Web Analytics Made Easy - Statcounter

آرش کیان دانشجوی برتر کارشناسی ارشد و دارنده رتبه برتر جشنواره خوارزمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی با بیان اینکه چهار سال متوالی در قالب اردوهای راهیان نور از مناطق عملیاتی بازدید داشته است، گفت: با توجه به تأثیرگذاری این اردوهای معنوی بر روحیه جوانان به ویژه نسل جدید لازم است که کمیت و کیفیت این حرکت معنوی را هر سال افزایش دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امروز اگر می خواهیم یک کار فرهنگی تأثیر گذار در کشور انجام دهیم باید این ارودهای راهیان نور را تقویت کنیم و تأثیرگذاری این اردوها در این سی سال نشان داده است چقدر این حرکت معنوی موفق بوده است.

این دانشجوی نمونه علمی با تاکید بر اینکه زائران راهیان نور بایستی خود سفیران ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه باشند، اظهار کرد: راهیان نور باعث افزایش اعتقادات دینی و ایجاد روحیه ایثار و شهادت در زائران می شود، و امروز کشور به جوانانی نیازمند است که روحیه ایثار و ازخودگذشتگی داشته باشند.

وی تصریح کرد: راه حل رفع مشکلات کشور این است که مسئولیت ها را به جوانان انقلابی واگذار کنیم، جوانان انقلابی با روحیه ازخودگذشتگی و ایثار تنها به فکر خدمت به مردم و کشور هستند و این یعنی توجه بیشتر به اردوهای راهیان نور و اهتمام ویژه نسبت باشکوه برگزار شدن این اردوهای معنوی که نیاز اصلی کشور محسوب می شود.

این دانشجوی برتر در پایان خاطرنشان کرد: اگر می خواهیم در گام دوم انقلاب موفق عمل کنیم بایستی جوانان را با مناطق عملیاتی و انسان هایی که در این مناطق درس ایثار و از خود گذشتگی را نشان دادند، آشنا کنیم.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۴۰۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از دو بانوی جوان کبدی کار قم به اردوی تیم ملی

فدراسیون کبدی جمهوری اسلامی ایران برای آماده سازی تیم ملی جوانان، جهت حضور در مسابقات جوانان جهان از دو کبدی کار بانوی استان قم دعوت نمود.

 خانم‌ها ثنا نامدار و فاطمه قهرمانی دو بانوی جوان کبدی کار استان قم در این اردو حضور دارند. استان قم برای اولین بار دو نماینده در اردوی تیم ملی کبدی دارد.

این اردو ۱۳ تا ۲۱ اردیبهشت در مجموعه ورزشی بعثت تهران برگزار می‌شود.
خاطر نشان می‌شود مسابقات جهانی کبدی بانوان شهریور ماه سال جاری در هندوستان برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • رفع محرومیت تنها با روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • رفع محرومیت با تفکر و روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • جان‌فشانی رزمندگان مدیون انتشار علم و معرفت معلمان است
  • سرلشکرسلامی: رفع محرومیت تنها با تفکر و روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • رفع محرومیت تنها با روحیه جهادی و عمل انقلابی امکان‌پذیر است
  • سردار علی فضلی از مناطق راهیان نور بازدید کرد
  • شهدا برای بقای جمهوری اسلامی جانفشانی کردند
  • دعوت از دو بانوی جوان کبدی کار قم به اردوی تیم ملی
  • هاشمی تهرانی: امروزه در فضای حقیقی و مجازی حشر با علما از بین رفته/ هیئات مذهبی خیلی اوقات منبری ندارد/ بسیاری از بزرگان و مسئولین نظام دغدغه حجاب دارند/ اگر با جوانان حرف زده می‌شد اینجای کار نبودیم
  • طوفان الاقصی جوانان غرب را بیدار کرد