Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-04@06:28:27 GMT

نجات جان ۵۰ نفر در تنگل روستای ارزنه شهرستان خواف

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۴۳۳۰۷

نجات جان ۵۰ نفر در تنگل روستای ارزنه شهرستان خواف

با وجود هشدارهای فراوان ستاد مدیریت بحران شهرستان خواف، بی‌توجهی عده‌ای از مردم باعث به خطر افتادن جانشان شد.

عبدالرضا سپهری به خبرنگار ایلنا در خواف گفت: به محض اطلاع از موضوع سیل، گروهی از نیروهای امدادی را به منطقه اعزام کرده و خوشبختانه افراد گرفتار در جنگل به سلامت راهی منازل خود شدند.

وی همچنین افزود: دو خانواده هم در یکی از مناطق حاشیه روستای زوزن در محاصره سیلاب گرفتار شده بودند که با حضور به موقع نیروهای امدادی نجات یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست فرمانداری و رئیس ستاد هماهنگی مدیریت بحران خواف، عدم توجه به هشدارهای متعدد را دلیل این دست وقایع دانسته و از مردم خواست در چند روز آتی از رفتن به جنگل‌ها و حاشیه رودخانه‌ها خودداری کنند.

روز گذشته بارش‌های شدید تگرگ و باران در شهرستان خواف باعث جاری شدن سیلاب در بسیاری از مناطق روستایی و شهری این منطقه شد.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 جنگل خانواده سیل مدیریت بحران خواف 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۴۳۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات ۶ کودک گرفتار در کوه‌های کرمان

به گزارش صدای ایران از ایرنا از اعلام روز جمعه جمعیت هلال احمر استان کرمان، ساعت ۱۳ امروز و در پی اعلام گزارش گیر افتادن ۶ کودک در کوه‌های مسجد صاحب‌الزمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، بلافاصله یک تیم تخصصی امداد و نجات کوهستان به محل حادثه اعزام و گیر افتادگان پس از رهاسازی از دیواره به محل امن منتقل شدند.

دیگر خبرها

  • نجات ۶ کودک گرفتار در کوه‌های کرمان
  • نجات دختر ۱۴ ساله روستای چرمه سرایان با تلاش امدادگران
  • سیلاب در روستای انگشتجان بخش تسوج شهرستان شبستر
  • دختر ۱۴ ساله گرفتار در حوض انبار با کمک امداد گران نجات یافت
  • امدادرسانی ١٠ خانوار عشایر گرفتار در بارندگی‌های اخیر شهرستان دنا
  • نجات ۷ نفر گرفتار در مناطق سیلابی و ارتفاعات دیزج دیز خوی
  • بسته شدن محورهای این استان بر اثر سیلاب و آب‌گرفتگی
  • سیلاب در روستای قالیچه از توابع شهرستان ثلاث باباجانی
  • رهاسازی ۳۰ خودرو گرفتار در آب بعد بارندگی امروز
  • تمامی نیروهای امدادی خدماتی گروه های جهادی و مردمی در مناطق سیل زده پای کار بودند