Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@03:46:40 GMT

8 ورزشکار به تیم ملی دوو میدانی دعوت شدند

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۴۲۴۲۷

8 ورزشکار به تیم ملی دوو میدانی دعوت شدند

تهران - ایرنا - فدراسیون دو و میدانی ایران اسامی 8 ورزشکار را برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا 2019 مشخص کرد و 24ورزشکار نیز در فهرست انتظار قرار گرفتند.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، احسان حدادی، بهنام شیری، حسن تفتیان، امیرمرادی، حسین کیهانی، تکتم دستاربندان، مهسا میرزاطبیبی و مهدی پیرجهان، 8 ورزشکاری هستند که پس از بررسی وضعیت آمادگی و رکوردهای به ثبت رسیده آنها به ترکیب اصلی تیم ملی بزرگسالان ایران دعوت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


«تیمورغیاثی» دبیر و سخنگوی سازمان تیم‌های ملی دوو میدانی در گفت و گویی که این فدراسیون منتشر کرده است، گفت: مسابقات انتخابی تیم ملی که در دو بخش مردان و زنان در روزهای 5 و 7 فروردین‌ماه برگزار شد با حضور رئیس فدراسیون و کارشناسان سازمان تیم‌های ملی رکوردهای ورزشکاران مورد بررسی قرار گرفت.
به گفته وی تعدادی از ورزشکاران برتر که رکوردهای خوب و افتخارات برجسته‌ای را در کارنامه دارند در ترکیب تیم هستند. اما برای تعدادی از ورزشکاران نیز که رکوردهای آنها نزدیک به رکوردهای ورودی است با برگزاری مسابقه رکوردگیری شانس مجددی برای آنها قائل خواهیم شد.
غیاثی افزود: عملکرد 24 ورزشکار در شانس مجدد روز پنجشنبه 15 فروردین ماه مورد ارزیابی قرار می گیرد تا در صورت ثبت رکورد ورودی به تیم ملی دعوت شوند.
شاهین جعفری، محمدرضا طیبی، شاهین مهردلان و علی ثمری (پرتاب وزنه)، کیوان قنبرزاده و حسین بیزار (پرش ارتفاع)، علی خدیور و مهدی رحیمی (400متر)، محمد جعفری آخماز، سیدامیر زمانپور و علی فهیمی (1500 متر)، مسلم نیادوست و بهزاد مصطفوی (3 هزار متر بامانع)، جلیل و خلیل ناصری ( 5 هزار متر)، میلاد سیار (110 متر بامانع)، سپیده توکلی و آیلین بابکی (پرش ارتفاع بانوان)، ریحانه آرانی و زهراعرب رستمی (پرتاب چکش بانوان)، ژاله کاردان و الهام سمرقندی (پرتاب دیسک بانوان)، شهلا محمودی و محدثه ابراهیم پور (400متر بامانع بانوان) ورزشکارانی هستند که به مسابقه رکوردگیری دعوت شده‌اند.
مسابقات دوومیدانی قهرمانی آسیا اوایل اردیبهشت‌ماه 98 در کشور قطر برگزار می‌شود.
ورزشی**9029** 1200

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش دو و ميداني قهرماني آسيا تركيب تيم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۴۲۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تمرینات تیم ملی دو و میدانی جانبازان و توان یابان از پانزدهم اردیبهشت


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، اردوی تیم ملی دو و میدانی برای حضور در مسابقات کوپه ژاپن از پانزدهم تا بیست و چهارم اردیبهشت برگزار می‌شود.

سعید افروز، یاسین خسروی، علیرضا مختاری، رشید مسجدی، علی‌اصغر جوانمردی، هاشمیه متقیان، امان‌اله پاپی، الهام صالحی، صادق بیت‌سیاح، زینب مرادی، هادی کائیدی، حامد امیری ملی پوشانی هستند که در این اردو زیر نظر مربیان تیم ملی به تمرین می‌پردازند.

دیگر خبرها

  • تجلیل از ۱۱۰ قهرمان و ورزشکار افتخار آفرین گلستانی
  • دعوت بانوی خوزستانی به اردوی تیم ملی فوتبال
  • حضور ورزشکار خوزستانی در اردوی تیم ملی واترپلو
  • انهدام توپخانه‌های مرکز مهمات میدانی نیروهای مسلح اوکراین
  • فراخواندن ورزشکار دختر کردستانی به اولین مرحله اردوی امادگی تیم ملی کبدی بانوان کشور
  • درخشش ورزشکار مراغه‌ای در مسابقات شنای آزاد 
  • آشپز‌های فرانسوی در خدمت ورزشکاران المپیک!
  • آغاز تمرینات تیم ملی دو و میدانی جانبازان و توان یابان از پانزدهم اردیبهشت
  • دعوت از ۲۶ بازیکن به اردوی تیم ملی زنان
  • دعوت بانوی کردستانی به اردوی تیم ملی سپک تاکرا