Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه پرسپولیس در اطلاعیه‌ای اعلام کرد توافق‌نامه با منشا منتشر خواهد شد تا ابهامات برطرف شود.به گزارش بلاغ،در این اطلاعیه آمده است: «با توجه به اظهارات مطرح شده از سوی گادوین منشأ مطالبی جهت تنویر افکار عمومی ارائه می‌شود. در این ارتباط لازم است این نکته ذکر گردد که با توجه به در پیش بودن دربی و جلوگیری از ایجاد تنش بین هواداران و این بازیکن، متن توافق فسخ قرارداد بین دو طرف بعد از بازی روز شنبه منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرچند به نظر می‌رسد، این اظهارات غیر فنی، با هدف قرار گرفتن هواداران و باشگاه صورت می‌گیرد که البته این اتفاق با درایت هواداران روی نخواهد داد.

درباره جدایی گادوین منشأ همه موارد قبل از این، شفاف مطرح شده و تنها برای یادآوری لازم است مطرح کنیم که منشأ از نظر فنی نتوانست نظر سرمربی تیم را تأمین کند و با توجه به تفاوت شرایط برای بازی در تیمی چون پرسپولیس که ظرفیت‌های خاص فنی، روانی و شخصیتی را طلب می‌کند، این مهاجم به قدری افت کرده بود که برانکو ایوانکوویچ اعلام داشت در صورت ادامه حضور در پرسپولیس نمی‌تواند با تیم اصلی تمرین کند و باید تمرینات خود را در تیم‌های پایه دنبال نماید. از این رو باشگاه با توجه به شرایط موجود، موضوع فسخ قرارداد را در دستور کار قرار داد.

اما متأسفانه کیفیت این بازیکن در حدی نبود که باشگاهی برای جذب وی با باشگاه پرسپولیس وارد مذاکره شود و در نهایت او طی توافقی که صورت گرفت، بازیکن آزاد شد.

در ادامه اطلاعیه آمده است: همچنین تکرار می‌شود، توافقی برای پیوستن یا نپیوستن او به تیم خاصی صورت نگرفت. از سوی دیگر از نظر حقوقی هر شرطی بعد فسخ همکاری، بی معنی تلقی می‌شود چون بازیکن از قید هر قراردادی آزاد می‌گردد.

باشگاه در واقع شرایطی را برای حضور وی در تیمی خاص نپذیرفت بلکه وی به دلیل مسائل فنی از سوی سرمربی کنار گذاشته شد و هیچ باشگاهی هم حاضر به پرداخت هزینه برای دریافت رضایت نامه وی نشد تا در نهایت تنها گزینه پیش رو فسخ قرارداد باشد.»

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۴۲۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورمزیار: مسیر قهرمانی استقلال هموارتر از پرسپولیس است

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال می‌گوید با توجه به شرایط جدول و وضعیت آبی‌پوشان، شاگردان نکونام مسیر هموارتری برای قهرمانی در لیگ بیست‌وسوم دارند. - اخبار ورزشی -

صادق ورمزیار در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره توقف استقلال در تبریز مقابل تراکتور اظهار داشت: بهترین اتفاق حفظ صدرنشینی استقلال در جدول بود. هر دو تیم با ذهنیت نباختن وارد زمین شدند. تراکتور بعد از تغییرات کادرفنی‌اش شرایط بهتری پیدا کرد و نمی‌خواست در خانه‌ بازنده باشد. با توجه به اینکه پرسپولیس و سپاهان هم در این هفته با هم بازی داشتند، استقلال با عِلم به این موضوع که ممکن است پرسپولیس 3 امتیاز را نگیرد، در بازی با تراکتور ابتدا به فکر نباختن بود و اگر فرصتی پیش می‌آمد و به برتری هم می‌رسید که نتیجه‌ ایده‌آل آبی‌پوشان رقم می‌خورد.

جدول لیگ برتر|همه چیز به کام استقلال؛قعر در دست خوزستانی‌ها!

 

 وی در واکنش به این موضوع که هر دو بازی بزرگ هفته کیفیت خوبی نداشت و 4 تیم بالای جدول انتظارات را برآورده نکردند، گفت: هرچه به هفته‌های پایانی نزدیک می‌شویم، حساسیت بازی‌ها بالاتر می‌رود، همین موضوع سبب می‌شود تیم‌ها با احتیاط بیشتری بازی کنند و 2 بازی تهران و تبریز بدون رد و بدل شدن گلی به پایان برسد.

بازیکن پیشین استقلال در پاسخ به این سؤال که در فاصله 5 هفته تا پایان لیگ شانس قهرمانی استقلال چقدر است؟ تصریح کرد: برای قهرمانی همه چیز دست خود استقلال است و مسیر تیم جواد نکونام نسبت به پرسپولیس هموارتر است. استقلال با توجه به اختلاف یک امتیازی‌ در صدر جدول اگر بازی‌های پیش روی خودش را با پیروزی پشت سر بگذارد قهرمان می‌شود، هر چند بازی مقابل تیم‌هایی مثل فولاد و نساجی که در پایین جدول قرار دارند و برای سقوط نکردن بازی می‌کنند، خیلی خطرناک است و استقلال باید خیلی مراقب باشد.

 ورمزیار درباره برکناری علی خطیر از مدیرعاملی استقلال عنوان کرد: تغییرات مدیریتی باشگاه استقلال ممکن است به سود این باشگاه باشد یا برعکس، باعث شود تیم صدمه ببیند. تغییرات شاید مانند یک شمشیر دولبه عمل کند. گذشت زمان همه چیز را مشخص می‌کند و باید صبر کنیم و ببینیم برکناری خطیر به سود استقلال تمام می‌شود یا خیر. نباید زود عکس‌العمل نشان داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیروزی پرسپولیس در نیمه اول دیدار با نساجی/ یک برزیلی علیه سرخ‌ها
  • این پرسپولیسی پایان فصل جدا می‌شود
  • این پرسپولیسی پایان فصل جدا می‌شود!
  • انتقاد تند مدیر سپاهان از هواداران زن و مرد پرسپولیس
  • انتقاد تند مدیر سپاهان از هواداران زن و مرد پرسپولیس!
  • ماجرای انتشار بوی عجیب در بندرترکمن چه بود؟
  • یک بازیکن همچنان محبوب سکوهای آبی (عکس)
  • پشت پرده انتشار بوی عجیب در بندرترکمن چه بود؟
  • ورمزیار: مسیر قهرمانی استقلال هموارتر از پرسپولیس است
  • ماجرای انتشار بوی عجیب در بندرترکمن | علت عجیب تر این اتفاق !