Web Analytics Made Easy - Statcounter

قزوین_ حسین عمویی گفت: در سال گذشته، ۹۶۲ مرد و ۹۵۰ زن در آرامستان های شهرداری قزوین (در مجموع یک هزار و ۶۵۲ نفر) در آرامستان های شهرداری قزوین دفن شده اند.

حسین عمویی رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری قزوین در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین با اشاره به آمار فوتی ثبت شده در سال گذشته اظهار داشت: در این مدت، ثبت ۳هزار و ۵۹۴ فوتی انجام شده است که از بخشی از این آمار را بانوان و بخشی دیگر را مردان تشکیل می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تعداد فوتی ثبت شده مربوط به مردان و بانوان را به ترتیب برابر دوهزار و ۲۰۸ نفر و یک هزار و ۳۸۶ نفر عنوان کرد و افزود: آمار ثبتی مربوط به مردان بیشتر از بانوان است.

رئیس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری قزوین یادآور شد: یک هزار و ۱۷۶ نفر در رده سنی بالای ۶۵ سال مربوط به مردان و ۱۷۶ نفر هم مربوط به بانوان است.

عمویی در خصوص انتقال آمار انتقال فوتی ها از حومه قزوین و سایر شهرستان ها خاطرنشان کرد: این آمار برابر یک هزار و ۹۴۲ فوتی بوده که بخشی قابل توجهی از آن مربوط به مردان است.

وی اضافه کرد: در سال گذشته، ۹۶۲ مرد و ۹۵۰ زن در آرامستان های شهرداری قزوین (در مجموع یک هزار و ۶۵۲ نفر) در آرامستان های شهرداری قزوین دفن شده اند.

رئیس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری قزوین تصریح کرد: بخشی از آرامستان های قزوین در بهشت فاطمه، بخشی در چوبیندر واقع است.

انتهای پیام/
 

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: آرامستان شهرداری قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۴۰۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از توقفگاه خودرو‌های سنگین شهرک دانش، به زودی

عرشیان معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری و وثوق نیا مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین از روند احداث توقفگاه خودرو‌های سنگین شهرک دانش بازدید کردند.

توقفگاه به ابعاد ۲۷ هزار متر مربع در انتهای بلوار فرهنگ در شهرک دانش توسط سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین در حال احداث است و به زودی به بهره برداری می‌رسد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • یک فوتی دیگر در پی حادثه تصادف نوجوانان بسکتبالیست قزوینی
  • نمره صفر رئیس شورای شهر به سازمان فرهنگی شهرداری قزوین
  • ظرفیت آرامستان گرگان تکمیل است/ گورستان جدید سال آینده بهره‌برداری می‌شود
  • آمار مرگ در ایران | افزایش تعداد فوتی‌ها | آمار مرگ مردان ۱۱.۲ درصد بیشتر از زنان
  • اطفاء حریق مغازه شیرینی فروشي در قزوین
  • آتش سوزی مغازه شیرینی فروشی در قزوین
  • بهره برداری از توقفگاه خودرو‌های سنگین شهرک دانش، به زودی
  • انجام ۲۶۸ مورد ماموریت توسط آتش نشانی قزوین
  • نالشکینه بخشی از هویت شهر بوکان است
  • کمک ۳ میلیاردی شورای شهر قزوین برای بازسازی مهد قرآن کریم