Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@17:21:14 GMT

سرمربی لیون: مورینیو جانشینم شود باعث افتخار است

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۴۰۹۰۹

سرمربی لیون: مورینیو جانشینم شود باعث افتخار است

بعد از شایعات مطرح شده درباره احتمال سرمربی‌گری ژوزه مورینیو در تیم لیون، برونو گنسیو، سرمربی این تیم فرانسوی گفت اگر مورینیو جانشین من شود، برایم باعث افتخار خواهد بود.

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه گمانه‌زنی‌ها درباره مقصد بعدی ژوزه مورینیو، سرمربی اخراجی منچستریونایتد این روزها اوج گرفته و بعد از ادعای نشریه فرانسوی اکیپ مبنی بر اینکه آقای خاص از فصل آینده در لوشامپیونا مربی‌گری خواهد کرد، باشگاه لیون به عنوان یکی از مقاصد احتمالی او عنوان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

در میانه این شایعات، برونو گنسیو، سرمربی لیون که با سوالات متعدد خبرنگاران درباره این شایعات روبرو شده بود گفت اگر قرار باشد ژوزه مورینیو جانشین او در لیون باشد برایش باعث افتخار خواهد بود.

 

مورینیو در ماه دسامبر بعد از شکست 3-1 تیمش منچستریونایتد در مقابل لیورپول از این تیم اخراج شد. درحالیکه مدتی به نظر می‌رسید همه چیز آماده بازگشت مورینیو به تیم سابقش رئال مادرید است و مورینیو عملاً از هر فرصتی که در رسانه بدست می‌آورد برای ارسال پیام‌های مثبت برای مدیران رئال استفاده می‌کرد اما در نهایت زین‌الدین زیدان به عنوان سرمربی رئال منصوب شد تا شایعات پیرامون آقای خاص تداوم یابد.

 

بعد از انتشار مقاله نشریه اکیپ، که در آن از باشگاه لیون به عنوان یکی از مقاصد احتمالی مورینیو یاد شده بود، گنسیو، سرمربی این روزهای لیون که قراردادش با باشگاه فرانسوی در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد گفت:" ما فقط می‌توانیم به مورینیو احترام بگذاریم. او مربی‌ای است که هر کجا رفته موفق بوده و قهرمانی بدست آورده. او واقعا شایسته احترام است".

 

 

سرمربی لیون در ادامه گفت:" شاید من شخصاً از نظر شخصیتی به او شبیه نباشم ولی به خاطر دستاوردها و رکوردهایش در فوتبال برای او احترام زیادی قائلم. در دنیای فوتبال موفقیتی نیست که او بدست نیاورده باشد".

 

 

گنسیو در ادامه اضافه کرد:" در اینکه مورینیو یک سرمربی بزرگ است هیچ شکی وجود ندارد و اگر قرار باشد او در لیون جانشین من شود برای من باعث افتخار خواهد بود".

 

 

منچستر یونایتد لیون ژوزه مورینیو (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر یونایتد لیون ژوزه مورینیو سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۴۰۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورینیو: به خاطر رم پیشنهاد پرتغال و عربستان را رد کردم

به گزارش "ورزش سه"، ژوزه مورینیو برای گفتگو در مورد دوران حضورش در رم نشریه تلگراف را انتخاب کرده است. این مربی پرتغالی در زمستان گذشته از سمتش برکنار شد تا دانیله ده‌‌روسی به عنوان جانشین او انتخاب شود.

رم با حضور مورینیو در اولین سال حضورش به قهرمانی در لیگ کنفرانس اروپا رسید و در دومین سال به فینال لیگ اروپا صعود کرد اما در دستیابی به جام ناکام ماند.

در واقع، در میان شایعات مختلف مطرح شده، او بر احتمالی که پس از شکست در فینال لیگ اروپا مقابل سویا به وجود آمده بود، تمرکز کرد و تایید کرد که همه خواستار جدایی این مربی از رم بودند.

مورینیو درمورد وضعیتش برای ادامه همکاری با رم پس از باخت در فینال لیگ اروپا گفت:"دوستانم، خانواده‌ام، حتی ایجنتم به من گفتند که بعد از فینال لیگ اروپا رم را ترک کنم. اما فشار باشگاه را از نقطه نظر احساسی حس کردم و ادامه دادم. من نیمکت تیم ملی پرتغال و همچنین پیشنهاد بسیار راحت عربستان را برای ماندن در رم، رد کردم."

او با اشاره به تصمیمش برای آینده گفت:"من هنوز یک دوران طولانی در پیش دارم. من 61 ساله هستم، اینطور نیست که در 65 سالگی کارم را تمام کنم... مسئله من باشگاه نیست. تنها چیزی که می‌خواهم این است که اهداف به موقع توسط همه طرف‌ها مشخص شود. مثلا نمی‌توانم به باشگاهی بروم که فقط به خاطر سابقه‌ام، هدفش کسب عنوان باشد. تنها چیزی که می‌خواهم این است که صادق باشند."

دیگر خبرها

  • حمایت دروسی از مورینیو: رم بدون من هم برنده می‌شود
  • ده روسی با ۷ بازی کمتر در رم به امتیازات مورینیو رسید
  • تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات | چهره محبوب آبی‌ها به ایران برمی‌گردد؟
  • پایان شایعات؛ قرارداد سرمربی محبوب طارمی تا سال ۲۰۲۸ امضا شد
  • مورینیو: در فوتبال یک‌بار و به‌خاطر رئال گریه کردم
  • شایعات غیرفوتبالی یحیی گل‌محمدی
  • مورینیو: به خاطر رم پیشنهاد پرتغال و عربستان را رد کردم
  • احساساتی شدن جان تری پس از پیام تبریک مورینیو به مناسبت ورود به تالار مشاهیر لیگ برتر / زیرنویس فارسی
  • بیانیه پرسپولیس علیه شایعات نقل و انتقالاتی
  • توصیه به لیورپول: مورینیو دوای درد شماست!‏