Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور، عبدالهاشم حسن‌نیا، رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای پس از این دیدار، راهی پلدختر شد تا از محور‌های آسیب دیده ناشی از سیل بازدید کند.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هدف از این سفر را بازدید از منطقه، برآورد خسارات ناشی از سیلاب اخیر به تاسیسات جاده‌ای و راه‌های استان لرستان بیان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسن نیا افزود: با توجه به حجم بالای تخریب و خسارات زیادی که به محور اصلی و راه‌های روستایی موجود در این محور وارد شده است ابتدا باید در کوتاه‌مدت پل‌های موقتی برای دسترسی مردم ساکن در روستا‌ها ایجاد و در مرحله بعد با تامین اعتبارات لازم، تا ۶ ماه آینده پل‌های اصلی با سازه مهندسی ساخته شود.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاد‌های در ادامه بازدید از استان‌های غربی کشور به استان ایلام رفت و از وضعیت راه‌ها و ابنیه فنی در چند محور مواصلاتی که در اثر بارندگی‌ها و سیلاب‌های چند روز اخیر در این استان دچار آسیب شده بود نیز بازدید کرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی از پل سیمره در مسیر پلدختر - حمیل، پل جزمان واقع در منطقه هلیلان همچنین محور‌های حمیل - ایلام و در ادامه سفر محور مواصلاتی اسلام آباد - کرمانشاه بازدید و بر ضرورت ترمیم موقت و فوری زیرساخت‌های آسیب دیده ناشی از سیل و بازسازی و بهسازی فنی و اساسی در کمترین زمان ممکن جهت رفاه حال هموطنان و استفاده کنندگان از این محور‌ها تأکید کرد.

مشاور رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در امور استان‌ها، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان‌های لرستان، ایلام و کرمانشاه معاون وزیر راه و شهرسازی را در این سفر همراهی کردند.

انتهای پیام/

ضرورت ترمیم موقت و فوری زیرساخت‌های آسیب دیده

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۴۱۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابه‌جایی بیش از ۳۴ میلیون تن کالا از مبادی فارس در سال گذشته

ایسنا/فارس سرپرست اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس گفت: در سال ۱۴۰۲ بالغ بر ۳۴ میلیون و ۷۳۴ هزار تن کالا در محورهای مختلف فارس جابه‌جا شده است.

محسن عمادی امروز، ۱۰ اردیبهشت با بیان اینکه حجم بار جابه‌جا شده در سال ۱۴۰۲ و در مقایسه با سال ۱۴۰۱ بالغ بر ۱۰ درصد رشد داشته است، گفت: علی‌رغم این افزایش شاهد رشد ۷ درصدی بارنامه در این مدت هستیم.

سرپرست اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس اظهار کرد: سیمان، اوره، انواع بنزین، آهن اسفنجی، گوجه فرنگی، خاک نسوز، سیمان فله تیپ ۲، گازوییل، شمش فولاد و سنگ لاشه کالاهای عمده جابه‌جا شده در این بازه در استان فارس هستند.

عمادی در ادامه با قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی رانندگان سخت‌کوش و فعالان حوزه حمل و نقل اظهار کرد: ۳۰۳ شرکت حمل و نقل کالا در استان فارس مشغول به فعالیت هستند که تقاضا داریم رانندگان حتما توجه داشته باشند قبل از اقدام به بارگیری و حین سفر قوانین و مقررات مربوط به این حوزه را با دقت رعایت کنند تا مشکلی متوجه آنان نشود.

سرپرست اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس در پایان گفت: رانندگان بخش حمل و نقل کالا و یا سایر کاربران جاده‌ای در صورت داشتن هرگونه شکایت، انتقاد و یا پیشنهاد می‌توانند با تلفن ۱۴۱ تماس حاصل کنند و یا با مراجعه به سایت www.۱۴۱.ir نسبت به ثبت شکایت و یا انتقاد و پیشنهاد خود اقدام کنند.

انتهای پیام  

دیگر خبرها

  • رفع و آشکارسازی ۹ نقطه حادثه خیز در محور‌های مواصلاتی شهرستان ارومیه
  • آماده‌باش ۴۰۰ راهدار لرستانی با هشدار نارنجی هواشناسی
  • کمک ۴ میلیاردی مردم لرستان برای بازسازی عتبات‌عالیات
  • رفع ۲۰ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی استان مرکزی
  • بازگشایی راه ارتباطی مازندران به قزوین
  • ۵۲ گروه راهداری در جاده‌های استان همدان فعالیت دارند
  • جابه‌جایی بیش از ۳۴ میلیون تن کالا از مبادی فارس در سال گذشته
  • رفع خطر ۱۸ نقطه پر تصادف شناسایی شده استان
  • حذف نقطه حادثه خیز حوزه شهرستان بشرویه در محور روستایی کرند
  • نصب توری بر روی تراشه‌های ریزشی کوه در محور کرج – کندوان