Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- نماينده روسيه درسازمان ملل :موضع مسکو درباره اشغال جولان هرگز تغيير نمي کند و اين منطقه بخش لاينفک خاک سوريه است.
به گزارش خبرگزاري آريا به نقل از شبکه تلويزيوني الجزيره مباشر؛ نشست فوق العاده شوراي امنيت سازمان ملل براي بررسي تحولات مربوط به منطقه اشغالي جولان سوريه برگزار شد.

روسيه
نماينده روسيه در نشست شوراي امنيت درباره منطقه اشغالي جولان سوريه گفت: موضع مسکو درباره منطقه اشغالي جولان هرگز تغيير نخواهد کرد و اين منطقه بخش لاينفک خاک سوريه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتخاذ تصميمات يکجانبه در اين خصوص باعث ايجاد بي ثباتي در منطقه مي شود.
وي افزود: تصميمات يکجانبه آمريکا هرگز باعث تغيير مواضع بين المللي در خصوص جولان اشغالي نمي شود.

کويت
منصور العتيبي نماينده کويت در نشست شوراي امنيت درباره منطقه اشغالي جولان سوريه گفت: جولان اشغالي بخشي از سرزمين عربي است که از سوي اسرائيل اشغال شده است. ما از تصميم آمريکا براي به رسميت شناختن حاکميت اسرائيل بر منطقه جولان ابراز تأسف و بار ديگر تأکيد مي کنيم اشغالگري اسرائيل در اراضي عربي، تهديدي براي امنيت و صلح در منطقه و جهان است.

انگليس
نماينده انگليس در نشست شوراي امنيت درباره منطقه اشغالي جولان سوريه گفت: جولان سرزميني اشغال شده از جانب اسرائيل است و موضع لندن در اين خصوص ثابت است.
وي افزود: کشورها نبايد در زمينه به رسميت شناختن الحاق اراضي به غير، به زور متوسل شوند. مفاد قطعنامه شماره 497 شوراي امنيت ثابت مي کند تصميم الحاق جولان به قلمرو اسرائيل باطل است.

فرانسه
نماينده فرانسه در نشست شوراي امنيت براي بررسي تحولات منطقه جولان اشغالي سوريه گفت: اقدام آمريکا در به رسميت شناختن حاکميت اسرائيل بر جولان، تلاش هاي مشترک را براي برقراري صلح در منطقه تضعيف مي کند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: نکوهش آمريکا شورا امنيت جولان اشغالي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۴۲۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله جنگنده‌های آمریکایی و انگلیسی به مناطقی در یمن

رسانه‌های یمن از تجاوز نیروهای آمریکا یی و انگلیسی به مناطقی در غرب یمن خبر دادند.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه خبری «المسیرة»، هواپیماهای جنگی آمریکا و انگلیس منطقه «رأس عیسی» در بخش الصلیف واقع در استان الحدیده در غرب یمن را بمباران کردند.

هنوز جزییات این حمله مخابره نشده است اما روزنامه الاخبار لبنان امروز (سه‌شنبه) به نقل از منابع نظامی در صنعا گزارش داد که آمریکا در حال آماده شدن برای تجاوز هوایی گسترده به یمن به منظور پشتیبانی از حمله زمینی گروه‌های وابسته به امارات متحده عربی در چند جبهه است.

بر اساس این گزارش، تحرکات در جبهه‌های میدانی در استان‌هایی مانند تعز و لحج و تحرکات رصد شده آمریکایی‌ها در منطقه در ۴۸ ساعت گذشته، همگی نشان از آمادگی آمریکا برای تجاوز گسترده نظامی به خاک یمن با مشارکت کشورهای عربی دارد.

در همین ارتباط شورای عالی سیاسی یمن امروز (سه‌شنبه) بر موضع ثابت خود در خصوص ثبات و امنیت منطقه، دریای سرخ، دریای مکران، باب المندب و اقیانوس هند تأکید کرد و به آمریکا درباره هر گونه اقدام تنش‌آمیز علیه امنیت و ثبات یمن هشدار داد.

دیگر خبرها

  • حمله جنگنده‌های آمریکایی و انگلیسی به مناطقی در یمن
  • کاخ سفید: از تلاش چین برای برقراری امنیت در منطقه استقبال می‌کنیم
  • جنایات رژیم اسرائیل تحولات سوریه را دچار خدشه کرده است
  • تشدید اختلاف میان انگلیس و امارات بر سر سودان
  • اندیشکده غربی مطرح کرد: نیاز شورای همکاری خلیج فارس به تهران برای تحقق چشم‌انداز جدید خود
  • نیاز شورای همکاری خلیج فارس به تهران برای تحقق چشم‌انداز جدید خود
  • ژنرال صهیونیست: حزب‌الله منطقه امنیتی حائل در داخل اسرائیل ایجاد کرده است
  • تلاش آمریکا برای در اختیار گرفتن خلیج فارس محقق نمی‌شود
  • هشدار اسرائیل به نمایندگان دیپلماتیک خود در سراسر جهان/ آغاز سفر منطقه‌ای وزیر خارجه آمریکا از عربستان/ دیدار وزیر امور خارجه بحرین با بشار اسد
  • تعهد دوباره بایدن به امنیت رژیم اسرائیل