Web Analytics Made Easy - Statcounter

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی از عصر امروز باد شدیدی در مناطق جنوبی تهران خواهد وزید. ۰۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۰ اجتماعی تهران نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، بر اساس اعلام سازمان هواشناسی از عصر امروز باد شدیدی در استان‌های قم، سمنان و قسمت جنوبی تهران خواهد وزید. 

از عصر فردا (جمعه) نیز سامانه جدید بارشی از شمال غرب وارد کشور می‌شود که تا ظهر شنبه فعال است اما از عصر روز شنبه با ورود یک سامانه بارشی دیگر، بارش‌های گسترده بار دیگر کشور را در بر می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تداوم آسمان پاک برای تهران؛ تنفس بالاترین کیفیت هوا در پایتختهوای تهران در هفتمین روز از بهار 98 همچنان پاک است+ عکساقلیمی با 110 چشمه آب‌گرم درمانی که طی دو ساعت هوای گرم و سرد را یکجا دارد/ییلاق ایران کجاست؟هوای تهران در دومین روز از بهار 98 سالم استفیلم/ تصاویر هوایی اورژانس از گستردگی سیل در استان گلستانتهران سال 98 را با هوای سالم آغاز کرد

انتهای پیام/

R1491/P/S2,25/CT12 واژه های کاربردی مرتبط سازمان هواشناسی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان هواشناسی سازمان هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۴۲۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت رکورد بارش‌ها در فریدونشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی هواشناسی استان اصفهان گفت: در این مدت همچنین بیشترین میزان بارش‌ها در خوانسار با ۱۶ میلی متر، میمه با ۱۴ میلی متر، چادگان با ۸ میلی متر، گلپایگان با ۷ میلی متر، سمیرم با ۴ میلی متر، شهرضا و دهق با ۳ میلی متر، کاشان، مبارکه، خورو بیابانک و اسلام آباد موگویی با ۲ میلی متر، داران، بویین میاندشت، کبوتر آباد، ورزنه و اصفهان با یک میلی متر گزارش شده است.
لیلا امینی افزود:بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر خروج تدریجی این سامانه ناپایدار تا اواسط وقت فردا دراستان است.
وی گفت: بر این اساس تا بعد ازظهر پنجشنبه وضعیت جوی قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر همراه با وزش باد شدید و در برخی مناطق طوفان لحطه‌ای و در مناطق مستعد شرق احتمال گرد و خاک محلی و در نیمه شمالی و شرقی بارش رگبار بهاری پیش بینی می‌شود.
امینی ادامه داد: برای فردا صبح کاهش دما در مناطق غربی استان انتظار می‌رود.

دیگر خبرها

  • ببینید | هشدار جدی هواشناسی به مردم؛ بارش شدید تگرگ و باران در این استان‌ها/ هوای کدام استان‌ها سرد می‌شود؟
  • ثبت رکورد بارش‌ها در فریدونشهر
  • تداوم بارش‌ها در تهران و این مناطق تا جمعه
  • وزش باد شدید در مناطق شمالی، نوار شرقی و غرب سیستان و بلوچستان
  • تداوم بارش باران در تهران؛ جوی آرام در پایان هفته برای اکثر نقاط
  • دمای هوای آذربایجان‌غربی کاهش می‌یابد
  • سازمان هواشناسی اعلام کرد:آغاز سامانه جدید بارشی از امروز؛ آسیب به محصولات کشاورزان
  • هواشناسی ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ورود سامانه بارشی جدید به ایران / هشدار بارش‌های شدید در ۱۷ استان
  • آغاز سامانه جدید بارشی از امروز؛ آسیب به محصولات کشاورزان
  • بازگشت سرما به این مناطق از امروز | رگبار باران و رعد و برق در چندین استان | تهران هم بارانی می‌شود