Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به دستگیری سارقان طلای کودکان در ابهر گفت: سه سارق حرفه ای که اقدام به سرقت طلای کودکان و زنان می کردند در ابهر در دام پلیس گرفتار شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار رحیم جهانبخش در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: پلیس آگاهی شهرستان ابهر از سرقت و کش روزنی طلاهای کودکان و زنان مطلع و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: با این اطلاع ماموران پلیس آگاهی تحقیقات خود را در این زمینه آغاز که در بررسی های صورت گرفته 3 سارق که اقدام به سرقت طلاهای زنان وکودکان در منزل و معابر میکردند را دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال دادند.

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه پس از دستگیری متهمان اموال مسروقه کشف و با تشکیل پرونده برای رسیدگی به مراجع قضائی معرفی شدند .

سردار جهانبخش گفت: پلیس درباره مراقبت از اموال بویژه کودکان به منظور پیشگیری از سرقت طلای آنان هشدارهای لازم را به شهروندان ارائه داده و انتظار دارد خانواده ها نیز نسبت به این موضوع هوشیاری و توجه بیشتری داشته باشند.

وی توصیه کرد: کودکان خود را برای بازی در کوچه و خیابان تنها رها نکنند و حتی در پارک ها و فضاهای تفریحی نیز مراقب فرزندان خود باشند تا فرصت سوء استفاده برای افراد معتاد و سارقان خیابانی فراهم نشود .

کشف محموله  قاچاق میلیاردی در زنجان

فرمانده انتظامی استان زنجان از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش تقریبی یک میلیارد و 500 میلیون ریال توسط ماموران پلیس آگاهی استان خبر داد.

وی گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا  ماموران پلیس آگاهی استان زنجان موفق شدند یک دستگاه اتوبوس را در اتوبان زنجان – قزوین شناسایی کنند.

سردار جهانبخش خاطر نشان کرد: ماموران پس از توقیف این اتوبوس در بازرسی از انواع بیش از یک تن گردو  و هزارو 148 ثوب انواع البسه قاچاق را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه بنا بر اعلام نظر کارشناسان ارزش تقریبی کالاهای کشف شده یک میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد شده است ، گفت :متهم دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

وی عنوان کرد: موضوع برخورد با قاچاق کالا به صورت ویژه در دستور کار پلیس  قرار دارد و این فرماندهی با تمام قدرت و اقتدار با قاچاقچیان کالا و ارز برخورد خواهد کرد.

محموله قاچاق کالا به مقصد نرسید

فرمانده انتظامی استان زنجان از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش تقریبی بیش از یک میلیارد 200 میلیون ریال توسط ماموران انتظامی استان خبر داد.

وی افزود: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و حمایت از تولیدات داخلی ماموران پلیس آگاهی استان و انتظامی شهرستان خرمدره در حین کنترل خودرو های عبوری در 24 ساعت گذشته موفق شدند در یک عملیات یک دستگاه  کامیون و سواری پژو 405 را در اتوبان "زنجان - قزوین" شناسایی کنند.

سردار جهانبخش افزود: ماموران پس از شناسایی ، خودروها را متوقف و در بازرسی از آن ها بیش از 13 هزار انواع داروی غیر مجاز و 63 حلقه لاستیک قاچاق را کشف کردند.

وی با اشاره به اینکه بنابر اعلام نظر کارشناسان ارزش تقریبی کالاهای کشف شده، بیش از یک میلیارد  و 200 میلیون ریال برآورد شده  است، گفت: 2 متهم دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۴۱۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۹ میلیاردی سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از کشف ۹ میلیاردی سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان خبر داد. - اخبار استانها -

سرهنگ ایرج کاکاوند در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان، ضمن اشاره به کشف 35 هزار لیتر سوخت قاچاق از یک شرکت، اظهار داشت: این محموله قاچاق در راستای طرح مقابله با سوخت و فرآورده ‌ای نفتی توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی شهرستان کاشان کشف و ضبط شد.

وی ضمن اشاره به بازرسی میدانی از نگهداری سوخت در یکی از شرکت‌های این شهرستان مطلع و اطلاع از قاچاق بودن این سوخت، افزود: ماموران با مرجع قضایی به این محل اعزام و در بازرسی انجام شده از این شرکت موفق شدند 35 هزار لیتر نفت سفید که به صورت غیرقانونی و خارج از شبکه قانونی توزیع در انبار این شرکت نگهداری می‌شد، کشف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان با بیان این که کارشناسان مربوطه ارزش سوخت قاچاق مکشوفه را 9 میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، تصریح کرد: در این رابطه یک فرد متخلف شناسایی و ضمن تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن اشاره به کشف 19 لپ‌تاپ مسروقه توسط پلیس کاشان گفت: در پی وقوع  یک فقره سرقت 19 دستگاه لب‌تاپ از یک واحد صنفی، دستگیری عامل این سرقت در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

کاکاوند تصریح کرد: کارآگاهان پلیس پس از حضور در محل وقوع سرقت و انجام اقدام‌های تخصصی ویژه، در نهایت هویت عامل این سرقت را شناسایی کردند و در عملیات ضربتی متهم دستگیر و در بازرسی از محل حضور وی 19 دستگاه لپ‌تاپ مسروقه کشف شد.

انتهای پیام/801/

دیگر خبرها

  • کشف محموله ۱۰ میلیاردی تنباکوی قاچاق از انباری در جنوب تهران
  • جک‌های قاچاق در توقیف پلیس بستک
  • کشف ۹ میلیاردی سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان
  • از چاقوی پسر درون سینه پدر تا توقیف کامیون حامل بیش از ۱۳۲ کیلو تریاک
  • ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز کشف شد
  • کشف محموله ۴ میلیاردی قاچاق دخانیات در قشم
  • توقیف بیل مکانیکی میلیاردی در هرمزگان
  • توقیف ۱۲ لیفتراک قاچاق به ارزش ۱۸۰ میلیارد ریال
  • توقیف ۱۲ لیفتراک قاچاق به ارزش ۱۸۰ میلیارد
  • کشف محموله های قاچاق در سمنان و میامی