Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،صبور حسینی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ثلاث باباجانی گفت : همکاران بهداشتی و درمانی در ایام نوروز نیز همانند دیگر ایام آماده ارایه خدمات به هم میهنان هستند.

وی گفت : برخی خدمات ارائه شده شامل ویزیت پزشک عمومی کلیه مراکز ۲۷۰۰مورد اعزام مادر باردار ۲ مورد زایمان طبیعی ۱۵ نفر انجام آزمایشات ۱۹۰ مورد انجام رادیولوژی ۵۷ نفر بیماران و مصدومین انتقال یافته توسط اورژانس ۵ مورد مراجعین به اورژانس بیمارستان ۱۸۰ نفر درمان سرپایی در بیمارستان ۱۵۰ نفر تعداد بازدید‌های بهداشتی ۲۰۰ مورد مواد غذایی فاسد جمع آوری شده ۱۵۰ کیلو گرم تعداد کلر سنجی و نظارت کیفی آب آشامیدنی ۳۶۰ مورد تعداد نمونه برداری‌های باکتریولوژیکی آب آشامیدنی ۲۵ مورد بوده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسینی افزود : مراکز خدمات جامع سلامت تازه آباد به صورت شبانه روزی و ازگله، کانی رش، نگره، میرآباد از ساعت ۸ صبح تا ۱۶ جهت ارائه خدمات به مراجعین فعال می‌باشند .

 

 

انتهای پیام/د

همکاران بهداشتی و درمانی در ایام نوروز آماده ارایه خدمات به هم میهنان

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بیمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۴۲۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه هم اندیشی ساماندهی خدمات بهداشتی و درمانی اتباع خارجی در سیستان و بلوچستان

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی سیستان و بلوچستان، صبح امروز جلسه هم اندیشی ساماندهی خدمات بهداشتی و درمانی اتباع با حضور مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، معاون حقوق عامه دادستان مرکز استان و نماینده نهاد امنیتی در محل سالن جلسات علوم پزشکی زاهدان برگزار شد. 
در این جلسه مدیر کل امور اتباع و مهاجرین در ابتدا ضمن پاسخگویی به سوالات حاضرین در حوزه اتباع بر متمرکز بودن سیاست گذاری در زمینه اتباع در سطح ملی و ابلاغ مصوبات به استان ها تاکید کرد و گفت: خروجی این جلسه کمک به تصمیم سازان در مرکز است و استان به تنهایی مجوز در امر سیاست گذاری پیرامون بسیاری از موارد ندارد.

همچنین در این نشست در راستای دریافت کمک از سازمان های بین الملل اعلام شد دانشگاه علوم پزشکی طرح توریسم درمانی و کمک به بیماران خاص اتباع خارجی را ارائه دهد.   

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل منصوب شد
  • رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل تغییر کرد
  • ارائه خدمات درمانی بهداشتی به اتباع مجاز و غیرمجاز در سیستان و بلوچستان
  • ارایه خدمات رایگان تخصصی سلامت روان در البرز
  • جلسه هم اندیشی ساماندهی خدمات بهداشتی و درمانی اتباع خارجی در سیستان و بلوچستان
  • ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی در لرستان بهره برداری شد
  • میزان پیشرفت طرح‌های خدمات بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم ۵۵۰ درصد بوده است
  • بهره‌برداری ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی لرستان در دولت سیزدهم
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان