Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@04:34:23 GMT

پدیده جوان چلسی همچنان خواهان ترک باشگاه

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۴۳۳۲۰

پدیده جوان چلسی همچنان خواهان ترک باشگاه

کالوم هادسون اودوی، پدیده 18ساله چلسی همچنان قصد دارد تابستان پیش رو این تیم را ترک کند و با اینکه چندین تیم بزرگ خواهان جذب او هستند احتمال پیوستنش به بایرن مونیخ بیشتر از سایر رقبا است.

به گزارش "ورزش سه"، کالوم هادسون اودوی، پدیده 18ساله باشگاه چلسی در وقفه اخیر بازی‌های ملی در دو بازی ملی برای انگلیس به میدان رفت تا اولین بازی‌های ملی خود برای تیم بزرگسالان کشورش را انجام داده و جایگاه خود را به عنوان یکی از بزرگترین استعدادهای حال حاضر فوتبال اروپا تثبیت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این دو بازی، به خصوص نمایش هادسون اودوی در جریان پیروزی 5-1 انگلیس مقابل مونته‌نگرو چشمگیر بود.

 

 

ولی هادسون اودوی همچنان قصد دارد در اولین فرصت ممکن استمفورد بریج را ترک کرده و از باشگاه چلسی جدا شود. او از اینکه ماتوریتزیو ساری در فصل جاری فرصت‌های اندکی برای بازی در لیگ برتر در اختیارش گذاشته ناراضی است. هادسون اودوی تا اینجا هنوز در هیچ بازی لیگ برتری‌‌ای به عنوان بازیکن فیکس، از آغاز به میدان نرفته است.

 

این پرورش یافته‌ی آکادمی چلسی در ماه ژانویه قصد ترک باشگاه را داشت ولی با اینکه بایرن مونیخ حاضر بود برای او 35 میلیون پوند پرداخت کند، مدیران چلسی با این معامله مخالفت کردند.

 

با اینکه بایرن همچنان مهمترین گزینه برای هادسون اودوی به حساب می‌آید ولی بارسلونا و منچستریونایتد دو تیم بزرگ دیگری هستند که به این پدیده جوان انگلیسی علاقه‌مند شده‌اند. این در حالی است که چلسی به شدت به دنبال حفظ این مهاجم جوان است و به او پیشنهاد دستمزد 80هزار پوند در هفته داده است.

 

 

بایرن مونیخ چلسی هادسون اودوی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بایرن مونیخ چلسی هادسون اودوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۴۳۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایتخت مقاومت همگام با آزادی‌خواهان جهان علیه جنایات صهیونیست‌ها

 به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان بستر دانشگاه های جهان از جمله آمریکا و اروپا بیش از یک هفته ی است که صحنه آزادی خواهی و عدالت خواهی در حمایت از غزه است. 

دانشجویان و استادان دانشگاه  در پایتخت مقاومت هم  همبستگی خودرا  باخیزش جهانی  و تجمعات دانشگاهیان آمریکا  در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت برخوردهای خشن و غیر انسانی پلیس و نیروهای ویژه آمریکا نشان دادند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خبر خوشحال‌کننده برای سردار آزمون از پایتخت ایتالیا
  • دو جوان استقلالی همچنان سرشار از انگیزه (عکس)
  • عنایتی: شمس‌آذر نشان داد انگیزه جلوتر از حاشیه است
  • عنایتی: سیاست باشگاه پیکان جوان‌گرایی است
  • پایتخت مقاومت همگام با آزادی‌خواهان جهان علیه جنایات صهیونیست‌ها
  • ایران آقای فوتسال آسیا است/ جوان‌ها سنگ تمام گذاشتند
  • سیلوا: دوران حضورم در چلسی به پایان رسیده است
  • سیتی همچنان روی نوار پیروزی
  • منچسترسیتی همچنان در تعقیب آرسنال
  • مدافع استون ویلا نمک به زخم چلسی پاشید!