Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، رضا خلیلی چهارشنبه شب در گفت و گو با خبرنگاران افزود: با ثبت این تعداد بازدید، موزه شهر و شهرداری تبریز رتبه اول بازدید اماکن تاریخی این شهر را به خود اختصاص داده است.
وی اظهار داشت: خانه نیکدل با 9 هزار و 703 بازدید در رتبه دوم، خانه موزه استاد شهریار با 5 هزار 545 بازدید در رتبه سوم و خانه علی مسیو با یک هزار و 180 نفر رتبه چهارم تعداد بازدید از موزه های شهرداری تبریز قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دبیر ستاد نوروزی شهرداری تبریز با اشاره به فعالیت اتوبوس های تبریزگردی در ایام نوروز گفت: این اتوبوس ها با 22 دستگاه در 2 شیفت کاری به 70 هزار و 176 نفر ساعت مسافر و علاقه مند به بازدید از اماکن و آثار تاریخی خدمات گردشگری ارائه کرده است.
خلیلی، فعالیت تاکسی های از من بپرس در شهر را مثبت ارزیابی کرد و ادامه داد: در این راستا 15 راننده تاکسی به صورت سیار در سطح شهر به راهنمایی گردشگران نوروزی می‌پردازند و تا پایان روز پنجم فروردین 10 هزار و 440 گردشگر را راهنمایی کردند.
آذربایجان شرقی با برخورداری از آثار متعدد فرهنگی، تاریخی، طبیعی و معنوی از استان های گردشگر پذیر کشور بوده و بیش از یک هزار و 780 اثر از میان آثار استان در فهرست آثار ملی به ثبت رسیده است.
8023/3071
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 ایام نوروز تاکسی شهرداری گردشگران نوروزی موزه 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۳۹۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موزه‌ها امروز شنبه (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) تعطیل است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، بنا بر بخشنامه وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، تمام موزه‌ها، کاخ‌ها و محوطه‌های تاریخی، شنبه ۱۵ اردیبهشت‌ماه همزمان با شهادت امام جعفر صادق (ع) تعطیل است.   یادآور می‌شود، در شش ماهه اول سال ساعت بازدید از موزه‌ها شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ تا ۱۹ و در روز‌های پنج شنبه و جمعه تا ساعت ۲۰ و در شش ماهه دوم سال ساعت بازدید از شنبه تا چهار شنبه از ساعت ۹ تا ۱۷ و در روز‌های پنج شنبه و جمعه تا ساعت ۱۸ می‌باشد.  

دیگر خبرها

  • سرنوشت «تلخ» کارخانه‌ای که «موزه» نشد/«ریسباف» فقط «دست به دست» می‌شود!
  • مهاباد به موزه جدید و نمایشگاه دائمی صنایع‌دستی نیاز دارد
  • شواهدی از آثار تاریخی در خیابان باباطاهر همدان مشاهده شد
  • افتتاح فاز نخست موزه دفاع‌ مقدس زنجان
  • فاز نخست موزه دفاع‌ مقدس زنجان افتتاح می‌شود
  • تعطیلی تمام موزه‌ها و اماکن تاریخی استان کرمانشاه
  • اماکن تاریخی کرمانشاه امروز تعطیل است
  • موزه‌ها امروز شنبه (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) تعطیل است
  • نمایش اشیای تاریخی ارزشمند کرمان در باغ موزه هرندی
  • موزه‌ها شنبه تعطیل است