Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-28@18:36:13 GMT

استاندار مازندران از آيت الله نظري عيادت کرد

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۴۳۰۰۲

استاندار مازندران از آيت الله نظري عيادت کرد

خبرگزاري آريا - ساري - ايرنا - احمد حسين زادگان استاندار مازندران روز پنجشنبه با حضور در بيمارستان شفاي ساري از آيت الله عبدالله نظري خادم الشريعه از علماي استان عيادت کرد .

به گزارش خبرنگار ايرنا ، آيت الله عبدالله نظري از هفته پيش به دليل کهولت سن و پاره اي بيماري در بيمارستان بستري شد و بعد از چند روز نگهداري در آي سي يو با مساعد شدن حالش به بخش منتقل شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت الاسلام محمود نظري فرزند اين روحاني مازندراني روز پنجشنبه به خبرنگار ايرنا گفت که آيت الله نظري براي درمان و کنترل وضعيت سلامت به توصيه پزشکان از هفته گذشته در بيمارستان بستري شد .
وي افزود : با توجه به کهولت سن آيت الله نظري و براي انجام يکسري اقدامات چکاب انجام شد .
فرزند آيت الله نظري گفت : خوشبختانه پدرم از نظر شرايط جسماني وضعيت مساعدي دارد و مشکلي وجود ندارد و در حال حاضر به بخش منتقل شده است .
وي از مردم مومن و ولايتمدار مازندران خواست تا براي شفاي اين عالم جليل القدر کشور دعا کنند .
حجت الاسلام نظري در پاسخ به زمان مرخص شدن آيت الله نظري از بيمارستان گفت : پزشکان در خصوص زمان مرخص شدن وي نظري ندادند و مشخص نيست تا چه زماني ايشان در بيمارستان بستري خواهند بود .
آيت الله عبدالله نظري متولد سال 1319 در شهر زيراب ،از علما و شخصيت هاي ديني و انقلابي استان مازندران به شمار مي رود که در ميان مردم از جايگاه و محبوبيت ويژه اي برخوردار است .
آيت الله نظري در بحبوبه انقلاب اسلامي نقش اثرگذاري در تبليغ انقلاب در ميان مردم مازندران داشت به طوري که او به همراه مرحوم حجت الاسلام مصطفي مصطفوي پيام همراهي مردم زيراب با انقلاب را به امام خميني منتقل مي کرد .
در زمان حضور امام خميني (ره ) در نوفل لوشاتو ، آيت الله نظري به مدت 11 روز در آنجا حضور داشت و به همراه بنيانگذار انقلاب اسلامي 12 بهمن سال 1357 به ايران آمد .
آيت الله نظري پس از انقلاب در ساري درس خارج فقه و اصول را تدريس مي کند و افراد و علماي بسياري از محضر اين عالم ارزشمند مازندران کسب فيض مي کنند .
2096/1654
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۴۳۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسجام فکری و تشکیلاتی لازمه تأثیرگذاری شوراها است

به گزارش خبرگزاری مهر، یعقوبعلی نظری یکشنبه ۹ اردیبهشت در همایش روز شوراها که در محل سالن شهدای سلامت برگزار شد، اظهار کرد: شرط لازم برای انجام رسالت شوراها انسجام فکری و تشکیلاتی است که منتج به تصمیمات اثرگذار برای مردم خواهد شد.

استاندار خراسان رضوی گفت: با پراکندگی و افتراق فکری توفیقی به صورت فردی ایجاد نخواهد شد. طبیعی است که شرط اول موفقیت انسجام فکری است و برای این انسجام فکری نیاز به مبانی داریم بر اساس مبانی اعتقادی، رویکرد فکری و اعتقادی پیدا بکنیم.

وی با بیان اینکه شوراها نماینده مردم هستند، اظهار کرد: اعضای شوراها در شهر و روستا باید یک درک مشترک از شرایط مجموعه خود و مردم داشته باشند.

نظری اذعان کرد: قانون ظرفیت تشکیلاتی را در کشور فراهم کرده برای این که مردم در مدیریت امور خود حداکثر مشارکت را داشته باشند.

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: شوراها از نظر حقوقی و ظرفیت تشکیلاتی یک مجموعه مترقی، با نگاه بلند، مردمی و افتخار آمیز هستند که می‌طلبد محصول و آورده‌ای برای مردم داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: ظرفیت‌های بسیار خوبی در کشور و استان داریم اما این‌ها باید به فعلیت تبدیل بشود و اصل استفاده از ظرفیت‌های درونی همیشه مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده است.

نظری با اشاره به اهمیت نگاه به درون ادامه داد: با اتکا به ظرفیت‌های داخلی و بسیج کردن آن‌ها بسیاری از مشکلات قابل حل است.

گفتنی است؛ در انتهای این همایش تعدادی از اعضای شوراهای اسلامی مورد تقدیر قرار گرفتند.

کد خبر 6091415

دیگر خبرها

  • فرج‌الله شوشتری به‌عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان منصوب شد
  • انسجام فکری و تشکیلاتی لازمه تأثیرگذاری شوراها است
  • نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم
  • ما نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم
  • عکسی از عیادت رئیس دفتر رهبر انقلاب از آیت‌الله گرامی
  • اقدامات دولت سیزدهم بر اساس نیاز خراسان شمالی بوده است
  • آیت‌الله مطهری فیلسوف زمان و یکی از متفکرین انقلاب بود
  • حداقل سهم مازندران در هیئت دولت، حضور یک وزیر کشاورزی یا ورزش از نخبگان این استان است
  • شکست ابهت پوشالی صهیونیسم در عملیات وعده صادق
  • ورزش‌های زورخانه‌ای یک سرمایه است