Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ محمد روحانی مسئول بسیج سازندگی سپاه امام رضا (ع) در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد با اشاره به خدمات رسانی سپاه امام رضا (ع) به مناطق سیل زده گلستان گفت: سردار نظری فرمانده سپاه امام رضا (ع) امروز با حضور در برخی از مناطق سیل زده استان گلستان از حاشیه شهر گنبدکاووس بازدید کرد و در ساعات آینده نیز از دو شهرستان کلاله و مراوه تپه نیز بازدید خواهد کرد تا از نزدیک شاهد فعالیت‌ها و خدمات رسانی سپاه امام رضا (ع) باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
وی با بیان اینکه سه منطقه از این استان گلستان به سپاه امام رضا (ع) واگذار شده است تصریح کرد: شهرستان‌های گنبد کاووس، کلاله و مراوه تپه به سپاه امام رضا (ع) واگذار شده است؛ گروه‌های پزشکی هم که از خراسان رضوی اعزام شده اند از هفته گذشته مشغول ارائه خدمات بوده اند؛ دارو و آب معدنی نیز وارد این مناطق شده است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه امام رضا (ع) گفت: در شهرستان کلاله بیشترین آسیب‌ها را روستا‌ها را دیده اند و در رابطه با این موضوع تعاملاتی با شهرداری مشهد و قرارگاه خاتم الانبیا داشته ایم و این دو نهاد آمادگی خود را جهت همکاری و بازسازی مناطق سیل زده اعلام کرده اند.

سرهنگ روحانی با اشاره به وضعیت مراوه تپه افزود: این شهرستان در واقع شهرستانی عشایری است و عشایر استان‌های خراسان رضوی و شمالی هم در این منطقه حضور دارند و مستقر شده اند؛ هدف ما در این شهرستان مرمت خانه‌های دامی و عشایری است که امیدواریم گروه‌های جهادی نقش بسزایی در این امر داشته باشند و در جهت تسریع بازسازی اماکن تخریب شده تلاش کنند؛ از هفته آینده نیز گروه‌های دامپزشکی جهت کنترل بیماری‌ها در اینجا حضور پیدا خواهند کرد.  
وی با اشاره به کمک‌های ارسال شده از طرف مردم خراسان رضوی تصریح کرد: امروز هم یک کامیون از کمک‌های مردمی وارد شهرستان مراوه تپه شده و ان شالله بین عشایر و مردم تقسیم خواهد شد.
مسئول بسیج سازندگی سپاه امام رضا (ع) با بیان اینکه کمک‌های مردمی در قالب‌های مختلفی است، گفت: کمک‌های مردمی در قالب مواد غذایی، آب معدنی، پتو، فرش لوازم خانگی و ... بوده و به مردم عزیز این مناطق خواهد رسید.

سرهنگ روحانی افزود: در چند روز آینده نیز محموله‌ای از خوراک دام و کنسانتره وارد این استان خواهد شد و میان دامداران تقسیم خواهد شد.   انتهای پیام//ج.ر   بازدید فرمانده سپاه امام رضا (ع) از مناطق سیل زده استان گلستان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه پاسداران بسیج سازندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۴۲۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی گروه‌های جهادی کاشان در سیل + فیلم

گروه‌های جهادی کاشان در سیل اخیر به یاری مردم سیل‌زده در منطقه شتافتند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، با وقوع سیل در برخی از نقاط مختلف شهرستان کاشان گروه‌های امدادی و خدماتی برای رفع آثار ناشی از سیل، تخلیه آب و بازگشایی مسیرها به حالت آماده‌باش درآمدند و نیروها تمام توان خود را به کار گرفتند.

یکی از گروه‌هایی که به صورت خودجوش برای کمک به شهروندان کاشانی آماده به خدمت بودند، گروه‌های جهادی بودند که با هماهنگی‌های صورت گرفته در راستای تخلیه سیلاب، رفع گل و لای مسیرها و آزادسازی محورها اقدامات موثری را انجام دادند.

سرپرست فرمانداری شهرستان کاشان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم علی‌رغم انجام طرح مطالعاتی صورت گرفته در حوزه منابع طبیعی و آبخیزداری به دلیل عدم اختصاص اعتبارات سنگین لازم متوقف شده که در این شرایط صحبت‌هایی با مسئولان مربوطه داشتیم و دو مورد بازدید میدانی دیروز و امروز انجام شد و خسارات نیز در حال ارزیابی است.

حمیدرضا محمدی فشارکی ضمن اشاره به ارائه خدمات توسط دستگاه‌های خدماتی ابراز داشت: برخی از مناطق تصمیم گرفته شد به منظور پیشگیری از خسارات جانی خالی از سکنه شود و همه عوامل در حال شست‌وشو و پاکسازی مناطق و ارائه خدمات هستند.

.

انتهای پیام/801/

دیگر خبرها

  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • خراسان رضوی بیش از ۹ هزار زائر حج تمتع آماده اعزام دارد
  • بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی
  • ۸۲۰۰ خانوار عشایری در استان خراسان رضوی زندگی می‌کنند
  • خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا
  • امدادرسانی گروه‌های جهادی کاشان در سیل + فیلم
  • دشت ارغوان طرقبه مشهد در یک روز بارانی + فیلم
  • تجلیل از مؤسسات خیریه، گروه‌های جهادی و مراکز نیکوکاری فارس
  • گروه جهادی نجوا در سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد