Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به وقوع سیل در بسیاری از مناطق و روستاهای استان گلستان و لزوم امدادرسانی به اهالی و مردم این مناطق، ۶۰۰ جهادگر در قالب ۴۳ گروه جهادی با فعالیت مداوم شبانه روزی عملیات کامل لایروبی بیش از ۱۵۰۰منزل مسکونی در شهرستان گنبد کاووس را به اتمام رساندند.

مناطقی همچون صیدآباد، هفت خوان، رسالت و نقاط و روستاهای درگیر سیل مشمول ارائه خدمات این گروه های جهادی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اقدامات متنوع این گروه جهادی در حوزه خدمات پزشکی شامل ویزیت رایگان، ارائه اقلام پزشکی و در حوزه فرهنگی شامل ارائه بسته های فرهنگی و اقدامات آموزشی در زمان پس از بحران است که همچنان در جریان است.

ناظر به وضعیت آب و هوایی این مناطق، جهادگران تمهیدات لازم برای تداوم خدمات را برنامه ریزی کرده اند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گروه جهادی گنبد کاووس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۳۷۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت مستمر بر پروژه‌های مهم مسکونی و عمرانی در استان بوشهر

به گزارش خبرنگار مهر، امیر برومند یکشنبه شب در نشست با مدیر آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان بوشهر اظهار داشت: با تسریع در اجرای پروژه‌های باکیفیت، به عنوان بازوی قوی اجرایی استان جهت توسعه و ارائه خدمات به جامعه هدف تلاش می‌کنیم.

مدیر آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان بوشهر نیز در این نشست بیان کرد: این آزمایشگاه پیش‌تر توانسته در کنار دستگاه‌های اجرایی در نظارت، کنترل و ارتقا کیفی پروژه‌های عمرانی نقش تأثیرگذاری داشته باشد و در راستای اهداف کلان نظام فنی و اجرایی در افزایش طول عمر مفید و ارتقا کیفی پروژه‌های عمرانی ملی و استانی قدم بردارد.

غلامرضا قاسمی، افزود: آزمایشگاه استان ضمن بهره‌مندی از ۱۰۵ نفر نیروی متخصص فنی و بهره‌گیری از تجهیزات مدرن، منحصربه‌فرد و به‌روز، دارای شش شعبه شهرستانی و ۶۵ آزمایشگاه محلی مستقر در پروژه‌های سطح استان بوده که خدمات فنی و آزمایشگاهی را به دستگاه‌های اجرایی و فعالان بخش خصوصی ارائه می‌دهد و آمادگی دارد در پروژه‌های مختلف با بنیاد مسکن استان همکاری کند.

کد خبر 6091524

دیگر خبرها

  • ویزیت رایگان بیماران خوی توسط گروه‌های جهادی + تصاویر
  • نظارت مستمر بر پروژه‌های مهم مسکونی و عمرانی در استان بوشهر
  • بررسی اقدامات انجام شده برای تامین آب شرب روستاهای مرزی اسلام آباد، دیناران و دولکان
  • حریق در پشت بام یک منزل مسکونی در مشهد اطفا شد
  • ظرفیت گروه‌های جهادی در نوسازی مدارس استفاده شود
  • رزمایش جهادی بسیجیان مخابرات گلستان بمنظور بازسازی شبکه مخابراتی گنبد کاووس
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • اردوی جهادی ۷۰ نفره دانشجویان بسیجی علوم پزشکی گلستان
  • یک‌میلیون و ۷۱۹ هزار و ۵۶۵ نفر ساعت آموزش فنی و حرفه‌ای در قم ارائه شد
  • شناسنامه مهمترین سند کشور است