Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل امروز افزود: رونق خدمات گردشگری را به پیروی از دستور مقام معظم رهبری مبنی بر رونق تولید در دستور کار قرار می‌دهیم.

وی تصریح کرد: متولیان اصلی حوزه گردشگری فعالان بخش خصوصی در این حوزه هستند  و در این راستا ما مدیریت بخش گردشگری استان را در سال جدید به متولیان این حوزه می سپاریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل با اشاره به اینکه سرعین به عنوان قطب گردشگری در کشور در سطح بین‌ المللی مطرح است، گفت: نیازمند ارتقاء سطح خدمات کیفی و کمی در حوزه گردشگری در شهر سرعین هستیم.

فلاحی بیان کرد: سپردن مدیریت بخش گردشگری به تشکل‌ های حرفه ای در این حوزه تجربه موفقی در سطح دنیا است و ما نیز می توانیم این تجربه را در سطح استان داشته باشیم.

وی افزود: وظیفه ارگان های دولتی سیاست گذاری و نظارت بر انجام امور است و ما سعی خواهیم کرد از این طریق کمک حال بخش خصوصی باشیم.

انتهای پیام/ع

سرعین قطب گردشگری در کشور است

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: میراث فرهنگی گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۴۱۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع موانع تولید در راستای تحقق شعارسال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ محمدمجید فولادگر در بازدید از واحد‌های تولیدی و صنعتی مجتمع فولاد، لوله گستر، اذین فورج و‌کیمیا صبا اسفراین گفت: رویکرد ما برطرف شدن موانع پیش روی تولید و کسب و کار‌ها است.
وی همچنین در دیدار با استاندار خراسان شمالی با اشاره به پرداخت هزار و ۷۰۰ همت تسهیلات بانکی به واحد‌های تولیدی کشور تاکید کرد: تسهیلات به صورت هدفمند هدایت شودتا شرکت یا واحد صنعتی برای خریداری و تأمین ماشین آلات خود اقدام کنند و در نهایت به تولید برسد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رفع موانع تولید در راستای تحقق شعارسال
  • نباید در فرآیند مهاجرت مردم به روستا خلل وارد کنیم
  • کاهش ۲۱ درصدی حوادث ناشی از کار در ایلام
  • خزاعی: انصاف را در اظهار نظر رعایت کنیم
  • واکنش رئیس سازمان سینمایی به اظهارنظرها درباره بیکاری سینماگران و زیر سوال بردن فروش فیلم‌ها
  • بیکاری سینماگران ربطی به رونق اقتصاد و فروش فیلم‌ها ندارد
  • انصاف را در اظهار نظر رعایت کنیم/ رونق تولید و نمایش فیلم‌ها موجب کاهش بیکاری سینماگران شده است
  • رونق نشریات دانشجویی دغدغه‌مند و رو به جلوست
  • دستگاه‌های خدمات‌رسان آذربایجان‌غربی به حالت آماده‌باش درآمدند
  • بانوان صنعتگر در تحقق شعار نقش آفرینی کنند