Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@23:26:55 GMT

رپرتاژآگهی چه کمکی به کسب وکارهای کوچک می‌کند؟

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۴۱۹۰۲

رپرتاژآگهی چه کمکی به کسب وکارهای کوچک می‌کند؟

کسب وکارهای کوچک برای تداوم کار و سودآوری در شرایط پرنوسان اقتصادی، نیازمند شناخته شدن و تبلیغات هستند اما آیا رپرتاژ آگهی به عنوان یکی از روش های تبلیغات، می تواند به این نیاز پاسخ دهد؟

به گزارش ایسنا، اگر فعال اقتصادی و صاحب کسب وکارهای کوچک هستید رپرتاژ آگهی یکی از روش‌های پرتقاضای تبلیغی در فضای اقتصادی کشور است که لازم است از کم و کیف تأثیر آن بر فعالیت بنگاه خود آگاه شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در شرایط کنونی که رکود و نوسانات اقتصادی بسیاری از کسب وکارها را تحت تأثیر قرار داده و تداوم فعالیت و حفظ و توسعه بازار محصولات و خدمات را با دشواری و پیچیدگی بیشتری روبرو کرده است، اگر رپرتاژآگهی روشی به صرفه و مؤثر برای معرفی محصولات و خدمات شما باشد، و رقبای شما از رپرتاژ آگهی به منظور توسعه بازار خود استفاده کنند، شناخت این روش برای کسب وکار شما اهمیت حیاتی خواهد داشت.
در سلسله مطالب آشنایی با اصول و مبانی رپرتاژ آگهی تلاش می‌کنیم به صاحبان کسب وکار برای تولید محتوای مناسب تبلیغاتی و نحوه نگارش و انتشار رپرتاژ آگهی حرفه‌ای به منظور استفاده بهینه آنها از این شیوه ارزان وپربازده تبلیغاتی، کمک کنیم.

رپرتاژ آگهی چیست؟

چنانچه تاکنون با رپرتاژآگهی آشنایی نداشته اید، اولین سوال شما این است که رپرتاژآگهی چیست؟ تعاریف مختلفی از رپرتاژ آگهی توسط کارشناسان رسانه و بازاریابی انجام شده است که فصل مشترک آنها را می‌توان در یک جمله خلاصه کرد: رپرتاژ آگهی، خبر، گزارش، مصاحبه یا انواع دیگری از محتوای مکتوب است که در سایت‌های پربازدید منتشر می‌شود و به صورت مستقیم یا غیرمستقیم به معرفی قابلیت‌های یک بنگاه اقتصادی و مزایای محصولات یا خدمات آن بنگاه می‌پردازد.

چرا رپرتاژ آگهی برای کسب وکارهای کوچک مفید است؟

سوال دوم این است که آیا رپرتاژ آگهی می‌تواند به حال کسب وکارهای کوچک مفید باشد و به افزایش مشتریان و فروش این کسب وکارها کمک کند؟ برای پاسخ به این سوال کافیست به روند رو به رشد نفوذ اینترنت در کشور و استقبال گسترده اقشار گوناگون از گوشی‌های هوشمند و شبکه‌های اجتماعی مبتنی بر موبایل توجه کنیم. امروزه هیچ فعال اقتصادی نمی‌تواند این واقعیت را ندیده بگیرد که مخاطبان و مشتریان، محصولات و خدمات مورد نیاز خود را بیش از هر جای دیگر در صفحات فضای مجازی و گوشی‌های موبایل خود جستجو می‌کنند و تبلیغات محیطی و حتی تبلیغات تلویزیونی به صورت غیرقابل انکاری جای خود را به تبلیغات آنلاین در فضای مجازی داده است.
تبلیغات محیطی و تلویزیونی از این جهت که هزینه‌های بسیار سنگین و ماندگاری اندک دارند و انتشار آنها تابع محدودیت زمانی و انواع دیگر محدودیت‌ها است، برای کسب وکارهای کوچک توجیه چندانی ندارند.

در این شرایط رپرتاژآگهی یک قالب تبلیغی روزآمد و مطلوب است که با هزینه‌ای مناسب و به صورت هدفمند، مخاطبان و مشتریان را به سوی محصول و خدمات کسب وکارهای کوچک سوق می‌دهد.

