Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@23:16:25 GMT

اقامت ۸.۴ میلیون مسافر - شب در مازندران

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۴۰۸۰۴

اقامت ۸.۴ میلیون مسافر - شب در مازندران

به گزارش خبرنگار مهر، سیف الله فرزانه صبح پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اظهار اینکه مازندران با همه فراز و نشیب آب و هوایی و تبدیل سیر و سفر با سیل و سفر، رتبه اول را در جذب مسافر و گردشگر دارد.

وی افزود: همچنین طبق آمارهای سازمان میراث فرهنگی، خراسان، خوزستان و فارس از نظر گردشگری سیر نزولی داشته اند و بوشهر رتبه دوم را کسب کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: تعداد مسافر مقیم تا هفتم فروردین ماه هشت میلیون و ۴۴۸ هزار و ۱۱۵ نفر شب اقامت بوده است و رشد چهار درصدی داریم.

فرزانه، تعداد بازدید از جاذبه‌های گردشگری را با ۱۴ درصد افزایش شش میلیون و ۱۹۶ هزار و ۸۵۶ نفر اعلام کرد و گفت: در ایام نوروز سه هزار و ۶۹۰ مورد و ۱۱۵ مورد تذکر با رشد ۳۹ درصدی داده شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی مازندران عنوان کرد: شمار بازدید از سایت موزه‌ها ۹۴ هزار و ۷۱۵ نفر گردشگر داخلی و ۴۰۷ گردشگر خارجی بوده است.

کد خبر 4577296

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل میراث فرهنگی مازندران اقامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۴۰۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طعنه سنگین مجری صداوسیما به ژیلا صادقی

آفتاب‌‌نیوز :

مجتبی پوربخش مجری سابق صداوسیما با انتشار عکسی از ژیلا صادقی، مجری جنجالی تلویزیون که گفته می‌شود مربوط به سفر اخیرش به امریکا است، نوشت: «ایشالا که برای تمدید اقامت آمریکای جنایت کار نرفته بودید؟ پوشش آزاد و اقامت آمریکا حق هر شهروندی است، اما نه آن‌هایی که چشمشان را مشکلات اقتصادی و فشار‌های اجتماعی مردمشون می‌بندند و فقط دهان‌شان باز میکنند»

منبع: سایت برترینها

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی پرسپولیس 2 - نساجی مازندران 1
  • پیشرفت ۶۰ درصدی پروژه آب‌رسانی مجتمع شهدای هزارجریب گلوگاه
  • کشف و توقیف چوب جنگلی قاچاق در آمل
  • افزایش ۱۲ درصدی جابجایی مسافر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • رزرو هتل در مسقط برای سه روز
  • بازدید بیش از ۲٠ هزار گردشگر از اماکن تاریخی شهرداری کاشان
  • هوشمندسازی ۸۰ درصدی مشترکان برق در مازندران
  • دانشگاهها در راستای رفع مشکلات توسعه ای مازندران پای کار بیایند
  • طعنه سنگین مجری صداوسیما به ژیلا صادقی
  • پیشرفت ۶۷ درصدی احداث بزرگترین پل در شیراز