Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@20:20:54 GMT

صحنه وحشتناکی که راننده متخلف در اتوبان آفرید! +فیلم

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۴۳۱۲۲

صحنه وحشتناکی که راننده متخلف در اتوبان آفرید! +فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پلیس راننده ون متخلفی را که حین دور زدن در یکی از بزرگراه‌های آمریکا موجب وقوع یک تصادف شدید شده و سپس از محل حادثه گریخته بود دستگیر کرد.

" زاچاری بروک" ۲۴ ساله روز سه شنبه در بزرگراه ۴۱ حین ورود به یک پمپ بنزین ناگهان با خودروی مینی ون کیا در مقابل یک خودروی آئودی مشکی رنگ پیچیده بود و موجب جراحت شدید راننده ۱۹ ساله آن " جک کلی " شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بروک که اهل برادنتون آمریکا است پس از این تصادف شدید از صحنه حادثه گریخته بود.

ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته تهیه شده است بروک را در حالی که قصد دارد با دور زدن در اتوبان وارد پمپ بنزین شود نشان می‌دهد. در حالی که چند خودرو از لاین روبرو با سرعتی زیادی در حرکت بودند این راننده ناگهان شروع به دور زدن کرده و راه آن‌ها را مسدود می‌کند. در این ویدئو مشاهده می‌شود که راننده آئودی تلاش می‌کند تا در آخرین لحظه از برخورد با خودروی ون جلوگیری کند، اما با برخورد به این ون منحرف شده و به طرز وحشتناکی دچار واژگونی می‌شود. در این ویدئو خودوری ون لحظاتی پس از برخورد در حالی که دست کم چهار بار در حال غلتیدن روی زمین است دیده می‌شود. پس از این تصادف شاهدان عینی که از نزدیک شاهد این تصادف وحشتناک بودند بلافاصله وارد عمل شدند و برای کمک به راننده نوجوان به سمت خودروی آئودی دویدند.

راننده مجروح بلافاصله با یک آمبولانس به بیمارستان Sarasota Memorial منتقل شد. خانواده و دوستان جک با ایجاد یک اکانت در GoFundMe تاکنون ۲۲۰۰۰ دلار برای هزینه‌های درمانی او جمع آوری کرده‌اند. بنا بر این گزارش عمل جراحی بر روی این نوجوان انجام شده  و او اکنون در بخش آی‌سی‌یو بیمارستان بستری است. هنوز مشخص نیست آیا جک در لحظه وقوع حادثه اقدام به بستن کمربند ایمنی کرده بود.

گفتنی است؛ بروک راننده خاطی که اکنون بازداشت شده است با دو اتهام رانندگی بدون گواهینامه معتبر و همچنین فرار از صحنه تصادف روبرو است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

دور زدن ناگهانی راننده در اتوبان حادثه ساز شد!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آمریکا وحشتناک ترین ها حوادث رانندگی راننده متخلف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۴۳۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار رادان به پلیس: در توقیف خودروی بی حجاب ها زد و بندی برای یدک کشی و پارکینگ ایجاد نشود (فیلم)

 فرمانده فراجا خطاب به رؤسای پلیس گفت: «مراقب باشید به بهانه توقیف خودروها به‌دلیل بی‌حجابی، مراکزی برای اقدام‌های غیرقانونی ایجاد نشود.»   به گزارش عصر ایران؛ سردار رادان در جمع روسای پلیس که از شبکه خبر پخش شد، گفت: در توقیف خودرو بی حجاب ها وقتی راننده می تواند خودرو را به پارگینگ ببرد چه نیازی به یدکش است که هزینه ای هم متحمل شود. البته در مواردی که فرد مقاومت می کند یدکش باید بیاید و راننده تمام هزینه ها را بدهد.

وی افزود: ولی در توقیف خودروی بی حجاب ها این نباشد که یک عده ای به عنوان خودرو بر و یدک کش و پارکینگ دار باهم ببندند و کلونی نامیمونی ایجاد شود.   کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: سردار رادان : با حمایت مجلس ، دولت و قوه قضائیه، اجرای طرح عفاف و حجاب را با قوت ادامه خواهیم داد

دیگر خبرها

  • لحظه تصادف و واژگونی خودروی وزیر امنیت داخلی اسرائیل + فیلم
  • وزیر امنیت داخلی اسرائیلی تصادف کرد؛ وضعیت او وخیم است
  • شاخ به شاخ شدن کمپرسی با تاکسی حادثه آفرید
  • هشدار رادان به پلیس: در توقیف خودروی بی حجاب ها زد و بندی برای یدک کشی و پارکینگ ایجاد نشود (فیلم)
  • جزئیاتی تکان دهنده از قتل یک جوان توسط ۴ برادر
  • حضور مرد سرشناس و بانفوذ در پرونده قتل چشم‌آبی‌ها | زوایای جدید از قتل تکان‌دهنده یک مرد در بزرگراه + تصاویر بازسازی صحنه قتل
  • تصادف پژو پارس با کامیون در قزوین یک‌کشته برجای گذاشت
  • نقشه زن خیانتکار برای قتل شوهر
  • تصادفات جنوب سیستان و بلوچستان ۴۶ کشته برجا گذاشت
  • خودرو‌های متخلف طرح نور که راننده دارد با جرثقیل حمل نمی‌شود