Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: برگزاری یادواره شهدا نشان دهند این است که یاد و خاطره شهدا همچنان زنده است و به طور یقین سند افتخار گناباد شهدا هستند و هر شهید یک سند برای حقانیت کشور است. ۰۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۳ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گناباد، جواد کریمی قدوسی صبح امروز در سومین یادواره 20 شهید منطقه براکوه گناباد اظهار داشت: در مراسم شهدا می‌توان به شهدا تمسک جست، باید شهدا به ما نگاه ویژه‌ای در سال جدید داشته باشد که به ما توفیق دهد که زندگی خودمان را با شاخص شهدا تبیین کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی افزود: شاخص شهدا بیانگر همه فضیلت‌های دین است زیرا تمسک به شهدا بهترین روش است که از همین راه می‌توان به سیره و راه ائمه رسید.

وی ادامه داد: برگزاری یادواره شهدا نشان دهند این است که یاد و خاطره شهدا در این مناطق همچنان زنده است و به طور یقین سند افتخار گناباد شهدا هستند و هر شهید یک سند برای حقانیت کشور است.

کریمی قدوسی عنوان کرد: شهدا ذخائر استراتژیک این ملت است همانند شهدای کربلا واین انقلاب بوجود آمد که مردم ایران به دنیا سیره شهدا و ائمه و شهدای کربلا را بشناساند.فرهنگ‌ایثار، فرهنگ شهدای کربلاست، که جوانان ما در جنگ این را ثابت کردند.

معراج شهدای غواص به روایت تصویردانشجویان دانشگاه افسری سپاه؛ خادمان شهدا و زائران راهیان نور +عکسپیام شهدا از عمق جان برخاسته و بر دل نسل جوان می‌نشیند

وی افزود: تفکر ایثار تفکری است که در آن خستگی راه ندارد و بیش از 30 سال از شهادت شهدا می‌گذرد و این راه همیشه ادامه خواهد داشت.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: زمانی شهدا از ما راضی خواهند بود که پیام شهدا را به خوبی گرفته باشیم و برای فردای خودمان تکلیف تعیین کنیم و اگر خواسته باشیم رهرو آنها باشیم باید موضع گیری در مورد مسائل روز جامعه داشته باشیم و شهدا یکی از برجستگی‌های آن ها این بود که موضع داشتند و حتی در وسط میدان جنگ‌موضع داشتند.

وی ادامه داد: شهدا از وسط میدان جریان نفاق و منافقین رفتند به میدان جنگ و از وسط کسانی رفتن که صحبت از دین و دیانت می‌زدند و همین تفکر بود که 17000 ترور را انجام دادند و شهدا از وسط همین جریانات و تفکرات برخواستند که شهید کامیاب همین همشهری خودتان موضع گیری داشت در مسائل و جریانات روز  و دوران خودشان و امروز ما وظیفه ادامه دادن راه آن‌ها را داریم.

کریمی قدوسی اضافه کرد: شهدا از وسط مبارزات سیاسی صحبت امام را گوش کردند و انتخاب کردند این راه را و همین انتخاب خوب  است که حالا شما برای آنها مراسم برگزار می‌کنید.کسی که با یک فراخوان تلفنی خودش را به عملیات مرصاد می‌رساند و کلی دلبستگی داشت و این‌ها شاخص بودند.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: زندگی همه در گروی هدایت است و هیچ کس بدون هدایت این دنیا را پشت سر نمی‌گذارد و لحظه به لحظه مبتنی بر احکام دین هدایت می‌‍‌شویم و بی جهت نیست که این هدایت‌ها ما را به 40 سالگی رسانده است.

وی با اشاره به این که دشمن خیلی این روزها القای شبه می‌کند که می‌گوید چرا رهبری به وظیفه خود عمل نمی‌کند و باید در پاسخ گفت در تمام این 30 سال، رهبری راهبری‌های هدایت گرانه داشته‌اند که در منطقه وجود ندارد و نداشته است.

انتهای پیام/‌ش

R41347/P/S6,1188/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۴۰۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای گمنام دانشگاه فرهنگیان مشهد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی به همت آموزش و پرورش و بنیاد شهید خراسان رضوی آیین غبارروبی و عطرافشانی گلزار مطهر شهدای گمنام دانشگاه فرهنگیان با حضور مسئولان، استادان و دانشجویان این دانشگاه و خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر و جمعی از فرهنگیان برگزار شد.
در پایان این مراسم حاضران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای معلم به ویژه استاد شهید «مرتضی مطهری» با نثار گل و قرائت فاتحه با آرمان‌های والای شهدای عظیم الشان تجدید میثاق کردند.
مدیر کل بنیاد شهید و ایثارگران خراسان رضوی گفت: ویژگی بارز معلم شهید علامه مطهری پاسخگویی به شبهات بود و امروز یکی از مهم‌ترین شبهات موضوع عفاف و حجاب است. 
حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده در بخش دیگری از صحبتهای خود افزود: حجاب ضمانتی برای حضور اجتماعی و فعالیت زن در اجتماع است و نمونه آن فعالیت اجتماعی و سیاسی حضرت زهرا (س) است. 
وی گفت: امروز دانشمندان ایرانی مختلفی داریم که در کشور در جا‌های مختلف در حال خدمتند که خیلی از این دانشمندان بانوان ایرانی هستند. 
در کشور ۳۶ هزار دانش آموز خون پاکشان را تقدیم انقلاب کردند که از این تعداد یکهزار و ۳۰۰ دانشجو معلم از خراسان رضوی هستند.
مرکز تربیت معلم شهید بهشتی ۸۶ شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است و در حال حاضر دو شهید گمنام در دانشگاه فرهنگیان آرمیده اند.

دیگر خبرها

  • گلزار مطهر شهدای شهر بوشهر غبارروبی شد
  • پلیس جمهوری اسلامی ایران مفتخر به حمایت مردم عزیز است
  • نوآوری و خلاقیت لازمه عبور از بحران‌های اقتصادی
  • هم اندیشی برای تولید آثاری فاخر و در خور دو هزار شهید استان
  • ایران قوی مدیون خون شهدا
  • به صدا درآمدن زنگ روز معلم در مدرسه دخترانه شهید امام بخش + تصاویر
  • غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای گمنام دانشگاه فرهنگیان مشهد
  • مردم تخلفات مربوط به صیانت از زبان پارسی را در خراسان رضوی گزارش دهند
  • مردم ایران با شهید و شهادت آشنا هستند
  • دشمنان نظام و ملت ایران مرعوب تربیت یافتگان مکتب شهدا هستند