Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه دفاعی امنیتیگروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، معاونت بین الملل سازمان بسیج مستضعفین با انتشار بیانیه‌ای پیرامون ماجراجویی اخیر در اعلام حق حاکمیت منطقه جولان این اقدام را محکوم کرد. این بیانیه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

اقدام سخیف و احمقانه رئیس جمهور آمریکا مبنی بر به رسمیت شناختن حاکمیت رژیم نامشروع صهیونیستی بر بلندی‌های جولان، یک بار دیگر چهره خونخوار و دغل باز دولت آمریکا را به جهانیان نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سال هاست منطقه جولان که متعلق به سرزمین و ملت سوریه بوده، در اشغال نظامیان صهیونیستی است و این رژیم غاصب علنا و رسما حاکمیت مشروع سوریه بر این منطقه را نقض کرده است.

این اقدام نابخردانه ترامپ، بر همه ثابت کرده که تنها راه مقابله با این غده سرطانی در منطقه، مقاومت است و این مقاومت اسلامی است که می‌تواند تمامی سرزمین‌های اشغالی را به جهان اسلام باز گرداند.

ملت‌های آزادی خواه و علی الخصوص مسلمانان جهان باید با اتحاد و درایت به حمایت قاطع از نهضت مقاومت بپردازند و از ارتباط و تعامل با رژیم صهیونیستی اجتناب نمایند.

مجامع و نهاد‌های بین المللی از جمله سازمان کنفرانس اسلامی و جنبش عدم تعهد باید سریعا واکنش درخور و مناسبی در برابر این زیاده خواهی غیرمشروع و غیرقانونی آمریکا و رژیم جعلی صهیونیستی اتخاذ نمایند.

معاونت بین الملل سازمان بسیج مستضعفین ضمن محکومیت اقدام اخیر ترامپ، این پیام را به همه ملت‌های مسلمان و آزادی خواه جهان اعلام می‌دارد که ان شاالله بزودی شاهد سقوط پایه‌های سست و پوشالی رژیم نامشروع صهیونیستی خواهیم بود و مناطق اشغالی به صاحبان اصلی شان باز گردانده می‌شود.

"ان الأرض یرث‌ها عبادی الصاحون"

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بسیج مستضعفین جولان اشغالی ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۴۰۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت از اعتراضایات ضدصهیونیستی دانشگاهیان آمریکا

ایسنا/فارس در پی حرکت و تجمعات ضدصهیونیستی در دانشگاه‌های آمریکا، بسیج اساتید و دانشجویان دانشگاه شیراز بیانیه‌ای در حمایت از این حرکت به سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی منتشر کردند.

در این بیانیه آمده است:

بسم الله قاصم الجبارین

قریب به ۷ ماه از شروع فصل جدید جنایات رژیم صهیونیستی بر مردم بی‌گناه فلسطین می‌گذرد؛ این ملت مظلوم که ۷۵ سال است تحت شکنجه، کشتار و وحشی‌گری رژیم تا دندان مسلح صهیونیستی قرار دارند.

با شهادت حدود ۴۰ هزار زن، مرد و کودک فلسطینی، جهان با خوی خبیث و سراپا رذالت رژیم صهیونیستی آشنا شده است. اکنون در سراسر جهان و حتی دانشگاه های آمریکا، نوای آزادی فلسطین و توقف کشتار و نسل کشی مردم فلسطین به گوش می‌رسد.

اینک، در این لحظه تاریخ‌ساز و در زمانی که تمام دنیا، پوشالی بودن آزادی و دموکراسی غربی را با حمایت بی‌دریغ از رژیم صهیونیستی و سرکوب وحشیانه دانشجویان خواهان آزادی فلسطین در جلوی چشم خود می‌بیند، ما اساتید و دانشجویان دانشگاه شیراز، ضمن محکوم کردن چندباره جنایات رژیم صهیونیستی، همبستگی عمیق خود را با دانشگاهیان بیدار و آزاده کشور آمریکا ابراز کرده و اعلام می‌داریم هدف و راه مقدس شما امروز قلوب مردم جهان را تسخیر کرده و نشان داده که مسئله فلسطین، متعلق به همه آزادگان جهان است.

همچنین از اساتید و دانشجویان دیگر دانشگاه‌های ایران و دانشگاهیان کشورهای اسلامی و غیر اسلامی خواستاریم تا در ادامه این حرکت شجاعانه، موضع خود را در قبال فلسطین مستحکم‌تر و با صدای هرچه رساتر بیان و ابراز دارند و همچنین از دولت‌های خود قطع شریان‌های اقتصادی و سیاسی این رژیم ناپاک را خواستار شوند. علاوه بر این، از دولت و وزارت خارجه خواستاریم تا پشتیبانی اساتید و دانشجویان دانشگاه های ایران، از این حرکت رهایی‌بخش دانشگاه‌های آمریکا را با کمک دیپلماسی فعال خود، به گوش این دانشجویان و تمامی جهانیان برسانند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تعرض به اساتید زن دانشگاه‌های آمریکا بیانگر چهره دوگانه غرب
  • حمایت از اعتراضایات ضدصهیونیستی دانشگاهیان آمریکا
  • حمایت جامعه دانشگاهی آبادان و خرمشهر از جنبش دانشجویی جهان علیه صهیونیست ها
  • متفکرآزاد: خیزش دانشجویان آمریکایی منجر به خیزش جهانی علیه رژیم صهیونیستی شود
  • هروی: حاکمیت باید در انتخابات ۱۴۰۴ اندکی نرمش نشان دهد /برای حل مشکلات اقتصادی، درهای کشور برای تعامل با بیرون باز شود
  • طوفانی که پرده از چهره غرب کنار زد
  • امیرعبداللهیان: رژیم صهیونیستی عامل تنش‌ها در منطقه است
  • بیانیه ستاد حقوق بشر در واکنش به اقدام متزورانه آمریکا
  • واکنش ایران به گسترش اعتراضات دانشجویان آمریکا
  • کنعانی: افکار عمومی جهان بیدار شده است