Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@19:38:16 GMT

چهار هزار بیمار در بیمارستان شهدا سرپل ذهاب ویزیت شدند

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۴۲۰۲۷

چهار هزار بیمار در بیمارستان شهدا سرپل ذهاب ویزیت شدند

قصرشیرین- ایرنا- مدیر شبکه بهداشت و درمان سرپل ذهاب از ویزیت چهار هزار تن از بیماران از ابتدای تعطیلات نوروز تاکنون در بخش اورژانس بیمارستان شهدای این شهرستان خبر داد.

مازیار طهماسبی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: همچنین 150 تن از بیماران در بخش های بستری ، 100 مورد از بیماران تحت عمل جراحی قرار گرفتند و 11 مورد مادر باردار نیز در بیمارستان شهدای سرپل ذهاب سزارین شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: از ابتدای امسال تاکنون22 مورد زایمان طبیعی در بخش زایشگاه بیمارستان شهدای سرپل ذهاب انجام شده و 15 تن نیز به مراکز درمانی استان اعزام شده اند.
مدیر شبکه بهداشت و درمان سرپل ذهاب در ادامه گفت: در راستای اجرای طرح گشت نوروزی در حوزه بهداشت تا کنون یک هزار و 160 مورد بازدید انجام شده که در این خصوص چهار واحد صنفی تعطیل و 800 کیلوگرم مواد غذایی فاسد کشف و معدوم شد.
طهماسبی از انجام یک هزار و 135 مورد کلرزنی آب شهری و روستایی نیز توسط شبکه بهداشت و درمان سرپل ذهاب خبر داد.
هم اکنون 18 پزشک متخصص در بیمارستان سرپل ذهاب در رشته های اورتوپد، پاتولوژی، داخلی، قلب و عروق، بیهوشی، جراحی، رادیولوژی، طب اورژانس و کودکان خدمات لازم را به بیماران مراجعه کننده ارائه می دهند.
بیمارستان شهدای سرپل ذهاب، دارای 2 بخش زنان و مردان، سه اتاق عمل، زایشگاه، آزمایشگاه، سونوگرافی، رادیولوژی و سی تی اسکن است.
سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از 90 هزار تن جمعیت دارد.
3012/3033/7399

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي درماني بهداشت سرپل ذهاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۴۲۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویزیت رایگان در روستای صدیف سنچولی بخش قرقری هیرمند

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، بزی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان هیرمند گفت: به مناسبت هفته سلامت به همت بیمارستان شهدای هیرمند و با همکاری ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان هیرمند و بسیج جامعه پزشکی، طرح ویزیت و توزیع داروی رایگان با حضور دکتر صدیق سرپرست بیمارستان شهدا در روستای صدیف سنچولی اجرا شد.
وی افزود: در این طرح  بیش از ۷۰ نفر به صورت رایگان ویزیت شده و دارو دریافت کردند.

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۶۰۰ متر تور ماهیگیری از صیادان غیرمجاز
  • کشف بیش از ۶۰۰ متر تور ماهیگیری از صیادان غیرمجاز در سرپل ذهاب
  • آیا زنان پزشکان بهتری هستند؟
  • اهدای عضو به ۳ بیمار نیازمند در چهارمحال و بختیاری
  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • دیدار رئیس جمهور ایران با بیماران اتباع
  • ویزیت رایگان در روستای صدیف سنچولی بخش قرقری هیرمند
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌ دراز
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌دراز
  • پیش بینی صعود ۴۰هزار نفری به ارتفاعات بازی دراز