریع در خروج آب حتی برای یک ساعت زودتر است.

سردار شریف با اشاره به ضرورت تسریع در احداث و یا مرمت و آماده سازی پل ها و جاده ها تصریح کرد: برغم احداث توأمان پل های موقت برای استفاده های لازم، پس از رسیدن به شرایط مطمئن و عادی ،عملیات ترمیم و آماده سازی و یا ساخت پل ها و جاده های دائمی منطقه آغاز خواهد شد.

سخنگوی سپاه در پایان گفت: امیدواریم با عزم و اراده فراگیر بین همه دستگاهها و نهادهای اجرایی و نیروهای مسلح و هماهنگی و هم افزایی های موجود، با حل مشکلات ناشی از حادثه سیل ،شاهد زندگی جاری و عادی مردم عزیز منطقه باشیم

منبع: تابناک

کلیدواژه: سپاه سیل گلستان آق قلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۳۷۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده سپاه امام رضا (ع) رحلت سردار «ایافت» را تسلیت گفت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سپاه امام رضا علیه السلام، سردار هاشم غیاثی در پیام تسلیت آورده است: رزمندگان دلاور لشکر ویژه شهدا در طول صحنه‌های دفاع از این مرز و بوم به ویژه در ۸ سال دفاع مقدس جان فشانی‌ها و دلاور مردی‌های سید مجید ایافت را به یاد دارند، او که در عملیات مرصاد به اتفاق همرزمانش، داغ پیشروی منافقین را از تنگه چهار زبر در کرمانشاه بر دل دشمنان این انقلاب گذاشت.

فرمانده سپاه امام رضا علیه السلام در پیام خود به مناسبت رحلت سردار ایافت آورده است: رضوان پروردگار بر این سردار پر افتخار و مجاهد فی سبیل الله که بعد از دفاع مقدس برای ترویج پیام انقلاب اسلامی و رفیقان شهیدش لحظه‌ای از پای ننشست و با حضور در میدان‌های فرهنگی همیشه به دنبال زنده کردن راه شهیدان بود که این تلاش‌ها در یاد و خاطره اهل فرهنگ و هنر انقلاب خواهد ماند.

وی در پایان این پیام آورده است: از درگاه خداوند رحمان برای همه بازماندگان صبر و شکیبایی و علو درجات و همنشینی با رفقای شهیدمان را برای این مجاهد نستوه مسالت می‌کنم.

کد خبر 6096720

دیگر خبرها

  • اقدام عجیب مارچلو بیلسا: یک بازیکن آماتور به تیم ملی اروگوئه دعوت شد!
  • از انهدام ۲۰ باند جرایم سایبری تا درگیری منجر به قتل در مازندران
  • چرا سردار زاهدی نمی خواست لباس سپاه را بپوشد؟
  • (ویدیو) گفت‌و‌گوی سردار سپاه با سی‌ان‌ان به زبان انگلیسی درباره حمله به اسرائیل
  • تصادف منجر به فوت با گواهینامه جعلی قتل عمد محسوب می‌شود؟
  • تسلیت فرمانده سپاه امام رضا (ع) در پی رحلت سردار ایافت
  • فرمانده سپاه امام رضا (ع) رحلت سردار «ایافت» را تسلیت گفت
  • دقیقا این ۳ مدل موشک به اسرائیل شلیک شد
  • عوارض مصرف بیش از حد ویتامین D
  • کوچ پرستاران از بخش دولتی به خصوصی