Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@21:12:01 GMT

تخلیه ساکنان روستای حاجی آباد اراک صحت ندارد

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۳۸۱۵۷

تخلیه ساکنان روستای حاجی آباد اراک صحت ندارد

اراک - ایرنا- فرماندار اراک گفت: بارش ها و افزایش حجم آب در سد انجیرک، خطری برای ساکنان روستای حاجی آباد این شهرستان ندارد و شهروندان نگرانی نداشته باشند.

حسین بختیاری شامگاه چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: سرریز سد انجیرک در کنترل است و شهروندان ساکن در این روستا نگران نباشند.
وی با اشاره به انتشار مطالبی در فضای مجازی مبنی بر شکستگی سد انجیرک و تخلیه روستای حاجی آباد اضافه کرد: در پی بارش های روزهای گذشته و افزایش رواناب ها، سد انجیرک با افزایش حجم مواجه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندار اراک بیان کرد: عوامل ستاد بحران شهرستان بی درنگ در محل سد مستقر و اقدام به بازکردن دریچه ها کردند و مسیر آب به رودخانه سوارآباد هدایت شد.
بختیاری ادامه داد: با مدیریت انجام شده و کنترل میزان آب خروجی از دریچه ها، خطر سرریز رفع شده و نیازی به تخلیه روستا نیست و شایعات مبنی بر لزوم خروج شهروندان از این روستا صحت ندارد.
در ساعات گذشته اخباری در فضای مجازی استان مرکزی مبنی بر وقوع سیل در روستای حاجی آباد اراک و تخلیه ساکنان آن مطرح شد.
حاجی‌آباد روستایی از توابع بخش مرکزی شهرستان اراک در استان مرکزی است.
سد انجیرک که با هدف تغذیه مصنوعی سفره های زیرزمینی ساخته شده که توانایی جمع آوری یک و نیم میلیون متر مکعب را داراست.
3075

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي بحران سيلاب اراك

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۳۸۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق جالب بعد از حذف پرسپولیس در اراک؛ بازیکن حریف برای سرخ‌ها آرزوی موفقیت کرد

آفتاب‌‌نیوز :

پرسپولیس و آلومینیوم زیباترین بازی این دور از جام حذفی را در اراک برگزار کردند. دو تیم در پایان ۱۲۰ دقیقه به تساوی پرگل ۴-۴ رسیدند، ولی در ضربات پنالتی این شاگردان مجتبی حسینی بودند که مدافع عنوان قهرمانی را شکست دادند و راهی مرحله بعد شدند.

عارف حاجی عیدی بازیکن آلومینیوم که جزو خوب‌های تیمش در این بازی بود و یکی از پنالتی‌های تیمش را هم تبدیل به گل کرد، در پایان بازی و بعد از پیروزی مقابل پرسپولیس صحبت‌های جالبی را انجام داد. این بازیکن عنوان کرد پرسپولیس بهترین تیم آسیا و پرافتخارترین تیم ایران است. او همچنین برای پرسپولیس در ادامه لیگ آرزوی موفقیت کرد و ابراز امیدواری کرد تا این تیم بتواند در لیگ قهرمان شود. حاجی‌عیدی در پاسخ به سوال خبرنگار که پرسیده بود، او آیا طرفدار پرسپولیس است هم گفت: من درحال حاضر بازیکن آلومینیوم هستم و با این تیم قرارداد دارم.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • بررسی آخرین وضعیت تکمیل سامانه فاضلاب روستای ریحان آباد شهرستان ارومیه
  • توسعه خط انتقال آب روستای آبخورده شهرستان پیرانشهر
  • تحویل ۹ شی تاریخی به میراث‌فرهنگی هرمزگان
  • از اشتغالزایی تا صادرات در روستای چهلخانه
  • در این روستا یک شب در سال همه کوفته می خورند | مراسم «اوکوز قوربانی» در روستای اسفنجان شهرستان اسکو
  • اتفاق جالب بعد از حذف پرسپولیس در اراک؛ بازیکن حریف برای سرخ‌ها آرزوی موفقیت کرد
  • تخلیه فضولات حیوانی رودخانه روستای همای علیا را آلوده کرد + فیلم و تصاویر
  • انتقال آب به اراضی روستای رحیم آباد شهرستان کیار
  • تامین آب آشامیدنی روستای کهن دژ
  • آب آشامیدنی روستای کهن دژ در شهرستان کیار تامین شد