مشاوره تخصصی لازمه استفاده بهینه از رپرتاژ آگهی

هر کسب وکار کوچک - چه یک کارگاه تولیدی یا صنعتی باشد چه یک شرکت خدمات بازرگانی یا فروشگاه فیزیکی یا آنلاین یا هر نوع فعالیت اقتصادی دیگر- می‌تواند با تنظیم و انتشار توانمندی‌ها، تجارب، محصولات و خدمات به صورت رپرتاژ آگهی در قالب‌های متنوع همچون خبر، گزارش، مصاحبه و انواع دیگر محتوای مکتوب در رسانه‌های پرمخاطب، مشتریان را به سوی خود جذب کند و جایگاه خود را در بازار تثبیت نماید. نکته مهم در مورد رپرتاژآگهی این است که صاحبان کسب وکارهای کوچک اغلب از روش نگارش و تنظیم رپرتاژ آگهی اطلاع کافی ندارند و کسب وکار آنها دارای مختصات بنگاه‌های بزرگ اقتصادی نیست که دارای بخش روابط عمومی و بازاریابی با نیروهای متخصص باشد و تولید و انتشار رپرتاژآگهی به این بخش واگذار شود. راهکاری که به صاحبان کسب وکارهای کوچک برای استفاده بهینه از قالب تبلیغی رپرتاژآگهی پیشنهاد می‌شود، استفاده از مشاوره متخصصان رسانه و بازاریابی است.
اداره بازرگانی ایسنا با تکیه بر ۲۰ سال سابقه حرفه‌ای رسانه‌ای در فضای مجازی، آمادگی دارد صاحبان کسب وکار را در تولید و انتشار انواع رپرتاژآگهی یاری نماید.
فعالان اقتصادی و صاحبان کسب وکار می‌توانند به منظور مشاوره و آگاهی از شرایط تولید و انتشار رپرتاژ آگهی در ایسنا با شماره‌های ۸۸۹۰۴۱۶۵ و ۸۸۹۰۹۸۷۲ تماس حاصل نمایند.

منبع: ایسنا

کلیدواژه: رپرتاژ آگهی سئو كسب و كار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۴۱۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزیره ایرانی شیخ اندرآبی

جزیره شیخ اندر آبی نام جزیره‌ای کوچک و غیرمسکونی در خلیج فارس است که جزئی از بندرلافت شهرستان قشم استان هرمزگان محسوب می‌شود.

این جزیره بسیار کوچک که وسعتی در حدود ۸هزار مترمربع دارد در شمال جزیره قشم در فاصله سه کیلومتری از روستای بندرلافت است.

مسطح بودن و وسعت کم این جزیره باعث می‌شود هنگام مد و بالاآمدن آب دریا، قسمت‌هایی از آن به زیر آب برود. فاصله بین بندر لافت و جزیره شیخ اندرآبی را می‌توان با یک قایق موتوری در ۵ دقیقه طی کرد.

در حاشیه شمالی جزیره شیخ اندر آبی که سطح آن از سایر قسمت‌های جزیره پایین‌تر است، تعداد زیادی درخت حرا و در جنوب شرقی آن نیز گنبد سفیدی موسوم به زیارتگاه شیخ اندرآبی یا قدمگاه شیخ وجود دارد.

این زیارتگاه مورد احترام ماهیگیران و دریانوردان است. در حال حاضر، کسی در این جزیره زندگی نمی‌کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • اوسمار: می‌دانستیم که بازی سختی با سپاهان داریم
  • جزیره ایرانی شیخ اندرآبی
  • ۳۹۵ میلیون بار جستجو برای کار در دیوار
  • دیوار و شیپور نباشند باید پشت شیشه آگهی زد
  • «عشق به دیکتاتور‌ها کمکی نمی‌کند» روی صحنه رفت/ تئاتر نیازمند حمایت
  • مصرف عسل چه کمکی به سلامت دهان و دندان می‌کند؟
  • مهارت بالای ماریو بالوتلی در چالش گل کوچک / فیلم
  • جست‎جو برای یافتن کودک ۴ ساله در کلاله/ نیروهای کمکی اعزام شدند
  • اقدامی غیرقانونی علیه کسب‌وکارهای آنلاین ایرانی/ پای رانت به فضای مجازی کشیده شد!
  • ارتش ترکیه نیروی کمکی به شمال سوریه اعزام کرد