Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر نمایندگی آستان قدس رضوی استان مازندران از اعزام و سازماندهی دو هزار خادم‌یار به مناطق سیل زده استان خبر داد و گفت: تاکنون، بیش از دو هزار سبد کالا به ارزش هر یک 150 هزار تومان در میان سیل‌زدگان مناطق شهری و روستایی توزیع شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، محمداسماعیل امامزده در گفت‌وگو با خبرنگار ما از اعزام و سازماندهی دو هزار خادم‌یار به مناطق سیل زده استان خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: خادم‌یاران جهت کمک‌رسانی به سیل زدگان شهرهای ساری، نکا، جویبار، سیمرغ و میاندرود اعزام شده‌اند.

مدیر نمایندگی آستان قدس رضوی استان مازندران خاطرنشان کرد: تاکنون، بیش از دو هزار سبد کالا به ارزش هر یک 150 هزار تومان در میان سیل‌زدگان مناطق شهری و روستایی توزیع شده است.

امامزاده بیان کرد: حدود 20 گروه جهادی بین 15 تا 40 نفر جهت امدادرسانی و کمک رسانی به روستاهای سیل زده اعزام شدند.

وی ادامه داد: برای این گروه‌های جهادی، اعتباری بالغ بر 135 میلیون تومان لحاظ شد که صرف بازسازی، ترمیم، تخلیه منازل مردم، تعمیر و مرمت وسایل برقی آسیب دیده و خرید لوازم ضروری آسیب دیدگان شود.

مدیر نمایندگی آستان قدس رضوی استان مازندران اعلام کرد: تعداد 10 لجن‌کش نیز به ارزش 20 میلیون تومان جهت پاکسازی منازل مردم خریداری کردیم که خادم‌یاران مشغول خدمت رسانی به مردم هستند.

به گفته وی، استان مازندران 15 هزار خادم‌یار دارد که تحت پوشش نمایندگی آستان قدس رضوی در استان مازندران سازماندهی و مشغول فعالیت‌های گوناگون من جمله فعالیت‌های فرهنگی، علمی و جهادی هستند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۳۷۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی به بیش از ۵۷ هزار آسیب دیده سیلاب سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: تاکنون بیش از ۵۷ هزار آسیب دیده سیلاب در جنوب این استان امدادرسانی شدند.

سید محمد مهدی سجادی در گفت وگو با ایسنا، افزود: حضور چشمگیر نیروهای جوان و با تجربه هلال احمر نقش برجسته‌ای در کاهش آلام و مشکلات مردم صبور جنوب سیستان و بلوچستان ایفا کرده است.

وی بیان کرد: از ۲۸ فروردین ماه تاکنون ۱۳ شهرستان سیستان و بلوچستان تحت تاثیر سامانه بارشی قرار گرفتند که بیشترین امدادرسانی در شهرستان کنارک انجام شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان افزود: در این بین نیروهای جوان و با تجربه هلال احمر بار دیگر در کنار مردم سیل‌زده حضور یافتند و به ۵۷ هزار و ۱۰۱ نفر متأثر امدادرسانی کردند و برای ۳۸ هزار و ۳۴ نفر اسکان اضطراری انجام گرفت.

وی تصریح کرد: پنج هزار و ۷۳۳ کیلوگرم نایلون، چهار هزار و ۷۵۷ تخته موکت و ۱۰ هزار و ۶۸۷ بسته غذایی و دیگر اقلام زیستی توسط ۲ بالگرد هلال احمر در بین متأثرین توزیع شده است.

سجادی بیان کرد: ۱۱۱تیم عملیاتی متشکل ۵۲۴ نفر امدادگر و نجاتگر در این عملیات حضور و به متأثرین امدادرسانی کردند.

وی از هموطنان خواست، از تردد و توقف در مسیرها، جاده‌ها و بستر رودخانه‌ ها خودداری کنند و در صورت بروز هرگونه حادثه با شماره ۱۱۲ ندای امداد و نجات تماس بگیرند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • صادرات ۷۰ قلم کالا از مازندران
  • اعزام شبانه اکیپ عملیاتی توزیع برق خوی برای تعمیر تیر شکسته و پیشگیری از بروز خاموشی 
  • پذیرایی خادم الشهدای هرمزگان از زائران در چایخانه حرم مطهر رضوی + تصاویر
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد
  • امداد رسانی به بیش از ۵۷ هزار آسیب دیده سیلاب سیستان و بلوچستان
  • اختصاص پنل‌های خورشیدی برای تأمین درآمد پایدار دهیاری‌ها ضرورت دارد
  • ضرورت اختصاص پنل‌های خورشیدی برای تأمین درآمد پایدار دهیاری‌ها
  • جریان گاز در مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی و کرمان پایدار است/ اعزام تیم‌های امداد برای خدمت‌رسانی
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان