Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@15:00:50 GMT

دهکده گردشگری گناوه در سال ۹۸ ساخته خواهد شد

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۳۷۷۲۱

دهکده گردشگری گناوه در سال ۹۸ ساخته خواهد شد

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم گراوند عصر چهارشنبه در حاشیه بازدید از ارائه خدمات سفر و محل اسکان مسافران نوروزی در جمع خبرنگاران در گناوه با تبریک سال جدید و تقدیر فرماندار و مسئولان در همکاری‌های بسیار خوب در جریان بارندگی‌های اخیر اظهار داشت: با تمهیدات اندیشیده شده و برنامه ریزی های صورت گرفته بالغ بر چهار هزار نفر مسافران نوروزی در استان در مکان‌های ایمن و مساجد و مصلی‌های نماز اسکان داده شد که اگر همکاری همه جانبه نبود این امر انجام نمی‌گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امروز در بازدید و صحبت با مهمانان نوروزی آنها نیز از همکاری و همراهی خوبی که بین همه دستگاه‌ها است اظهار رضایت می‌کردند و دستور نیز داده شده که همه امکانات دولتی در خدمت به مهمانان در اختیار قرار گیرد.

وی پیرامون تعطیلی پنج شنبه‌ها در ادارات گفت: پنج شنبه این هفته کارمندان استان بوشهر سرکار می‌روند تا بعد از تعطیلات اعمال نظر و تصمیم گیری در این خصوص انجام شود و حوزه منابع انسانی استانداری ساعت کار و روز کاری در استان را اعلام کند.

استاندار بوشهر در رابطه با نامگذاری سال توسط مقام معظم رهبری به نام رونق تولید گفت: شعار رونق تولید در راستای شعار حمایت از کالای ایرانی توسط مقام معظم رهبری در سال گذشته است.

وی بیان کرد: در شرایطی که امروز کشور ما در آن قرار گرفته و دشمنان بر اقتصاد تمرکز و جنگ اقتصادی برعلیه کشور ما راه انداخته‌اند بهترین قرارگاه برای مقابله با این جنگ اقتصادی رونق تولید است.

گراوند اظهار داشت: استان بوشهر دارای ظرفیت‌های بسیار خوبی در این زمینه است و حتماً در استان بوشهر بر اساس شعار سال برنامه‌هایی تدوین و بازدیدهایی هدفمند طراحی خواهد شد و مدیریت و همه دستگاه‌های اداری و اجرایی استان امکانات لازم را برای حل مشکلات واحدهای تولید و رونق آنها به کار خواهیم گرفت.

وی در رابطه با تکمیل فاضلاب گناوه به عنوان یکی از خواسته‌های مردم گفت: از دستاوردهای سفر ریاست جمهوری رقم کلی حدود ۱ هزار و ۶۶۹ میلیارد تومان دولت به ما کمک کرده و پیگیر ارقام دیگر هم هستیم و اعتباری است که ما برای استان گرفته‌ایم و در این اعتبار فاضلاب گناوه و دیلم دیده شده که ارقام آن اعلام خواهد شد و به ما کمک می‌کند تا فاضلاب این دو شهر ساحلی سامان یابد.

وی پیرامون دهکده گردشگری گناوه گفت: در رابطه با دهکده گردشگری به مردم گناوه قول می‌دهم دو قطعه زمین به مساحت ۲۰۰ هزار متر مربع خریداری و به دهکده گردشگری این شهر افزوده شود البته این قول مستلزم پیگیری‌های فرماندار و شهردار گناوه است و دستورات به معاون عمرانی استانداری نیز داده شده است و تا پایان سال ۹۸ نیز ساخت این دهکده به پایان خواهد رسید.

گراوند با تقدیر از همه مسئولان و دست اندرکاران ستاد خدمات سفر گفت: با توجه به قابلیت‌های و ظرفیت‌های بندر گناوه و استقبال کم نظیر گردشگران از شهر گناوه می‌طلبد که گناوه در حوزه گردشگری به صورت ویژه نگریسته شود و قطعاً در سال ۹۸ در حوزه شهرهای ساحلی همچون گناوه و دیلم اقدامات خوبی صورت خواهد گرفت و مردم سال آینده وضعیت بهتری را شاهد مردم شاهد باشند.

وی با اشاره به آمار حضور گردشگران در استان گفت: بالغ بر ۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تردد در استان ثبت شده و شب اقامت هم بالای ۶ میلیون نفر بوده است.

