Web Analytics Made Easy - Statcounter

پل سوم بشار یاسوج هر چند وقت یک بار با مشکلاتی رو به رو می شود و این بار نیز پس از بارش های سیل آسای روزهای اخیر قسمتی از آن تحت عنوان آرام گیر دچار آسیب شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  چهارفصل؛ پل سوم بشار یاسوج که یکی از پل های نوساز در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد محسوب می شود با این وجود هر از چند گاهی با مشکلاتی رو به رو می شود که شهروندان را به کلی کلافه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پل سوم بشار که به جهت تسریع در تکمیل تردد و تسهیل کاهش ترافیک در شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد افتتاح شد اکنون حال و روز خوشی ندارد.

 

این پل به طول ۱۳۰ متر و دارای دو  دهانه ۲۵ متری و  دو دهانه ۴۵ متری است که دو  باند رفت و برگشت با عرض هرکدام ۱۱ متر دارد چند ماه پیش افتتاح شد و  با بهره‌برداری از پل سوم بشار ترافیک در سطح شهر یاسوج به طور قابل‌ملاحظه‌ای کاهش یافت.

 

بعد از بارش های سیل آسا در یاسوج که میزان آن به حدی بود که به برخی منازل شهری و پروژه های عمرانی آسیب هایی وارد شد.

 

یکی از قسمت هایی که به دلیل افزایش حجم آب رود بشار آسیب دید پل سوم بشار است که با ورود حجم زیادی از آب به داخل رود خانه قسمت آرام گیر ستون های وسط پل آسیب دید که این امر باعث شد نگرانی هایی در خصوص امنیت این پل به وجود بیاید.

 

در زیر می توان قسمت جداشده آرام گیر پل سوم بشار را مشاهده کنید:

 

 

                  انتهای پیام/

 

 

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۴۲۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم در یاسوج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، حمزه لقمانی گفت: ماموران منابع طبیعی و آبخیزداری با کشف هیزم قاچاق از یک کامیون، پرونده این تخلف را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان افزود: پرونده قاچاق سه هزار کیلوگرم هیزم به ارزش ۹ میلیارد و ۶۶۰ میلیون ریال در شعبه سوم بدوی ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز یاسوج رسیدگی شد.

وی ادامه داد: شعبه پس از بررسی مدارک موجود در پرونده و به دلیل ارائه نشدن مدارک قانونی، تخلف انتسابی را محرز اعلام کرد.

لقمانی فر اضافه کرد: علاوه بر ضبط هیزم کشف شده، متهم به پرداخت ۱۹ میلیارد و ۳۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

 

دیگر خبرها

  • مصدومیت ۱۷۴ نفر در تصادفات رانندگی کهگیلویه و بویراحمد
  • ۳۰۰۰کیلوگرم چوب قاچاق از یک کامیون در یاسوج کشف شد
  • مجلس دوازدهم به وضعیت معیشتی و مشکلات اقتصادی رسیدگی کند
  • اردوی آماده سازی تیم ملی هاکی امید جوانان در یاسوج
  • رصد و پایش بازار لاستیک خودرو در یاسوج
  • جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم در یاسوج
  • چاپ مجموعه‌داستانی درباره شهدای شاه چراغ و اغتشاشات ۱۴۰۱
  • وضعیت نشر کتاب‌های حوزه پزشکی
  • تخریب آثار تاریخی در باران شدید کرمان؛ قسمت اسلامی قلعه نرماشیر ریخت
  • تحلیل وضعیت نشر کتاب‌های حوزه پزشکی