Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-04@23:16:58 GMT

استاندار مازندران از آیت الله نظری عیادت کرد

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۴۲۹۵۸

استاندار مازندران از آیت الله نظری عیادت کرد

به گزارش خبرنگار ایرنا ، آیت الله عبدالله نظری از هفته پیش به دلیل کهولت سن و پاره ای بیماری در بیمارستان بستری شد و بعد از چند روز نگهداری در آی سی یو با مساعد شدن حالش به بخش منتقل شد .
حجت الاسلام محمود نظری فرزند این روحانی مازندرانی روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا گفت که آیت الله نظری برای درمان و کنترل وضعیت سلامت به توصیه پزشکان از هفته گذشته در بیمارستان بستری شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود : با توجه به کهولت سن آیت الله نظری و برای انجام یکسری اقدامات چکاب انجام شد .
فرزند آیت الله نظری گفت : خوشبختانه پدرم از نظر شرایط جسمانی وضعیت مساعدی دارد و مشکلی وجود ندارد و در حال حاضر به بخش منتقل شده است .
وی از مردم مومن و ولایتمدار مازندران خواست تا برای شفای این عالم جلیل القدر کشور دعا کنند .
حجت الاسلام نظری در پاسخ به زمان مرخص شدن آیت الله نظری از بیمارستان گفت : پزشکان در خصوص زمان مرخص شدن وی نظری ندادند و مشخص نیست تا چه زمانی ایشان در بیمارستان بستری خواهند بود .
آیت الله عبدالله نظری متولد سال 1319 در شهر زیراب ،از علما و شخصیت های دینی و انقلابی استان مازندران به شمار می رود که در میان مردم از جایگاه و محبوبیت ویژه ای برخوردار است .
آیت الله نظری در بحبوبه انقلاب اسلامی نقش اثرگذاری در تبلیغ انقلاب در میان مردم مازندران داشت به طوری که او به همراه مرحوم حجت الاسلام مصطفی مصطفوی پیام همراهی مردم زیراب با انقلاب را به امام خمینی منتقل می کرد .
در زمان حضور امام خمینی (ره ) در نوفل لوشاتو ، آیت الله نظری به مدت 11 روز در آنجا حضور داشت و به همراه بنیانگذار انقلاب اسلامی 12 بهمن سال 1357 به ایران آمد .
آیت الله نظری پس از انقلاب در ساری درس خارج فقه و اصول را تدریس می کند و افراد و علمای بسیاری از محضر این عالم ارزشمند مازندران کسب فیض می کنند .
2096/1654
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 استان مازندران امام خمینی انقلاب اسلامی بیمارستان درمان 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۴۲۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جان باختن پدر و فرزند در ویلای شخصی

آفتاب‌‌نیوز :

زکریا اشکپور مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مازندران اظهار داشت: ساعت ۱۱ امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت، خبر گازگرفتگی حادثه به مرکز ارتباطات اورژانس مازندران اعلام و درخواست بالگرد توسط درمانگاه محمدآباد داده شد که بلافاصله بالگرد اورژانس به پرواز در آمد.

در این حادثه دکتر سید احمد نصرالهی جراح دندانپزشک و پرسنل بیمارستان امام ساری به همراه فرزندش سیداسماعیل نصرالهی نخبه و رتبه برتر کنکور سال گذشته رشته علوم انسانی بر اثر نشت گاز در ویلای شخصی خود در روستای پاجی و میانای ساری دار فانی را وداع گفتند.

این مسئول تصریح کرد: همسر دکتر نصرالهی نیز به دلیل مسمومیت با مونوکسید کربن دچار افت سطح هوشیاری شده بود، ولی با انجام لوله‌گذاری در نای نیاز به انتقال به مرکز درمانی داشت که به شهرستان ساری و بیمارستان امام خمینی (ره) منتقل شد.

منبع: خبرآنلاین

دیگر خبرها

  • دعوت از گروه‌های جهادی خراسان رضوی برای مشارکت بیشتر در طرح تحول روستایی
  • گفتمان انقلاب اسلامی روز به روز در حال گسترش است
  • دغدغه مردم در حوزه اشتغال است
  • جان باختن پدر و فرزند در ویلای شخصی
  • حمایت قاطع مردم پشتوانه فرماندهی انتظامی کشور برای ادامه طرح نور
  • لزوم روایت گری حماسه وعده صادق در جامعه
  • بازدید استاندار مازندران از ورزشگاه ماهفروجک ساری
  • دیدار استاندار لرستان و آیت‌الله «نیازی»
  • زمان واگذاری پروژه‌های نهضت ملی مسکن در کردستان+فیلم
  • عکسی از سید حسن خمینی در حال عیادت از یک مرجع تقلید