وی گفت: در حوزه گردشگری در حال ارتقا و توسعه ظرفیت استان هستیم و در شهرهای استان مثل دهکده گردشگری در نخل تقی در ۱۲ یا ۱۳ فروردین ماه یک دهکده گردشگری افتتاح خواهد شد که ظرفیت خوبی را در جنوب ایجاد و در کنگان نیز افتتاح شد و برای شهرهای شمالی استان نیز انجام خواهد شد که می‌تواند به رفاه و آسایش مسافران بخصوص در ایام نوروز کمک کند.

کد خبر 4577026

منبع: مهر

کلیدواژه: گناوه نوروز استانداری بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۳۷۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲۸ کلاس درس در شهرستان تنگستان ساخته می‌شود

احمد لطفی به اشاره نام‌گذاری امسال به‌عنوان "جهش تولید با مشارکت مردم" پرداخت و بیان کرد: جهش تولید با مشارکت مردم فرصت مناسبی است که با مشارکت مردم در تولید و اقتصاد، جهش ایجاد کرد و هر جایی که مردم حضور داشته‌اند و از ظرفیت آنها استفاده شده است شاهد رشد و موفقیت بیشتر بوده‌ایم.

رئیس شورای اداری تنگستان افزود: همه دستگاه‌های اجرایی بر اساس منویات مقام معظم رهبری که بر اساس یک راهبرد دقیق و کلی نظام ترسیم شده است موظف هستند زمینه مشارکت مردم در جهش تولید را فراهم کنند.

وی تخصیص اعتبارات سال ۱۴۰۲ را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: ۶۰ درصد اعتبارات تملک دارایی تنگستان معادل ۲۴۰ میلیارد تومان تخصیص یافت که در مقایسه با سال‌های گذشته مناسب است.

فرماندار تنگستان با اشاره به تخصیص اعتبارات ملی برای طرح‌های عمرانی در این شهرستان خاطرنشان کرد: علاوه بر اعتبارات تملک دارایی تنگستان طرح مهم از جمله ساخت سد، اسکله و بندر، خط ریلی، بزرگراه و مسکن به‌عنوان طرح‌های پیشران منابع آن از اعتبارات ملی تأمین شد.

لطفی افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی تنگستان باید توجه داشته باشند رسیدگی به درخواست‌های مردمی در چارچوب مقررات که در روز دیدار مردمی صورت می‌پذیرد بسیار مهم است که غالب آنها هم خیلی سنگین، پیچیده و مشکل نیست.

وی با تأکید بر این نکته که مدیران باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند که در هفته ۲ روز به‌صورت میدانی امور اجرایی خود را پیگیری کنند اضافه کرد: یکی از معضلات مهم شهرستان تنگستان در ابتدای دولت سیزدهم آمار بالای مدارس تخریبی بود که تا پایان سال گذشته تعداد ۱۰ مدرسه از یک تا ۹ کلاس که فرایند آن از سال‌های گذشته شروع شده بود و کمترین پیشرفت فیزیکی داشت با تخصیص کامل منابع مورد نیاز، تکمیل و مورد بهره برداری قرار گرفت.

فرماندار تنگستان با اشاره به ساخت ۱۲۸ کلاس درس در این شهرستان تصریح کرد: در یک برنامه هدفمند با انعقاد تفاهم نامه مشترک بین فرمانداری شهرستان تنگستان و اداره‌کل نوسازی استان بوشهر تعداد ۱۲۸ کلاس درس با اعتباری بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان در مدت ۲ سال ساخته می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • اقامت در مجموعه آب درمانی محلات ۵۷ درصد افزایش یافت
  • جایزه بهترین مستند جشنواره فیلم مسکو برای سام کلانتری
  • ۱۲۸ کلاس درس در شهرستان تنگستان ساخته می‌شود
  • رونمایی از هفت محصول دانش بنیان کشاورزی در دهکده فناوری و نوآوری کشاورزی خراسان رضوی
  • هیمنه دشمن در عملیات وعده صادق در هم شکست
  • این خانه بدون کوچکترین تغییر و آسیبی به طبیعت ساخته شده! (عکس)
  • فیلم| آهنگ معروفی که سیدجواد هاشمی ساخته/واکنش هاشمی به فیلم آهنگ خواندنش
  • بهره‌برداری از گلخانه ۳ هزار متری دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی ظرف ۶ ماه آینده
  • ببینید | نخستین بنای مذهبی ایرانیان
  • ساختمانی که زیر یک تپه مصنوعی ساخته شد + فیلم