Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرسپولیسی ها به صحبت های مهاجم سابق خود واکنش نشان دادند.

طرفداری- گادوین منشا، مهاجم استقلال تهران و بازیکن سابق پرسپولیس در مصاحبه ای از این گفت که سرخ ها اجازه حضور او در استقلال را نمی دادند و او مجبور به پرداخت رقم پولی به پرسپولیس شد. باشگاه پرسپولیس در واکنش به این صحبت های منشا اطلاعیه ای را صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در این اطلاعیه آمده است

با توجه به اظهارات مطرح شده از سوی گادوین منشا مطالبی جهت تنویر افکار عمومی ارایه می‌شود. در این ارتباط لازم است این نکته ذکر گردد که با توجه به در پیش بودن دربی و جلوگیری از ایجاد تنش بین هواداران و این بازیکن، متن توافق فسخ قرارداد بین دو طرف بعد از بازی روز شنبه  منتشر خواهد شد. هرچند به نظر می‌رسد، این اظهارات غیر فنی، با هدف قرار گرفتن هواداران و باشگاه صورت می‌گیرد که البته این اتفاق با درایت هواداران روی نخواهد داد.

درباره جدایی گادوین منشا همه موارد قبل از این، شفاف مطرح شده و تنها برای یادآوری لازم است مطرح کنیم که منشا از نظر فنی نتوانست نظر سرمربی تیم را تامین کند و با توجه به تفاوت شرایط برای بازی در تیمی چون پرسپولیس که ظرفیت‌های خاص فنی، روانی و شخصیتی را طلب می‌کند، این مهاجم به قدری افت کرده بود که برانکو ایوانکوویچ اعلام داشت در صورت ادامه حضور در پرسپولیس نمی‌تواند با تیم اصلی تمرین کند و باید  تمرینات خود را در تیم‌های پایه دنبال نماید. از این رو باشگاه با توجه به شرایط موجود، موضوع فسخ قرارداد را در دستور کار قرار داد.

اما متاسفانه کیفیت این بازیکن در حدی نبود که باشگاهی برای جذب وی با باشگاه پرسپولیس وارد مذاکره شود و در نهایت او طی توافقی که صورت گرفت، بازیکن آزاد شد.

در ادامه اطلاعیه آمده است:

همچنین تکرار می‌شود، توافقی برای پیوستن یا نپیوستن او به تیم خاصی صورت نگرفت. از سوی دیگر از نظر حقوقی هر شرطی بعد فسخ همکاری،  بی معنی تلقی می‌شود چون بازیکن از قید هر قراردادی آزاد می‌گردد.

باشگاه در واقع شرایطی را برای حضور وی در تیمی خاص نپذیرفت بلکه وی به دلیل مسایل فنی از سوی سرمربی کنار گذاشته شد و هیچ باشگاهی هم حاضر به پرداخت هزینه برای دریافت رضایت نامه وی نشد تا در نهایت تنها گزینه پیش رو فسخ قرارداد باشد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۴۲۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش پسر صادق آهنگران به صحبت‌های تازه پدرش/ اختلاف پدر و پسر تمام شد؟

حاج صادق آهنگران به تازگی مهمان برنامه برمودا بود و صحبت‌های تازه‌ای درمورد فرزندش داشت. محمدعلی آهنگران پسر او نیز در توییتر به این صحبت‌ها واکنش نشان داد و نوشت: 

دیگر خبرها

  • واکنش پسر صادق آهنگران به صحبت‌های تازه پدرش/ اختلاف پدر و پسر تمام شد؟
  • حسینی: این صحبت‌ها درباره لیموچی بس است!
  • تمدید قرارداد پرسپولیسی‌ها در هاله‌ای از ابهام؛ درویش با نظر چه کسی مذاکره می‌کند؟
  • اقدام عجیب درویش برای تمدید قرارداد پرسپولیسی‌ها
  • نکونام تکلیف خودش با مالکان جدید استقلال را روشن کرد
  • تکلیف چند بازیکن پرسپولیس مشخص شد/ وضعیت تمدید قرارداد سرخپوشان
  • واکنش رسمی پورتو حضور طارمی در اینتر
  • مهدی طارمی اینزاگی را هیجان زده کرد
  • اینزاگی: خوشحالم که طارمی را جذب کردیم
  • آرتتا: همه بازیکنان آرسنال در دسترس هستند؛ کسی به دنبال فروش ژسوس نیست