Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@10:20:13 GMT

اسپوتینگ لیسبون مقصد بعدی سعید عزت الهی

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۳۹۵۰۵

اسپوتینگ لیسبون مقصد بعدی سعید عزت الهی

ستاره 22 ساله و بدشانس تیم ملی ایران در آستانه کوچ به پرتغال و تجربه چالشی جدید در لیگ پرتغال قرار دارد.

به گزارش "ورزش سه"، سعید عزت الهی ستاره 22 ساله تیم ملی ایران در اولین تجربه خود در فوتبال جزیره بعد از شروع رویایی با ردینگ در چمپیون شیب با مصدومیت عجیب و غیرمنتظره ای روبرو شد که او را برای ماه ها از ترکیب سلطنتی های لندن دور نگه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 وضعیت عجیب این ستاره جوان باعث شد تا سران ردینگ تمایلی به تمدید قرارداد قرضی عزت الهی و خرید او از روستوف نشان ندهند از همین رو باشگاه روسی که تصمیم خود برای فروش قطعی ستاره جوان ایرانی را گرفته بود این بار با پیشنهادی وسوسه کننده از سوی یکی از سه غول باشگاهی پرتغال مواجه و در صدد پاسخ مثبت به آن است.
روزنامه ABOLA ساعاتی پیش با انتشار خبری مبنی بر تمایل شدید باشگاه اسپورتینگ لیسبون برای امضای قرارداد سه ساله با ستاره 22 ساله تیم ملی ایران مدعی شد Alvalade (لقب اسپورتینگی ها در پرتغال) بسته پیشنهادی 1.5 میلیون یورویی برای ارائه به باشگاه روستوف و امضای قرارداد سه ساله با سعید عزت الهی آماده کرده است.


در گزارش این روزنامه مطرح پرتغالی که بازتاب گسترده ای در رسانه های این کشور داشت، آمده است:«روسای باشگاه اسپورتینگ از حالا برنامه های خود برای تقویت تیم در تابستان را آغاز و در گام نخست نام بازیکنی جوان از ایران را در صدر فهرست خریدهای خود قرار داده اند؛سعید عزت الهی. هافبک تدافعی 22 ساله تیم ملی ایران که در حال حاضر به صورت قرضی برای ردینگ و مربی پرتغالی این تیم خوزه گومز توپ می زند».
آبولا در ادامه عزت الهی را این ونه معرفی و نوشت:« 22 سال دارد و با این سن کم بیش از 28 بازی ملی در کارنامه خود به ثبت رسانده است.او توسط رودولفو کوره آ یکی از دستیاران فعلی مارسل کیزر سرمربی اسپورتینگ که بین سال های 2017 تا 2018 با کی روش در ایران همکاری می کرد، پیشنهاد شده و خرید او از باشگاه روستوف روسیه مبلغی در حدود 1.5 میلیون یورو هزینه خواهد داشت».

 


پیوستن عزت الهی به اسپورتینگ به عنوان یکی از سه غول فوتبال پرتغال می تواند سرنوشت دو ستاره جوان فوتبال ایران که در روستوف درخشش فوق العاده ای داشتند را کاملا تغییر دهد، ستاره هایی که با تیم های جدید خود قطعا مشتری پرو پا قرص لیگ های معتبر اروپایی خواهند بود

ردینگ سعید عزت اللهی اسپورتینگ لیسبون

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ردینگ سعید عزت اللهی اسپورتینگ لیسبون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۳۹۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دل یک ستاره از تهران با استقلال است!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال تهران عصر امروز در حساس‌ترین بازی نیم فصل دوم فوتبال ایران به مصاف تراکتور تبریز می‌رود.

صدرنشین لیگ برتر فوتبال ایران که در فاصله شش هفته تا پایان مسابقات با یک امتیاز اختلاف نسبت به رقیب دیرینه به دنبال پنجمین قهرمانی خود در ادوار لیگ برتر است، در حالی به مصاف پرشورهای تبریز می‌رود که یک غایب بزرگ از نیم فصل دوم، این تیم را همراهی نمی‌کند.

کوین یامگا که در نیم فصل به شدیدترین شکل ممکن از ناحیه چشم آسیب دید، در حالی که این روزها با یک چشم بسته در تمرینات آمادگی جسمانی آبی پوشان حضور دارد و با حضور کنار تیم به بازیکنان روحیه می‌دهد، با انتشار یک استوری سعی کرده به بازیکنان استقلال برای مصاف امروز انگیزه دهد.

دیدار استقلال برابر تراکتور از ساعت هفده امروز در ورزشگاه یادگار امام برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • امیرعبداللهیان تهران را به مقصد گامبیا ترک کرد
  • ستاره حریف والیبال ایران VNL را از دست داد
  • سه لژیونر جدید والیبال ایران، مقصد: کره جنوبی!
  • شانس بالای رم برای خرید آزمون؛ رونمایی از ۲ مشتری دیگر ستاره ایرانی
  • تونی کروس تحت هر شرایطی، پاس خود را به مقصد می رساند! / انیمیشن عمر مومنی
  • بازدید مدیر عامل شرکت بازرگانی دولتی ایران از مراکز خرید گندم در خوزستان
  • لزوم راه‌اندازی خط راه‌آهن جدید ایران و ترکیه از طریق تبریز
  • پائز ستاره‌های تیم ملی را سورپرایز کرد
  • دل یک ستاره از تهران با استقلال است!
  • چین اولین مقصد صادرات کالاهای ایرانی/ باید بازار چین را بشناسیم