Web Analytics Made Easy - Statcounter

من بعنوان شهروند آق قلایی از شما تقاضا دارم این خواسته ما را به سردارجعفری برسانید که لباس خیس شده وی درخیابانهای شهرمان را بعنوان نماد اخلاص وخدمت بی منت سپاه و بسیج درموزه شهر برای آیندگان نگه داری کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گلستان ما ؛ حسین کریمی اول جانشین اسبق سپاه نینوا گلستان در بازدید از مناطق سیل زده در یادداشتی نوشت :

امروزچهارشنبه ۷فروردین۹۸در خدمت سردارپاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه و سردارمعروفی  فرمانده سپاه نینوا گلستان درمحل بیمارستان صحرایی سپاه بودم ، عزیزی از اهالی سیلزده شهرستان آق قلا جلو آمد و خطاب به سرداران سپاه مطالبی راعنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت :  ما ازدولتی ها گلایه داریم ، چرادرمراحل اولیه سیل اجاره تخریب راه آهن و جاده کمربندی که مانع خروج آب بودند را ندادند.

چرا اجازه ورود قایقهای صیادی برای کمک به مردم جهت خروج به جای امن را با تاخیر دادند وغیره.

که این بی تدبیری ها باعث شد سیل با شدت وسرعت بیشری وارد شهر و خانه های مردم شود.

ما از ورود سپاه و نیروهای نظامی جهت کمک به مردم تشکرمیکنیم .

ما ازفرمانده سپاه پاسداران سردار جعفری تشکرمیکنیم که شخصا با پای پیاده درداخل شهرحرکت کرد تا عمق آب موجود درخیابانها را به همه نشان دهد تا مسئولین ببینند چه مصیبتی با کم کاری آنها بر سر شهر آمده است.

وی افزود من بعنوان شهروند آق قلایی از شما تقاضا دارم این خواسته ما را به سردارجعفری برسانید که لباس خیس شده وی درخیابانهای شهرمان را بعنوان نماد اخلاص وخدمت بی منت سپاه و بسیج درموزه شهر برای آیندگان نگه داری کنیم.

این ابرازاحساسات پاک برادر اهل سنت همه حاضرین را منقلب کرد و اشک های شوق بر گونه ها جاری گردید.

 براستی خداوند سپاه وبسیج را در مسیرخدمت به این ملت نجیب در شرایط بحرانی وسخت قرارداده است.

و یقینا وقتی خدمتی در جهت رضای خداوند و با خلوص نیت انجام شود خداوند محبت خدمتگزاران را در قلب آحاد مردم جاری و ساری میکند.

لذا قلب پاک مردم گرفتار در بلاها جایگاه انوار الهی است واگر نور الهی برمجموعه ای یا فردی بتابد یقینا عزیزخواهد شد و بر قلبها حکومت میکند.

 سپاه و بسیج و فرمانده دلاورآن تحت فرمان ولی زمان خویش امام خامنه ای عزیز در حادثه سیل گلستان عزیز دلهای رنجدیده وشکسته مردم شهرهای آق قلا ، گمیشان ، سیمین شهرو غیره شدند لذا هیچ کس نمیتواند با جوسازی و شایعه پراکنی خدشه ای به این اعتماد وارد کند.

انتهای پیام /

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۴۲۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت راهدار لرستانی حین انجام‌وظیفه

به گزارش خبرگزاری مهر، «محمد میرزایی» از کارکنان اداره راهداری و حمل‌ونقل شهرستان کوهدشت، حین انجام‌وظیفه در جاده «بابازید - پل سیمره» جان خود را از دست داد.

مرتضی شیروانی مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان در این راستا پیامی تسلیتی را صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت ناگهانی و شهادت‌گونه راهدار زحمت‌کش و پرتلاش جناب آقای «محمد میرزایی» که در حین انجام مأموریت به لقاءالله پیوست باعث تأسف و تاثر فراوان گردید.

بدون شک خدمات و تلاش‌های صادقانه این عزیز سفرکرده و همه راهداران خدوم و فداکار که در سرما و گرما و روز و شب با جان‌ودل به مردمان سرزمین خود خدمت می‌کنند، بهترین و گران‌بهاترین یادگار است که از آنها در ذهن همگان ثبت می‌شود.

اینجانب این سانحه دردناک را خدمت خانواده محترم آن مرحوم، راهداران عزیز استان و مجموعه تلاشگران بی‌ادعای راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، تسلیت عرض نموده و از درگاه پروردگار رحمت و مغفرت واسعه الهی برای آن مرحوم و صبر، بردباری و سلامتی برای خانواده محترم آن عزیز سفرکرده مسئلت می‌کنم.

کد خبر 6093903

دیگر خبرها

  • رسالت بسیج، تسهیل خدمت‌رسانی به مردم است
  • آذری جهرمی: بسازیم، کلنگ نباشیم!
  • فوت راهدار لرستانی حین انجام‌وظیفه
  • آبرسانی سپاه به ۲۰۵ روستای کردستان
  • ساخت زائرسرا یکی از مطالبات بحق مردم چهارمحال و بختیاری است
  • فرمانده کل سپاه پاسداران یک پیام صادر کرد +جزئیات
  • عملیات وعده صادق همه مستضعفان جهان را امیدوار کرد
  • لزوم شناسایی، جذب و رشد نخبگان در استان قم
  • ایران، سرآمد در حوزه دفاعی و امنیتی، با وجود تهدیدات متعدد
  • پاسداران خود را در راه امنیت مردم فدا می‌کنند