Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@17:27:17 GMT

جاده خواف به قاین مسدود شد

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۳۸۹۳۷

جاده خواف به قاین مسدود شد

گناباد- ایرنا- رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای خواف گفت: جاده خواف به قاین حد فاصل روستای علی آباد چهارشنبه شب به دلیل سیلاب و عبور آب از روی جاده تا زمان فروکش کردن آب مسدود است.

سعید محمودزاده در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: جاده بخش جلگه زوزن به روستای ابراهیمی خواف نیز به دلیل وقوع سیلاب از عصر چهارشنبه مسدود شده بود که یک دستگاه گریدر به محل اعزام و بعد از فروکش کردن آب، سه آب نمای طول مسیر لایروبی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: همچنین به دلیل طغیان رودخانه در جاده کالشور خواف به قاین 2 دستگاه لودر و گریدر به محل اعزام شده است که در نخستین فرصت نسبت به تسطیح و مرمت اقدام می شود.
وی گفت: همچنین در پی گزارش آب گرفتگی زیر پل راه آهن خواف، چهار دستگاه تانکر به محل اعزام و نسبت به آب کشی این محل اقدام شد.
بر اساس اعلام مرکز پیش بینی هواشناسی میزان بارشها در شهر خواف طی روز چهارشنبه 2 میلیمتر و در بخش جلگه زوزن این شهرستان 8.6 میلی متر بود.
مرکز شهرستان 140 هزار نفری خواف با 123 کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان در 267 کیلومتری جنوب شرقی مشهد واقع است.
2095/ 6053

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي مسير مسدود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۳۸۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت قطعه چهارم راه آهن خواف - هرات آغاز شد

تین نیوز

مدیر اجرایی شرکت روسی «افغان گاما» از آغاز ساخت بخش دوم قطعه چهارم راه آهن خواف-هرات خبرداد.

به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم، «امیر حمزه» مدیر اجرایی شرکت روسی «افغان گاما» از آغاز کار ساخت بخش دوم قطعه چهارم راه آهن خواف-هرات خبر داد و تصریح کرد: این پروژه بخش نهایی این خط ریلی است که از رباط پریان شروع و تا شهرک صنعتی و فرودگاه هرات امتداد می‌یابد.

قرارداد ۵۳ میلیون دلاری ساخت قطعه چهارم راه آهن خواف-هرات با حضور «ملابرادر» معاون اقتصادی نخست وزیر و برخی مقامات حکومت طالبان و همچنین «ایالیا کازاکوف» معاون راه آهن روسیه ماه گذشته امضا شد.

راه‌ آهن هرات-خواف چهار بخش دارد که تاکنون سه بخش آن تکمیل شده و قطعه چهارم آن که از راه آهن خواف-هرات  ۴۷ کیلومتر طول دارد به عنوان بخش نهایی از این پروژه، افغانستان و ایران را به بازار‌های بین‌المللی متصل می‌کند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • خرید ۵۰۰ دستگاه آمبولانس جدید و پیشرفته
  • هشدار به مسافران شمال؛ این جاده ۳ روز مسدود است
  • اجرای پروژه «نصب توری» جاده کرج_چالوس را مسدود کرد
  • امدادرسانی به ۶ مصدوم در محورهای مواصلاتی چهارمحال و بختیاری
  • ساخت قطعه چهارم راه آهن خواف - هرات آغاز شد
  • بازگشایی جاده‌های سیلابی ۶ روستا در خراسان رضوی
  • احتمال ریزش سنگ ریزه در جاده گنجنامه-تویسرکان
  • محور فرعی و کوهستانی گنجنامه تویسرکان بازگشایی شد
  • افزایش ۲۶ درصدی بارش در اردستان نسبت به سال آبی جاری
  • فیلم | جاده شهداد - نهبندان مسدود است