Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل مدیریت بحران استانداری استان اصفهان گفت: یک بالگرد امدادی از پایگاه چهارم پشتیبانی هوانیروز اصفهان برای کمک و امدادرسانی در سیل به استان چهارمحال بختیاری اعزام شد. ۰۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۵ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

منصور شیشه‌فروش در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، با اشاره به کمک‌های مردمی استان اصفهان به مناطق سیل زده کشور، اظهار داشت: کمک‌های نقدی و اقلام مورد نیاز و ضروری بسیاری به این مناطق ارسال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یک بالگرد امدادی از پایگاه چهارم پشتیبانی هوانیروز اصفهان برای کمک و امدادرسانی در سیل به استان چهارمحال بختیاری اعزام شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه به مناطق سیل زده شمال کشور هم کمک‌هایی از اصفهان شده، گفت: رئیس سازمان بسیج سازندگی استان به اتفاق تیم فنی و یکصد نفر گروه بسیج سازندگی در شهرستان آق‌قلا استان گلستان استقرار یافتند که ماموریت  پاکسازی مناطق، خارج کردن آب، کمک به خدمات رسانی برای تامین ارزاق و ...به عهده دارند.

بازسازی 16 روستای سیل‌زده گلستان به سپاه استان اصفهان سپرده شد‌انفجار یک جاده در آق‌قلا توسط سپاه/خطر وقوع سیل مجدد برطرف شد + فیلمکمک‌های مردمی شهروندان ارومیه به سیل‌زدگان گلستان ارسال شد+تصاویر

وی ادامه داد: یک واحد پخت نان هم به آق‌قلا اعزام شده تا نان داغ در اختیار مردم سیل‌زده بگذارد و خدمات مختلف دیگری را به مردم بدهند.

شیشه‌فروش تصریح کرد: 2 هزار  تخته موکت و 3 هزار تخته پتو و بسته‌های غذایی به استان گلستان و  حدود 300 بسته غذایی امدادی برای هر کدام از استان‌های چهار محال و بختیاری، خوزستان و لرستان از سوی هلال احمر استان اصفهان ارسال شده است.

وی با اشاره به پیام مقام معظم رهبری مبنی بر کمک همگانی به مردم سیل‌زده، اظهار داشت: شعب هلال احمر و کمیته امداد امام خمینی (ره)، آماده دریافت کمک‌های نقدی و کالاهای ضروری مردمی برای مردم سیل‌زده کشورمان است و مردم با حفظ کرامت انسانی سیل‌زدگان، اجناس نو و اقلام تاریخ مصرف‌دار به سیل‌زدگان اهدا کنند.

انتهای پیام/ش

R41346/P/S6,51/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۴۰۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۲کاروان ۸۵ نفره از کرمانشاه به حج عمره

سعید کریمی خو در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس اعلام سازمان حج، افرادی که در مرحله پیش زودتر مبلغ اعلام شده را واریز کرده بودند بر اساس اولویت به حج عمره مشرف خواهد شد.

وی افزود: در مرحله پیش که سهمیه مشخص شده برای اعزام به عمره اقدام کردند به دلیل وجود اختلافات سفرهای عمره کنسل شد.

مدیرکل حج و زیارت استان کرمانشاه تصریح کرد: بر اساس توافق انجام شده با کشور عربستان، تا پایان ماه شوال اعزام حج عمره انجام خواهد گرفت.

وی ادامه داد: ۲ کاروان متشکل از یک کاروان اهل سنت و یک کاروان تشیع از استان کرمانشاه به حج عمره مشرف می‌شوند.

کریمی خو ادامه داد: ظرفیت هر کاروان ۸۵ نفر در نظر گرفته شده که مجموع سهمیه اختصاص داده شده به استان کرمانشاه ۱۷۰ زائر مشخص شده.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به مشکلات زیرساختی فرودگاه شهید اشرفی استان کرمانشاه، اعزام‌ها از فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) تهران انجام خواهد گرفت.

کد خبر 6087987

دیگر خبرها

  • اعزام بیمار قلبی از سلماس به ارومیه با بالگرد اورژانس هوایی
  • اعزام ۱۷۰ نفر به حج عمره پس از ۹ سال
  • اعزام ۲ کاروان ۸۵ نفره از کرمانشاه به حج عمره
  • بررسی رونداجرا وبرنامه های محرومت زدایی در نقده
  • کاشت ۸۰ هکتار باغ زیتون در لرستان
  • بهره‌برداری از گلخانه ۳ هزار متری دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی ظرف ۶ ماه آینده
  • اشتغال‌زایی ۳۵۰ میلیاردی بسیج سازندگی در لرستان
  • اعزام ۲کاروان ۸۵ نفره از کرمانشاه به حج عمره
  • افزایش تعداد پروازهای فرودگاه شهرکرد
  • بیش از 95 درصد مردم چهارمحال و بختیاری به شاخص‌های سلامت دسترسی دارند