Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-08@10:55:10 GMT

تیراندازی در سیاتل آمریکا با یک کشته

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۳۸۹۰۸

بر اثر تیراندازی در سیاتل آمریکا یک نفر کشته و 4 نفر مجروح شدند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، پليس شهر سياتل آمريكا اعلام كرد در حادثه تيراندازي در شمال سياتل، چهار نفر از جمله يك راننده اتوبوس هدف گلوله قرار گرفتند و يك نفر نيز كشته شد.  به گفته پليس، پس از اين تيراندازي كه حدود ساعت 16 به وقت محلي رخ داد، پليس سياتل يك نفر را  بازداشت كرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 كارمن بست رئيس پليس سياتل گفت چهار نفر هدف تيراندازي قرار گرفتند كه يك نفر از آنها كشته شد.  رئيس پليس سياتل گفت: هنگام اين حادثه در شهر نبود و اطلاعاتي زيادي درباره آن ندارد. در اين حال، سخنگوي مركز پزشكي هاربور ويو Harborview گفت: دو مصدوم، شامل يك مرد و زن، به بيمارستان منتقل شدند.
 او گفت هر دوي اين مصدومان به هوش بودند، اما وضعيت جسماني آنها فعلا مشخص نيست.  يك راننده اتوبوس از جمله مصدومان اين حادثه تيراندزاي بود كه به مركز پزشكي هاربر ويو Harborview انتقال يافت. اين راننده حوالي ساعت 16:05 به وقت محلي در تماس با پليس اعلام مي كند كه از ناحيه لگن پا هدف تيراندازي قرار گرفته ولي قادر به حركت است. به گفته مسئولان محلي به هيچيك از مسافران اتوبوس آسيبي نرسيده است.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: تیراندازی آمریکا سیاتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۳۸۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیراندازی در عروسی باعث برق گرفتگی شد

تیراندازی در مراسم عروسی در بروجرد یک کشته برجا گذاشت.

به گزارش مشرق، تیراندازی در مراسم عروسی در ونایی بروجرد یک کشته و یک مصدوم بر جای گذاشت و عروسی به عزا تبدیل شد.

فردی که در مراسم عروسی اقدام به تیراندازی هوایی کرد، باعث شد تا تیر به سیم‌های برق اصابت کند و بر اثر سقوط سیم‌های برق بر روی میهمانان، یک زن بر اثر برق گرفتگی کشته و یکی دیگر مصدوم شد.

بنابر اطلاعات موثق فردی که اقدام به تیراندازی کرده خود را به نیروی انتظامی معرفی کرده و اظهار داشته که متوجه سیم‌های برق نشده و تیراندازی کرده است.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • تیراندازی در مراسم عروسی در بروجرد یک کشته برجا گذاشت
  • تیراندازی در عروسی باعث برق گرفتگی شد
  • تیراندازی به سیم برق، عروسی را عزا کرد!
  • تصادف به‌خاطر لایی‌کشی خودروی دولتی در نیایش + فیلم
  • واژگونی تریلی در جاده آذرشهر- عجب شیر یک کشته بر جا گذاشت
  • ۸ کشته در تصادف رانندگی جاده‌های فارس
  • وقوع سیل در افغانستان ۱۰ کشته برجای گذاشت
  • کشته شدن سه نفر در برخورد پژو با کامیون
  • یک کشته در پی برخورد خودرویی با حصار کاخ سفید
  • واژگونی مرگبار یک ال ۹۰ در رشت