Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- بازیگر فیلم ۲۳ نفر گفت: من در ابتدا تئاتری، بعد تلویزیونی و بعد سینمایی هستم. متاسفانه تئاتر امروز به هیچ وجه از سوی مسئولین فرهنگی جدی گرفته نمی‌شود و همین عاملی شده تا این هنر از هستی اصلی خود در بیفتد.

سعید آلبو عبادی بازیگر سینما و تئاتر در گفتگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، درباره وضعیت فعلی تئاتر در ایران گفت: بعد از فعالیت سی ساله در تئاتر احساس می‌کنم تئاتر امروز موجودی نیمه جان است و واقعاً به عنوان یک بازیگر تئاتر متاسفم که این حرف را درباره این هنر دوست داشتنی می زنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در همین راستا ادامه داد: من در ابتدا تئاتری، بعد تلویزیونی و بعد سینمایی هستم. متاسفانه تئاتر امروز به هیچ وجه از سوی مسئولین فرهنگی جدی گرفته نمی‌شود و همین عاملی شده تا این هنر از هستی اصلی خود در بیفتد.

بازیگر فیلم "بیست و سه نفر" تئاتر را دچار گیشه زدگی خواند و افزود: تئاتر امروز به نوعی به سمت سینما رفته و دجار شرایط ناراحت کننده سینمای بدنه شده است. شرایطی که در آن فروش و گیشه بیش از محتوا و معنا مهم است.

وی تئاتر امروز هم مثل سینما به سمت آثار کمدی بفروش رفته و این نابودی این هنر است. از خدا می خواهم تئاتر ایران از وضعیت فعلی نجات پیدا کند و به راه اصلی خود یعنی تفکر و اندیشه برگردد.  

عبادی با اشاره به علاقه خود به نویسندگی خاطرنشان کرد: من سالها بازیگر بوده ام اما نویسندگی را به شدت دوست دارم و هم اکنون در حال نگارش فیلمنامه یک سریال برای شبکه سوم سیما هستم. برای من ذات هنر مهم است. نه دوست دارم ستاره شوم و نه سلبریتی بلکه دوست دارم برای مردمم کار کنم. دوست دارم در میان مردم شناخته شوم اما سلبریتی شدن اصلاً به قیافه من نمی خورد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: حواشی تئاتر اخبار تئاتر تئاتر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۳۹۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیگر اخراجی‌ها کارگردان شد

به گزارش همشهری آنلاین، ابوالفضل همراه اظهار داشت: از فرهنگسرای نیاوران بیرون آمدم که امسال بیشتر به کار هنری‌ام برسم و از تمامی ظرفیتی که داریم، دوستان و هنرمندان خوب و کسانی که سالیان سال است در کنارشان کار و شاگردی کردم کمک بگیرم تا امسال بتوانیم یک سری کارها را انجام دهیم. اولین پروژه‌ای که در دست داریم یک مجموعه تلویزیونی طنز است و پیگیری می‌کنیم که به نتیجه برسیم.

وی که پیشتر پیشینه کارگردانی فیلم کوتاه را در کارنامه کاری‌اش دارد، خاطرنشان کرد: این نخستین کارگردانی من در ساخت مجموعه بلند تلویزیونی خواهد بود. تشکیل اتاق فکر و کارهای مقدماتی و رایزنی‌های آن در دست انجام است و متعاقبا اسامی عوامل اعلام می‌شود. این مجموعه کاری متفاوت در حوزه کمدی است و بی‌شک مخاطبان بسیاری خواهد داشت. موضوعات روز جامعه محوریت کار در ساخت این مجموعه تلویزیونی است.

بازیگر اخراجی‌ها گفت: در ساخت این مجموعه از بازیگران پیشکسوت و قدیمی با تجربه همراه با ترکیبی از بازیگران نسل جدید و بازیگران تئاتر استفاده می‌کنم.

وی اظهار داشت: در جشنواره‌های مختلف تئاتر، هنرمندان بسیار خوب و مستعدی را در تمامی شهرستان‌ها دیدم و یکی از دلایلم تربیت نیروی انسانی و هنرمندان خوب و متعهد است و به گمانم می‌شود از این ظرفیت برای حضور استعدادهای بازیگری در شهرستان‌ها استفاده کرد.

همراه گفت: این مجموعه تلویزیونی در تهران فیلمبرداری می‌شود اما در کستینگ آن حتما از هنرمندان شهرستانی دعوت خواهم کرد. این روزها مشغول نوشتن هستم و تلاش می‌کنم بیشتر فیلم ببینم.

کد خبر 849313 منبع: ایرنا برچسب‌ها خبر مهم بازیگران سینما و تلویزیون ایران فیلم و سریال ایرانی

دیگر خبرها

  • بازیگر «نون خ»: چند بار تا مرز خفگی رفتم
  • بازیگر تایتانیک و ارباب حلقه‌ها درگذشت
  • عکس| آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت /دلیل مرگ
  • بازیگر اخراجی‌ها کارگردان شد
  • نمایش‌های بدون سلبریتی شگفت‌انگیز هستند/ تئاتر باید تماشاگر را به چالش بکشد
  • نمایش‌های بدون سلبریتی شگفت‌انگیز هستند/تئاتر باید تماشاگر را به چالش بکشد
  • عکس | حضور یک بازیگر سینما در مسابقات بین المللی تنیس
  • آیا سلبریتی‌ها جای کسی را در تئاتر تنگ کرده‌اند؟
  • تصویر قدیمی از بازیگر معروف و برادرزاده‌اش + عکس
  • بازیگر سینما و پیشنهاد کتابی مرموز