Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-05@00:30:08 GMT

سه هزار نیروی شهرداری در حال پاکسازی شهر هستند

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۳۷۹۳۸

سه هزار نیروی شهرداری در حال پاکسازی شهر هستند

اسکندرپور گفت: با همکاری سه هزار نفر از نیروهای شهرداری در حال پاکسازی کوچه ها و خیابان های مناطق هفت و ۱۱ و سه هستیم و تلاش داریم پس از اتمام پاکسازی اقدام به گلکاری و زیباسازی این بلوارها و خیابان ها کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «حیدر اسکندرپور» امشب (چهارشنبه 7 فروردین) در حاشیه بازدید از محلات آسیب دیده در سیل گفت: تجربه دروازه قرآن باعث شد تا در سیل محله سعدی بتوانیم سیلاب را بهتر مدیریت کنیم و تلفات جانی نداشته باشیم

 

شهردار شیراز با اشاره به آب گرفتگی منازل برخی از شهروندان این منطقه افزود: هم اکنون بخشی از نیروهای شهرداری مشغول تخلیه آب منازل شهروندان هستند، تلاش داریم طی روزهای آینده شرایط در بخش شرقی شهر شیراز به حالت عادی بازگردد و شهروندان و مسافران شاهد زیبایی و تمیزی این قسمت از شهر باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی به شهروندان و مسافران اعلام کرد: تلاش داریم شیراز را برای ادامه تعطیلات آماده کنیم و این شهر را مثل گذشته تمیز و زیبا خواهیم کرد.

 

اسکندرپور عنوان کرد: با همکاری سه هزار نفر از نیروهای شهرداری در حال پاکسازی کوچه ها و خیابان های مناطق هفت و 11 و سه هستیم و تلاش داریم پس از اتمام پاکسازی اقدام به گلکاری و زیباسازی این بلوارها و خیابان ها کنیم.

 

پایان پیام/588

منبع: شبستان

کلیدواژه: سیل خسارت سیل بارندگی و سیلاب خبرگزاری شبستان سیل شیراز شیراز دولت کمک به سیل زدگان سیلاب رئیس جمهور شهردار شیراز بارندگی و سیلاب شهرداری شیراز شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۳۷۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از کتاب هزار و چهارصد و خیلی زود در شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، به گفته میثم محمدی سرپرست نویسندگان: این کتاب به مدت یک سال و نیم و با تلاش ۱۲ نویسنده از گروه جهادی نادیان و با هدایت محمد حسین فاعظی کارشناس مسائل فلسطین نوشته شده است.
در این کتاب تلاش شده به دور از مسائل سیاسی، واقعیات و جزئیات زندگی مردم فلسطین در محاصره و زندگی شخصیت ها‌ی فلسطینی در قالب داستان‌های کوتاه روایت شود.

دیگر خبرها

  • حمله یک مهاجم با سلاح سرد به مامور نیروی انتظامی در ملارد
  • تردد تهرانی‌ها در این مسیرها ممنوع!
  • حمله به مامور نیروی انتظامی ناکام ماند
  • تردد تهرانی‌ها در این مسیرها ممنوع
  • تلاش شبانه‌روزی تیم‌های خدمات شهری برای رفع آبگرفتگی از معابر
  • سقوط تراتسفورماتور در منطقه پردیس اهواز
  • آبگرفتگی معابر و خیابان‌های شهر کرمانشاه به دنبال بارش باران
  • در زمینه امور فرهنگی نباید فقط نیروی انتظامی در کف خیابان کار کند
  • تلاش خدمات شهری شهرداری اهواز برای جمع‌آوری آب‌های سطحی
  • رونمایی از کتاب هزار و چهارصد و خیلی زود در شیراز