Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@07:36:16 GMT

سیل همچنان دست‌بردار لرستان نیست

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۴۲۰۳۵

مدیرکل هواشناسی لرستان از احتمال سیل دوباره در استان خبر داد.

به گزارش ایسنا، محمدناصر هاشمی اظهار کرد: بر اساس آخرین نقشه‌های پیش یابی با توجه به گذر امواج کم دامنه از روی نوار غرب کشور و نیز رطوبت حاکم بر جو منطقه برای نقاط مختلف استان علاوه بر ابرناکی، بارش‌هایی بصورت رگباری، همراه با رعد و برق و وزش باد قابل ملاحظه پیش‌بینی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: از صبح پنجشنبه و تا اوایل شب با توجه به ورود یک سامانه بارشی به آسمان استان برای همه نقاط، رگبار باران و رعد و برق و گاهی وزش باد نسبتاً شدید را خواهیم داشت.

هاشمی ادامه داد: همچنین با توجه به مقدار بارش‌ها در اغلب نقاط سبب آب‌گرفتگی معابر عمومی، احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها و اختلال در تردد جاده‌ای خواهد شد.

مدیرکل هواشناسی لرستان بیان کرد: همراه با این شرایط جوی برای شهرهای سردسیر استان (شمال و شرق) نواحی کوهستانی، گردنه‌ها و ارتفاعات بارش برف و برای مناطق مستعد ریزش تگرگ پیش بینی می‌شود.

وی گفت: توصیه می‌شود جهت جلوگیری از خسارات احتمالی تمهیدات لازم به کار گرفته شود.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سیل در لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۴۲۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رگبار باران در نقاط مختلف کشور 

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از وقوع رگبار، رعد و برق و کاهش دما در نقاط مختلف کشور خبر داد.

صادق ضیاییان در گفت و گو با ایسنا افزود: دوشنبه (۱۷ اردیبهشت) در استان‌های واقع در شمال غرب، غرب، جنوب غرب، برخی نقاط جنوب و مرکز کشور استان‌های ساحلی خزر و استانهای قزوین، البرز و تهران رگبار و رعدوبرق، وزش باد شدید موقت، برخی نقاط گردوخاک و در نقاط مستعد بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

وی اضافه کرد: سه شنبه (۱۸ اردیبهشت) از شدت بارش در این مناطق تا حدودی کاسته می‌شود و علاوه بر مناطق فوق در شمال شرق کشور بارش رخ خواهد داد. 

ضیاییان ادامه داد: چهارشنبه و پنجشنبه (۱۹ و ۲۰ اردیبهشت) در شمال غرب، سواحل شمالی شمال شرق، ارتفاعات البرز مرکزی و بخش‌هایی از شرق و جنوب کشور بارش پیش‌بینی می‌شود. 

وی اضافه کرد: دوشنبه و سه شنبه در استان‌های ساحلی خزر و چهارشنبه و پنج شنبه در شمال شرق کشور کاهش دما رخ خواهد داد. جمعه ( ۲۱ اردیبهشت) جوی آرام همراه با افزایش نسبی دما در کشور خواهیم داشت.

ضیاییان ادامه داد: خلیج فارس و دریای خزر در دو روز آینده مواج خواهند شد.

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی کشور درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۱۸ اردیبهشت) قسمتی ابری تا ابری، بارش پراکنده،گاهی رگبار و رعدوبرق و در بعضی ساعت‌ها افزایش باد با حداقل دمای ۱۶ و حداکثر دمای ۲۴ درجه سانتیگراد و طی چهارشنبه (۱۹ اردیبهشت) کمی ابری تا نیمه ابری، بارش پراکنده گاهی وزش باد و در بعضی ساعت‌ها افزایش باد با حداقل دمای ۱۶ و حداکثر دمای ۲۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان اظهارکرد: طی فردا و پس فردا اردبیل با کمینه ۵ و ۴ درجه سانتیگراد و بندرعباس با بیشینه ۳۶ و ۳۷ دمای درجه سانتیگراد خنک‌ترین و گرمترین مرکز استان‌ها پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی هوا طی روزهای آینده/ تداوم بارش‌ها در این استان‌ها
  • رگبار باران در نقاط مختلف کشور 
  • رگبار و رعد و برق در شمال، غرب و مرکز کشور
  • نرخ‌گذاری دلار کانال‌های تلگرامی در روز تعطیل/ خرید و فروشی نیست
  • بارش باران و جاری شدن روان‌آب در خراسان شمالی
  • یک بازیکن همچنان محبوب سکوهای آبی (عکس)
  • بارش ۴۸ میلی متری باران برای کرمانشاه
  • ثبت ۱۱۲ میلی‌متری باران در رومشکان
  • ادامه بارش باران در کرمانشاه
  • میزان بارش‌ها در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد